nitko LOL
on ima u spremniku aditiva plovak i pumpu, plovak mjeri razinu aditiva a pumpa tjera aditiv prema mlaznici koja aditiv dodaje u gorivo (sta sam pametan ispao sa ovim LOL )
ima senzor tj magnet na cepu od spremnika goriva koji ocitava ocitu stvar, da li je cep na spremniku ili ne, bez tog cepa nece raditi regeneraciju
ja sam uvijek tocio aditiv do kraja, ali kod C5 I je specificno to da se na vecini auta posto su vec stariji mijenja i racunalo aditiva jer se staro racunalo neda uvijek telekodirat i resetirat da ponisti brojac koji broji ubrizgavanje aditiva u FAP ajmo to tako reci
lokacija racunala aditiva je tajna
s druge strane posto su to vec starija vozila a aditiv je prilicno opasan i agresivan, s vremenom se dogodi da dode do pucanja/prekida zice unutar spremnika aditiv, pukne ili zica od plovka ili zica od pumpe goriva, spremnik je kao takav nemoguce otvorit buduci da je ljepljen, mozes ga otvoriti ali pitanje je da li ces ga moci zaljepiti dobro da aditiv ne curi...
jedna od najjednostavnijih stvari je ocitati gresku pomocu Lexie, ako ti izbacuje gresku Razine aditiva, kad stisnes * ulazis u detalje greske i pisu ti opisi greske tipa; kratki spoj, otvoreni krug...pa vec po tome vidis sto je tocno problem
imas uz to i citanje parametara, udes u parametre i imas nesto tipa: Minimalna razina aditiva i pise da li je dosegnuta ili nije...
to je malo tesko ovako objasniti, daj mi auto i Lexiu rade nego da objasnjavam