Automatski mjenjač

ZumZum

New member
Obinco se desava ispod 2500 okretaja, na visim obrtajima nisam primjetio da se desava isto.
Problem se desava samo prilikom vožnje, u leru ne.
U leru se obrtaji penju bez ikakvih problema.
 
Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Taj motor ima dvije turbine. Nekima se zna dogoditi da otkaže regulator pritiska prve turbine pa kadavse oko 2600okr priključi druga turbina onda auto jurne normalno. Iako bi se ta greška trebala pokazati na dijagnostici.
Jesi radio dijagnostiku u ovlaštenom ili negdje drugdje?

Jel mijenja brzine uz udarac i skakanje okretaja ili mekano?
 

ZumZum

New member
Vozio sam ga mozda prije 2 mjeseca na dijagnostiku, i nisu nasli nista.
Moguce da se u međuvremenu nesto pojavilo, ali da ne prikazuje kao poruku na komandnoj tabli.
Ja sam preko onog jefitnog adaptera citao greske, i isto tako nista nije prikazao, ali pitanje je da li ovi jeftini mogu ocitati sve greske.

Auto mijenja brzine skroz OK, malkice nekada trzne, ali skoro neprimjetno.
 

citric

New member
Nakon koliko km bi trebalo promjeniti ulje u mjenjaču. Auto je sada na 143000 a po izlistu mi nije vidljiva promjena ulja u ovlaštenom. Mjenjač AM6C
 

izubic

Member
bok,

hdi163 2012, kako se vozim uglavnom na kraće relacije lokalnim cestama (imam cca 10km do posla) primijetio sam da mi se auto ljepše vozi u "S" modu. stalno ga drži u nekom "moment" području, ispod 2000okretaja šalta u nižu i ne šalta kao u normal modu na 65 u 5tu ili čak 6tu.

čak bi rekao da bi se i potrošnja malo smanjila jer se auto ne muči iz nižih okretaja bez šaltanja prilikom ubrzanja.

iskustva?
 

snipe

New member
Koja bi onda preporuka bila za servis automatskog mjenjača? poželjno Ri ili eventualno Zg?

kad već pišem a vjerujem da je problem u mjenjaču...
kada parkiram na uzbrdici i prebacim u parking prije nego pogasim motor nakon što ga ponovno upalim i iz P prebacim u D (ok prije u N) u mjenjaču toliko jaku "lupi" da se auto strese. Kod mjenjanja u vožnji uglavnom mjenja bez većih trzanja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemaš brige, mjenjač ti je ispravan. Problem je u načinu korištenja prema ovome što si napisao.

Kad se prebaci mjenjač u P, mehanički zub blokira sam mjenjač i samim time kotače. Na ravnome to nije problem, ali na uzbrdici je.
U tom slučaju se zub optereti sa težinom auta, pa kod vraćanja u N ili D ''lupi''.

Riješenje je jednostavno, prije nego što prebaciš u P - potegni ručnu kočnicu i pusti nožnu.
Tako će masa automobila opteretit kočnice, a ne mjenjač i neće bit problema kod prebacivanja u D.
 

snipe

New member
hvala Ivan222 , upravo tako I radim

kako auto ima 175k bilo bi vrijeme i za servis mjenjača o kome se toliko priča pa koja bi onda preporuka bila za servis automatskog mjenjača? poželjno Ri ili eventualno Zg?
Vidim da hvalite "Citropolis" da li je to netko kod njega radio?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako se sve ispravno izvede, postoji mogućnost da ručna kočnica popušta lagano kad je vozilo parkirano, pa opet optereti blokadu mjenjača. No svakako bi bilo pametno sve provjeriti, i minimum promjeniti ulje u mjenjaču ako nije do sada.

S Citropolisom nemam iskustva, mnogi ga hvale, al bilo je i negativnih komentatra. Pa nema potrebe na svojoj koži isprobavati, pošto imam drugog provjerenog majstora.

Ka je potreba, s punim povjerenjem idem kod Auto Krune na Kastav, 091/2550-501, uličica uzbrdo preko puta hotela Vila Mira. Specijalizirani su za francuze, gazda Željko je uvijek spreman pomoć i samo pozitivna iskustva imam.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sigurno... ali najbolje da zvrcnete unaprijed i sve 100% provjerite. Ako nešto ne radi, dat će kvalitetnu preporuku.
 

izubic

Member
Pozdrav,

C5 2012 163.. 173kkm
auto je bio na firmu, redovito servisiran, promijenjeno sve i svašta pred prodaju meni (skoro cijeli ovjes, pola preventivno), ali nikad nije mijenjano ulje u mjenjaču.
sve super, sve 5, osim jedne stvari.. kod lagane vožnje kad auto na nekih 72kmh prešalta u 6tu čuje se nešto kao ful tiho fućkanje. ne znam kako da to drukčije opišem, čak se čuje slično ko nekad na starim autima i autoradijima bez rezistora kad si dao gas. to traje samo do nekih 80kmh i onda prestane.

sad sam se naručio na izmjenu ulja u servis, makar su mi na prvu rekli da se po servisnim intervalima to ne radi, pa su se išli raspitivat tek na moje inzistiranje.

ima neko kakvih sličnih iskustava? napominjem da mjenjač osim toga radi lijepo i šalta glatko, možda ponekad dok je ful hladan je malo lijen i u kotrljanju prema zaustavljanju zna mrvicu trznuti kod šaltanja u nižu.

LP,

Z
 

pokra89

Well-known member
To ti se čuje samo u šestoj, od nekih 69, 70 do 76,77,jel tako? Normalna pojava, rekao bih, jer i u mene i u kolege je isti motor i ista stvar se dešava. Nema veze ni s uljem ni ničim, on je svoje kompletno promijenio pa se isto dešava.
 
Na vrh