Jok, auto kojeg je probalo 100 ljudi i u kojeg je ušlo 1000+ ljudi je bolje nego novi, tvornički primjerak.
A ako ti misliš da je održavanje u ovlaštenom = najbolje održavanje onda nemamo šta razgovorati.
Živi sam primjer lošeg rada u ovlaštenom, pa da neovlašteni majstor, koji se bavi samo citroenima, ispravlja njihove greške. Po nekoliko puta nižoj cijeni (njihova ponuda je bila 1150 eura, majstor mi odradio za 130,evo prošla godina dana i 30.000 km, sve i dalje savršeno funkcionira). I zamisli, u trenutku kad sam ja dovezao svoje vozilo, na dizalici im je bio jedan Picasso koji je, pogađaš, stigao iz ovlaštenog. Jer, opet pogađaš, ovi iz ovlaštenog nisu bili u stanju ustanoviti i dijagnosticirati kvar. Tj jesu, rekli su da je na vozilu potrebna zamjenu cijelog zadnjeg trapa, zračnih jastuka i svih popratnih dijelova, s predviđenom cijenom od preko 1200 eura.