C5 Škripa pri okretanju volana i spuštanju/podizanju

avodanov

New member
Nemojte kemijat s uljima, toci Lds. Zadnji kraj ti skripi jer su lezaji mosta u lafetama losi (starost, voda, korozija)...
Ima tu posla da se to zamijeni, mogu ti provjerit cijenu pa javit koliko su lezaji
Može, super.
 

Hrvoje Marin

Active member
P.S.Našao sam LDS u Tokića, ali cijena je ipak malo viša: 125kn/l. LHM je jeftiniji: 88kn/l.
Nikako LHM! Tembo je zastupnik Totala, a uvozi i CIAK pa telefon u ruke.

A oko ATF-a, ista je šifra PSA S71 2710 i za ATF koji se koristi za servo.

Norma: RENAULT PSF Class 1, PSA S71 2710, MAN 3289

Sintetički fluid za elektro-hidraulično asistirano upravljanje (servo) osobnih automobila.

onda isti proizvod ne košta isto:

Ulje za elekt. servo volane (novi modeli) FLUIDE DA 1 litra 104,90 Kn

Ulje za hidrauliku (Citroen) LDS (C5) 1 litra 130,38 Kn

Ne bi to bio problem da cijena LDS-a kod nas je ravno x2 nego u EU.
 
Posljednje uređivanje:

avodanov

New member
Lezajevi, semerinzi i ostalo za straznje lafete cu oko 1000 kuna
Aha, OK.
A koliko je to zahtjevan posao, tj. koliko sati rada?

nemoj stavljati ATX i slicno nego LDS

skini cep s posude, spusti auto u najdonji polozaj, sipaj ulje dok se ne pocne preljevati preko sita u posudi i to je to...
Sad sam negdje vidio da auto za vrijeme nadolijevanja treba biti upaljen, je li to točno?

1. upaliti auto
2. skinuti čep
3. spustiti auto u najdonji položaj
4. pustiti da radi par minuta
5. nadolijevati tekućinu dok se ne počne prelijevati preko sita (auto je upaljen)
6. zatvoriti posudu dok je auto još upaljen i u najdonjem položaju

Jesam li dobro razumio, ili je procedura ipak malo drukčija?
 

darkoooo

Limunofil :-)
Ovaj.... a čega je znak kada se na Xantiji prednji kraj podigne kada se krajnje skrene desno ili lijevo, a nivo se normalizira kada se kotači isprave?
 
Na vrh