Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedna jedina 195ica :D Prejeftina mi je to dimenzija da bi se još išao ciganit... šta je sigurno je sigurno. Vrhuski modeli su jeftini pa nemam što razmišljat, bitna mi je to stavka na autu.

A ove Briđstonke... najrađe bi tu epove pisao al bolje ne. Drugi auto totalo, Hankook je dobro držao, al ova je preciznija i smirenija guma. Puno manje korekcija volanom zahtijeva kroz zavoje... ma savršeno. Nisam ih uspio niti do nekih granica dopeljat, jednostavno drži, a treba i pričekat kišu pa vidit kako tu stoje.

Te čungalunga gume ću doduše imat prilike skoro probat, za drugi auto sam naručio neke Nexene.... imaju A ocijenu po kiši pa bumo vidili.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma


Prva tura djelova stigla :cool:

O najjeftinijem izvoru ću na drugoj temi, pošto zaslužuje svoju temu :D, a o ovim radovima ću kad stignu svi djelovi i kad se počne slagat.

Moral sam se pohvalit neko veselje me večeras pere :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Evo trebalo mi dosta da se poslože zvijezde i ja skupim vremena i mogućnosti složit auto. Sad je ponovno na 100% mehanički :wub:
Uz malo borbe, ponavljanja i guglanja sam uspio sve sam odradit... samo da se ne počne sutra raspadat :D

Najbitnija stvar su kočnice, na kraju sam kompletirao sve novo gore, 266mm ventilirano. Kroz dan dva kad skupim vremena pa ću negdje u divljinu ih ić razradit. A onda testiranje...weeee :)





:cool:

Jedino što bi još htio napravit su promjena ulja kočnica (možda i creva?) i ulja mjenjača. Nisam za sad siguran niti dali bi to uspio odradit sam. Bar ne kočnice...moram to još proučit.
Slobodno me nagovorite/odgovorite.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Vauuuuu :cool:
nove žlajfe :cool: i to sa propuhom :D
pravo si se razljutio..
dal imaš još gore 195/50/15
 

ZlatkoC4

Well-known member
:aplauz: ivane ljepo odrađeno.:grin:

Dakako da trebaš promjeniti kočiono ulje. lako ćeš na sisicama to odzraćiti. A ako ne mjenjaš crjeva već samo ulje iz posudice izvućeš ulje sve što možeš doliješ posudu malo više od max ulja i zatim na sve četiri sisice ( odzračnice) polako ispuštaš ulje tako da ti izađe ono između posudice i kočnica. :grin: možeš to sam.
Ako pak mjenjaš i crjeva onda ti je moj savjet da vidiš koji ih serviser ima pa onda kupiš kod njega crjeva i ulje a on ti zato besplatno promjeni ulje. Bar sam ja tako nekad radio:grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Crijeva su već nakupila godina, mada OK izgledaju. Ali mislim da je šteta napravit posao do pola s ovim kočnicama, kad sam najveći dio puta već prevalio.
Tako da ću ih svakako mijenjat sa tekućinom, nije strašan trošak. Škaklja me negdje u primozgu i ideja o pre?eravanju s opletenima. Kad je bal...
Najvjerovatnije ću to riješit kod mehe, al ću si dati još dan dva za proučavanje... možda se okuražim.

Danas sam ih bio malo razradit, za sad sve super al ću ih još 100-200km lagno uhodavat, pa o dojmovima kasnije...

Gore su još 195/50, perverzija zvana Potenza :wub: U kombinaciji s ovim kočnicama uhhh... na novo se upoznajemo. Valjda bi sličan filing mogao bit ako nakon 8 godina braka pošaljem ženu po silikone i lifting :D

Nakon toga dvoje jedino me mami još opruge riješit I to bi ona kompletiralo ono što imam na umu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ovo za crjeva bi bilo super a čuj ako opruge su na izdisaju mjenja to i onda miran sljedečih 100.000km:grin:

u ovaj drugi dio sa silikonima se ne bi ščel mješat:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Heh...toliko sam zabrio s tim kočnicama da sam zaboravio na ostale detalje.





