Dizajn unutrasnjosti jeste na strani Aircrossa, nema dileme, ali ovako opremljena unutrasnjost dolazi samo uz top paket opreme, a i tada ce tu biti nekvalitetne plastike, koja ce prije ili kasnije poceti skripati. a multimedija kakva je na slici je po meni katastrofa, dizajnom super, ali upotrebljivoscu bas i ne, imam istu u jumpyju, nekad joj treba 3 sekunde da se upali, nekad 3 minute, bt spajanje sa mobitelom traje 100 godina nakon ulaska u auto, izracunavanje rute na navigaciji traje kao na garmin navigaciji iz 2007... Citroen se, po meni nazalost, od proizvodjaca luksuznih limuzina u koje se ugradjivao jedan od najboljih ovjesa preorjentisao na aute futuristickog izgleda koji ce uglavnom biti interesantni kupcima starosne dobi do 35 godina, i kojima ne mozes spustiti ni zadnji prozor (c3 cactus). i da se razumijemo, nije meni problem dizajn, sa svojih 32 godine i dalje bih se mogao zamisliti u jednom takvom modelu, ali za tu sumu novca bih dobro proucio trziste i vidio kakve se sve alternative nude