Auto godine?

Ax boy

Well-known member
Cutac,to je istinito,ali opet,ništa ne fali godinu dana rabljenom, mi smo kupili berlinga zlatnog, 2003 godine, godinu dana je bio star, od Cib Commerca, imao 50.000tkm tad, dobili ga za 90,000kn,novi je onda bio 143,000,sori,velika je to razlika u cijeni. I do sad napravili 578 000tkm bez problema. Međutim tko voli nek izvoli, ako se ima novaca,ništa nije problem :)
 

Ax boy

Well-known member
A da nam oni tzv."Majstori"u Auto Pebi nisu zeznuli malo teže Zx-a 1.9D mogli smo da ali Eto. Nije ni čudo što je Peba propao, niti majstori nešto niti bilo šta. Cib commerce i Cs Zagreb Tratinska, oni su jedini valjali. Prokuhala mašina zbog aljkavog majstora i ode mali, a bio je čist dobar auto. Međutim evo 16 godina u obitelji berlingo ili kako ga zovemo zlatko zbog boje i još vozi ko grom, čekamo 600 000 da skupi pa da proslavimo hahhhhh. Međutim rekao sam, tko si može priuštiti novi auto, zašto ne :) Međutim nema mnogo ljudi danas koji to mogu zbog situacije kakva je. Hahhhh
 

bbozak

Active member
Iss... 2003. godina? Pa tad je još Račan bio živ, a Budiša politički aktivan! :whistling::surprised::eek: Štošta je tad bilo drugačije na auto sceni! A tek 1988., to je 15 godina prije 2003. - kako se tada tek živilo i ljetovalo, alo!

2018. kad sam kupovao auto, situacija je izgledala ovako:
* brdo uvoznih automobila skinute čarobno iste kilometraže
* skoro pa ništa vozila mlađih od 3 godine uopće za kupiti (tog tipa vozila koje mi je trebalo)

Auto nije investicija, auto je trošak, kako god se okrene.
Ko može, kupi nešto, ko ne može, kupi nešto drugo i to je to. Nabijat na nos nekome da nije razborit jer je kupio novi auto? Koja je poanta.

Trebalo bi biti normalno da svako od nas kupi novi auto, vozi par godina, pa ga se rješi i opet kupi novi i uvijek ima novo, moderno, sigurno, efikasno i pouzdano vozilo, ali eto, zbog situacije u zemlji, ispada da je auto 10 godina star sa kilometražom skinutom na 150 000 - NOV - za većinu...
 

Ax boy

Well-known member
Nitko nikome na nos ništa ne nabija, alooo? Naravno da bi bilo lijepo imati novi auto svakih 5 godina ali eto tako je kako je. Svako prema svojim mogućnostima. Međutim ne razumijem genijalce koji uopće razmišljaju o skidanju kilometraže jer se to uvijek otkrije, uvijek tako da bolje pošteno ali kod nas je to postalo moderno, biti nepošten, svaka čast i kapa do poda izuzetcima, kojih hvala Bogu još ima. Npr koliko su naši ljudi pošteni je je, u oglasu svaki 5- ti citroen 2003,2004... 220 000, samo ,malo morgen?! Oprostite, ovo nema veze s ničim ali eto... Peace and love everybody :) :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ja govorim da ne mozes znati jel fali nesto godinu dana rabljenom. RAC, demo vozilo, lupan pa slagan, sa nekim ludim kvarom koji ne prihvacaju u garanciji...
Rabljeni auto je jako veliki rizik i osobno bih ga uzeo samo ako ne postoji kao novi auto,a bas ga zelim.
 

Ax boy

Well-known member
Dobro uredu je, svako uzima što može, hoće i želi. Vjerojatno sam malo sebičan ili nešto, eto smo imali sreće, tad je zlatni berlingo bio test vozilo od Cib Commerca sa prekrasnom bojom, bio je na sajmu 2002, Zagreb,Skopje, Sarajevo, išao je svuda. Vozio ga je dosta dugo šef servisa tada, Miroslav Jakić.
 

pokra89

Well-known member
Ja recimo nikad ne bih uzeo test vozilo. Milijun ljudi sjedalo u njega u salonu, probalo ga, na stotine različitih prdeža u sjedalu, različiti novinari ga vozili i pravili svakojake testove s njim...i sad da ja to uzmem i mislim da sam nešto super prošao... Hm.
 

Ax boy

Well-known member
Vidiš kako pričaš gluposti, šta znači da je test vozilo puno lošije od salonskog, najnovijeg?! Kao prvo = test vozilo se održava kako treba. Tu svaka rasprava prestaje. Dobro ima svakakvih test auta,ali uglavnom su dobri, održavani u ovlaštenom. Mi nismo nikada auto održavali nigdje gdje nije citroen, nikada auto servisi meho ovaj, onaj. Samo i isključivo ovlašteni i nikada lošeg iskustva nismo imali. Pozdrav :)
 

pokra89

Well-known member
Jok, auto kojeg je probalo 100 ljudi i u kojeg je ušlo 1000+ ljudi je bolje nego novi, tvornički primjerak.

A ako ti misliš da je održavanje u ovlaštenom = najbolje održavanje onda nemamo šta razgovorati.