Prije par godina mi je, prema servisu, riknuo drugi injektor... zamjenjen rabljenim. Gledam ga danas...crn, kao što se vidi na slici. Njegova svijećica (po redu su) također...

Prva vijećica se pred koju god bila, također prema servisu, razlabavila, pa je lupkala... nakon toga ponovno zategnuta. Malo je tamnija od zadnje dvije, al mi se čini ok.

Mišljenja? Jel me čeka kakav raspad sistema :twisted: Karike na drugom cilindru? Propišao negdje?

-Inače motor dobro radi više manje, potrošnja ok, nemogu se požalit...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ivane izvini ali koliko got se trudio viditi na ove dvje slike injektor ja ga ne vidim osim ove četiri svječice. injektor i svječice tu mi nešto ne štima:confused:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Loša je prva slika, nije niti bitna... ova četri zelena injektora iza, drugi je crn, zas*an. I svjećica na istom cilindru.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
J*beš svjećice i injektore. Sve radi dobro.

Nego, znam da su ovakve slike popularne po forumu :D

Oko 4-5 ujutro negdje u Sloveniji :twisted:


I tako... što se Citraća tiče trenutačno ide mala pauza s radovima, ogulil sam tuđi auto pa to moram riješit :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Dešava se. Zato je tu osiguranje i zaštićen bonus:grin:
Ljepa kilometraža :palac-gore:
Nego kako to voziš ideš 0kmh sa 1t okretaja:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To ti je tzv. ler :D

Imam i ovu verziju sa još 7ica, al je mutna




Od osiguranja ništa... ja sam vozio tuđi auto, zakačio zid. Kaska nema.

Inače sam nekad s Citraćem radio 25tkm godišnje prosjek, po tome bi bio bliže 200tkm danas. Al evo, zadnje tri godine se spustilo to za 5tisuća godišnje.
Ako ostane kod mene i nastavi se ovako, sljedeće godine u ovo doba smo na +200.000.
Zasad sve još na orginalnim oprugama, dihtungu glave i auspuhu :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ma može trica puno toga samo ako redovno servisira.:palac-gore:
Moja trica je imala 160tkm kad je prodana. Osim velikog servisa prmjenjeni zadnji amortizeri diskovi i zadnji ležajevi. I promjenjena ona crjeva ispod zraćnog filtera od dizela. I nikad nas nije ostavio na cesti. Sad je u šibeniku.:grin:
 

diegos

Well-known member
Odlicno, samo gas :D Imam negdje i ja ovu sliku sa sedmicama mislim... Vidim ovdje ekipa ima lijepi broj km :D
Dobar si ako jos nisi mijenjao dihtung glave, koliko curi? :D Ja sam mijenjao na 173t :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma samo je slinavo uz spoj, na kantunima... al da curi i kapa, nije slučaj.
Prije izmjene ulja sam ubacio namjenski deterđent unutra, malo me bilo strah da će radi toga procurit, kad se poskidaju naslage - ali za sad ništa, sve se skupa dobro drži.
Rashladna tekućina je čista, bez nekakvih tragova problema.

A ulje koje sam izvado nakon pranja je bilo crno neprozirno :twisted:

...i da malo iskomentiram kočnice, pošto su razrađene i u punoj formi. Ja sam oduševljen, nisam očekivao toliku razliku. Još uvijek prilagođavam nogu i potrebnu silu kočenja. Najveća razika je na kočenjima na većim brzinama, +120, čak malo i predobro koče. Kad pretjeram mi se podigne zadnji kraj pod kočenjem, pa treba bit oprezan. Uglavnom guštanje :D
Mada nisam još se spuštao niz Učku, ili prema Grobniku, al mislim da neće bit problema.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kanalni remen prvi put mijenjan 2013. godine, prije 40.000km. Danas izgleda ovako:



Izgleda mi grdo, ko da je 100 godina star. Jel to normalno, ili da odmah naručim novog?
 
Na vrh