Aditivi za FAP

Kinez

New member
evo mene u vezi aditiva...evo u 2mj. napravio 17tkm

nekidan pitao od koga sam kupio C5 veli da je ulio toga prije ali da mu se nije ponistila greska pa sad pitam vas jel to moguce da trea spojit na komp. da bi se ponistila greska ?
 

Konrad

New member
naravno da treba, vec je bilo price o tome, treba resetirati brojace itd...ali ne znaci da je plovak, tj. pokazivac razine aditiva ispravan, jer on odlazi na tim autima s vremenom, a tvoj ima dosta vremena iza sebe
 

damir22

New member
Pozdrav ekipi, nisam htio ništa pisat dok se nisam uvjerio da je sve ok i evo zaključaka: pobrisan iz mape kompjutera fap (u Splitu cijena 500kn), probušen filter čestica. Ne javlja nikakvu grešku, prešao sam cca 5000 km, troši manje u prosijeku 10-15%, dal ide bolje, lagao bih, jer je išao i prije dobro a ide i sad (nisam mjerio ubrzanje). Osobno mišljenje, u samom sistemu fapa puno je elemenata koji mogu čovjeku zagorčavati život/vožnju, po puno čemu smo daleko od ekologije dok se krševi voze po cestama (mislim na vozila koja troše 1l ulja na 100 km, a takve viđam svakodnevno), tako da investicije u "dobre aute", koji ne troše ulje i ne čađe, glede fap i ostalog smatram trgovačkom propagandom i težnjim auto proizvođača/servisa da nam uzmu lovu.
 

damir22

New member
Ne znam još, sigurno će začađenje biti veće od dozvoljenog (jer je po normi dozvoljeno do 50) al se da sve to rješit, svi znamo kako. On što ja sada vidim kod turiranja auta u mjestu i dodavanja max gasa da nema dima/čađi.
 

Hrvoje Marin

Active member
Nije FAP za ukras. Ima dosta vrtića pored ceste. imam 2.0HDI bez FAP-a i dimi minimalno, a da ima FAP nimalo. Mislim o tehničkom, jer moj je EURO3(bez FAP) , ali prolazi EURO4 (FAP)zacrnjenje
 

BlueOne

Member
Dižem opet malo temu :whistling:

Danas sam gledao 2,2 HDI C5, karavan koji nema katalizator ni FAP .... sve povađeno i sređeno na kompu da ne javalja greške. Ovu informaciju nisam dobio od čovjeka koji mi prodaje auto nego majstor koji mu ga održava ....

e sada moje pitanje ... ako sam dobro shvatio sve što je već napisano na ovaj temi, mogu očekivati manju potrošnju? na autu? Koliko? Što je s tehničkim? Riješava se to onako kao kada voziš golf2 :confused:

Je ima još nešto loše što se može desiti ako je sve ovo počupano van? Ja nisam pročitao da je netko tako nešto napisao, ali možda je netko nešto novo saznao u međuvremenu ....
 

scarabeus

New member
ne zelim skidati FAP, a dugo nije bilo aditiva. Lexia ispisuje da se jos moze cistiti. Da li je dovoljno samo natociti aditiv u spremnik i ostalo ce sam odraditi?
 

Zmix

New member
Mislim da bi bilo pametnije da se uradi takozvana prisilna regeneracija FAP-a u ovlašćenom servisu, a nakon toga sipaj aditiv i teraj!
 

Konrad

New member
provjeri da li svi elementi rade uopce (pumpa, plovak, brizgaljka itd), nadosipaj aditiva, ponisti greske , napravi probnu voznju i probaj napraviti prisilinu regeneraciju FAP filtera ali prvo zagrij auto i motor MORA biti ispravan jer su to velika opterecenja i bilo je situacija da se razletio motor
 

scarabeus

New member
provjeri da li svi elementi rade uopce (pumpa, plovak, brizgaljka itd), nadosipaj aditiva, ponisti greske , napravi probnu voznju i probaj napraviti prisilinu regeneraciju FAP filtera ali prvo zagrij auto i motor MORA biti ispravan jer su to velika opterecenja i bilo je situacija da se razletio motor
Sve je provjereno, radi a sad, da mi se razleti motor...:eek: bas i ne bih. Znaci, obicnom, malo agresivnijom voznjom ne moze?
Moze li se pranjem, kao u videu: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=NtTcCk3gG0U"]videu[/ame], dovoljno ocistiti, da bi se kasnije, voznjom, potpuno regenerirao?
 

scarabeus

New member
Imam Citroen C5 2.2 HDi 2001. godiste, natocio sam 2 litre FAP aditiva i ne mogu ponistiti gresku Lexiom. Dobio sam informaciju da spremnik FAP tecnosti mora biti pun, da bi Lexia vidjela da je tecnost dopunjena.

Da li je to tacno?
 

Konrad

New member
Koji aditiv si tocio? Postoji mogućnost da ti je plovak u spremniku aditiva neispravan ili je unutar spremnika žica u prekidu
 

scarabeus

New member
Koji aditiv si tocio? Postoji mogućnost da ti je plovak u spremniku aditiva neispravan ili je unutar spremnika žica u prekidu
Tocili su mi u servisu, na osnovu broja sasije su znali koji je tip aditiva.
U tom servisu kazu da je u pitanju plovak, a u drugom kazu da nema veze s tim, nego mora da se natoci do kraja, jer mu je senzor na vrhu spremnika i tek tad ce biti sve OK i Lexia ce prepoznati da je aditiv natocen.

Tu sam u nedoumici, ko je u pravu.?
 

Konrad

New member
nitko LOL

on ima u spremniku aditiva plovak i pumpu, plovak mjeri razinu aditiva a pumpa tjera aditiv prema mlaznici koja aditiv dodaje u gorivo (sta sam pametan ispao sa ovim LOL )

ima senzor tj magnet na cepu od spremnika goriva koji ocitava ocitu stvar, da li je cep na spremniku ili ne, bez tog cepa nece raditi regeneraciju

ja sam uvijek tocio aditiv do kraja, ali kod C5 I je specificno to da se na vecini auta posto su vec stariji mijenja i racunalo aditiva jer se staro racunalo neda uvijek telekodirat i resetirat da ponisti brojac koji broji ubrizgavanje aditiva u FAP ajmo to tako reci

lokacija racunala aditiva je tajna :sneaky::p

s druge strane posto su to vec starija vozila a aditiv je prilicno opasan i agresivan, s vremenom se dogodi da dode do pucanja/prekida zice unutar spremnika aditiv, pukne ili zica od plovka ili zica od pumpe goriva, spremnik je kao takav nemoguce otvorit buduci da je ljepljen, mozes ga otvoriti ali pitanje je da li ces ga moci zaljepiti dobro da aditiv ne curi...

jedna od najjednostavnijih stvari je ocitati gresku pomocu Lexie, ako ti izbacuje gresku Razine aditiva, kad stisnes * ulazis u detalje greske i pisu ti opisi greske tipa; kratki spoj, otvoreni krug...pa vec po tome vidis sto je tocno problem

imas uz to i citanje parametara, udes u parametre i imas nesto tipa: Minimalna razina aditiva i pise da li je dosegnuta ili nije...

to je malo tesko ovako objasniti, daj mi auto i Lexiu rade nego da objasnjavam :D
 
Na vrh