Živi sam primjer lošeg rada u ovlaštenom, pa da neovlašteni majstor, koji se bavi samo citroenima, ispravlja njihove greške. Po nekoliko puta nižoj cijeni (njihova ponuda je bila 1150 eura, majstor mi odradio za 130,evo prošla godina dana i 30.000 km, sve i dalje savršeno funkcionira). I zamisli, u trenutku kad sam ja dovezao svoje vozilo, na dizalici im je bio jedan Picasso koji je, pogađaš, stigao iz ovlaštenog. Jer, opet pogađaš, ovi iz ovlaštenog nisu bili u stanju ustanoviti i dijagnosticirati kvar. Tj jesu, rekli su da je na vozilu potrebna zamjenu cijelog zadnjeg trapa, zračnih jastuka i svih popratnih dijelova, s predviđenom cijenom od preko 1200 eura.
 

Cutac

Prèkaroš
Mene od testnog odbija hladno gaženje.
Znam da sam vozio testnog Golfa i cim smo izasli iz salona, kaze lik da slobodno ga stisnem. Kazem da je hladan, on kaze pa nije tvoj. I nista, fino nakon 150 metara u crveno :D
I sad uzmi da ga se 10 tisuca tako vozi. Neka hvala, meni ne treba takav.
A tek sluzbeni i rent a car, to je bih uzeo nema toga. Pogotovo ako je sluzbeni on demand, znaci ne tvoj sluzbeni nego jedan od 10 koji se dodjeljuju onima koji idu na put. Pa ti auti se unistavaju.
 

Ax boy

Well-known member
Nisam rekao pokra89 da je testni bolji nego novi nego eto ne mora se nužno najnoviji kupovati ako nije hitno. Mi smo uvijek svoje održavali u Cibu i kasnije sad zadnjih godina i Cs Zagreb i nikad nikakvih reklamacija, auti ko singerice su tako da, očito si ti imao loša iskustva, žao mi je zbog toga. Ali moj ćaća napravio sa tim testnim zlatnim berlingom u 16 godina 570 000tkm napravio bez većeg kvara, sitnice neke ko i svi što imaju. Motor vuče super i danas, pa ti vidi. Nema razloga za raspravu, ispričavam se još jednom, svako zna svoje i kako može. Eh moj Cutac, ne bi tu krntiju golfa probao više nklad, nažalost mukom jesam i požalio, najgori auto u zadnjih 10 godina od generacije golf 5 :(:(teški otpad. Jesi ti preživio vožnju?
 

Cutac

Prèkaroš
A meni je Golf OK. Ne bih ga sebi uzeo jer mi se uopće ne sviđa, ali ide :D
Ma i petica je bila kanta. Lako trune, brave ne valjaju, imali su (veliku) seriju problematičnih kompjutera zračnih jastuka, ali hvala bogu 1.6MPI je neuništiv, ali bome i nepokretan :D
 

Ax boy

Well-known member
Ma tak tak, tužno za reći ali zadnji dobar golf je bila 4tvorka, još noviji poneki se nađe ali hmm. Puno precijenjena vrijednost im je danas i užasno su neudobni, c4 je u toj klasi za golfa 6 uuuuh avion :) :) :) Međutim fora je vidjeti poneki stari stari klasik golf, iz nekih drugih vremena. Zar trune tako lako cutac golf 5? 1.6 benzin misliš trom?
 

Cutac

Prèkaroš
Zar trune tako lako cutac golf 5?
Je, 8 godina, 200 tisuća kilometara(prvi vlasnik, redovno ga se pralo po zimi) i pragovi su bili truli naprijed.
1.6 benzin misliš trom?
Da, poprilično.
Ne sjećam ga se iz Golfa toliko dobro koliko iz frendove Altea-e(to mi je friško). Treba okretaje i puno gasa da se pokrene.

Puno precijenjena vrijednost
To svakako, ovaj truli je prodan za 5000€ bez problema. Bio je 9 godina, 200 tisuća, Highline oprema, prvi vlasnik.
 

Spawn

Well-known member
Bome si optimist ako misliš da će se pristojan 3 godine star aircross moći naći za 10 iljada.

Ja ne mogu naći solidno opremljenog grand picassa, starog 5 godina a da je 2.0 automatik za tu, ali i veću cijenu, a ti bi c5. A di li gp di li c5....
3-4 godine svejedno. C5 4 godine starog 120kw automatic new business sam platio 11k :) Progutas pokoju manu i kupis. Ako zelis prefektnog,kupis novo
 

markan1000

Well-known member
inače, i ja vidio prvi put uživo C5 AC u Areni, bio u žurbi i s malim klincem pa nisam sjedao u njega.

Djeluje zanimljivo, ustabili su sad dizajn cijele game, i to nije loše. e sad koliko je to što je zanimljiv kod nas dovoljno za neki tržišni uspjeh, nekako mislim da nije. a interijer (koliko sam škicnuo kroz vrata) je stvarno jako lijep, high business, šteta što je SUV (i to razigranog dizajna, pomalo neozbiljnog za prosječnog gazdu SUV-a) pa i vanjština ne prati taj lijepi interijer.
osobno, mogu se zamisliti u njemu.
 

Ax boy

Well-known member
Cutac, uuu to su inače jako pametni ljudi uopće auto prati po zimi, čemu!?? Ionako je drugi dan još zmazaniji, jedino da ništa ne vide kroz stakla pa prozor malo isperu ali prat auto po zimi ni u ludilu ne bi nikad. Uuu pa nisu loše te alteje ali sa dizelom da, to ide?.
 
Na vrh