Možda čoveku nije jasno ovo 2l ulja u automatski menjač?a sta ti treba?
Hahaha...da budem iskren i meni je to upalo u oci u prvom momentu..ali vjerujem da je to oznaka pakovanja -kantica od 2 Litre.Možda čoveku nije jasno ovo 2l ulja u automatski menjač?
Iskren da budem i meni ovo nije jasno oko ulja.:hm:
Šta kažu u ovlaštenom servisu?:whistling:Hahaha...da budem iskren i meni je to upalo u oci u prvom momentu..ali vjerujem da je to oznaka pakovanja -kantica od 2 Litre.
A sad ono sto mi nije jasno - iz te oznake bi se dao izvuci zakljucak da se u njega sipa ATF D4?
To znaci da ulje mora zadovoljavati JWS 3309 specifikacije. odes u ducan koji prodaje maziva,ulje ili bolje auto dijelove i trazi ulje za uatomatsku getribu koje zadovaljava te specifikacije.. Sva su dobra od kojeg god proizvodjaca nadjes, Total toplo preporucujem za tvoje vozilo a i nije prvi francuz/psa koji ima prblema sa tom automatikom..Sad sam u potrazi za konkretnom informacijom o ulju koje se koristi u ovim mjenjacima.
Ma tooo Dujo Jos samo kad bi imao broj telefona "čika Doktora" pa da sprasim naredni vikend....Zato raspitaj se a ja sam ti rekao za jednog covjeka koji nije bas toliko daleko ako zelis sve svoje nejasnoce, nepoznanice i probleme rijesit..
Jel se to odnosi na ove menjače http://www.auto-delovi.org/saveti/uradi-sam/zamena-ulja-u-automatskom-menjacu/? Znam da nije teško naći,pročitati to što Ti kažeš,međutim ovo sam rekao zbog drugih ljudi koji možda i ne znaju naći te podatke.@iVar Imas p.p. pa provjeri poruku sve sam ti napisao...
@Mrčela Nije nasin postupak, razliciti su postupci mislim da sam napisao u ranijim postavima kao se ispusta,minjenja ulje..Bar je to lako izgooglat i na youtube ima filmica samo volje i strpljenja...
Auto mora raditi kada se ulijeva ulje, prvo nasuti koliko stane be paljenja onda upaliti pa nadolijevati..
Kada se ispusta, ispusti se bez rada motora, kada stane curkati, upali se motor i trebali bi ostatci iscuriti, ne dugo da radi,minut-dva pa ugasiti da se slegne pa opet dok vidite da je kolicina propisana iscurila...
Eto! Tako je mijenjano na svim automaticima koje smo vozili u obitelji... Moram napomeniti ove novije specifikume nismo imali niti mi pada na pamet takav auto kupiti ( ne zbog automatike, vec prisutne elektronike kod danasnjih automatika)..
Taj postupak je sa zamjenom filtera i tako se radi..Ovdje su naveli vw kao primjer, imali smo Golfa3 19tdi. automatika, stane cca.7l. ulja u njega. Inace isti postupak ima i mercedes, bmw, jeep, ford explorer itd. Vecina auta koje smo imali i koje sam ja gledao kako radi covjek koji je "Doktor" za at.mjenjace je bas ovakav ili slican nacin rada. Napominjem da ove tiptronike, elktronike nisam siguran dali je isti postupak ali jednino po cemu bi se trebali razlikovati noviji at. mjenjaci od starih at.mjenjaca ubacivanje elkrtronike koja "pospjesuj/skracuje" vrijeme saltanja i neki "aktuatori" koji obavljaju to umjesto mehanickog mijenjanja naredbom na volanu i slicno..Inace princip rada je isti! Stoga i zamjena bi morala/trebala biti ista! Nisam siguran za "dsg" mjenjace novije generacije ali to stvarno nebih preporucio nikome, to tko ima ce i platiti servis na kojem ce ga "opeljusiti" ali si to i moze priustiti..Jel se to odnosi na ove menjače http://www.auto-delovi.org/saveti/uradi-sam/zamena-ulja-u-automatskom-menjacu/? Znam da nije teško naći,pročitati to što Ti kažeš,međutim ovo sam rekao zbog drugih ljudi koji možda i ne znaju naći te podatke.
Da bi se ispustilo svo ulje iz "sistema" at.mjenjaca nema drugog nacina osim tog, nauljene zpcanike, sinkrone nece unistiti rad od minut/dva bez ulja na min.obrtajima a pritisak ce izbaciti ostalo ulje u vodovima i kileru..sta ako netko shebe mjenjac jer ispusta ulje dok auto radi? ja rade nebi to radio...
ako u svom 2.2 HDiju iz 04. imaš automatski mjenjač koliko mi je poznato svakih mislim da 40 000km provjerava se ima li gdje curenja i razina ulja, a nema obnove ulja, meni se čini da je i sa manualnim mjenjačima na C5 isto tako...Nemam pojma o automatskom menjaču
Tako je.ako u svom 2.2 HDiju iz 04. imaš automatski mjenjač koliko mi je poznato svakih mislim da 40 000km provjerava se ima li gdje curenja i razina ulja, a nema obnove ulja, meni se čini da je i sa manualnim mjenjačima na C5 isto tako...
obnova ulja se vrši ako se radi neki popravak mjenjača.
Slažem se ja da treba da se menjač,kao i sve drugo održava ,i nije meni tu ništa nejasno.Neznam ja koliko puta treba covjek ponoviti i reci princip rada at.mjenjaca pa i razlog zasto je bitno zamjeniti ulje bas cca.svakih 40tkm. a ne provjera i te gluposti.. Mozda kada bi uzivo vidjeli rastavljeni at.mjenjac bi netko bar shvatio zasto je najbitnija "protocnost" tj. dobro i cisto ulje u at.mjenjacu..
Tko zali za zamjenom ulja i filtera neka kasnije ne kuka zasto ovo,zasto ono..
U at.mjenjacu je nabitnije novo t.j. cisto ulje da bi sve funkcioniralo glatko!!!
U istom tom prirucniku od nekih auta pise da se ne mijenja lanac motora, za vijeka trajanja automobila.Da nepricamo sada o tome koliko njih je bas taj lanac pukao,spaner i sl.
Dali pise da se servo ulje mijenja na velikom servisu? Pa kada ode s.pumpa,lezaj,letva volana a kako,zasto??
Treba poznavati auto i znati prenventivno djelovati ako ne zelis "paprene" popravke..
Cifra od 400-450€ je "ASTRONOMSKA"!! Ne znam tko ti to rece, ali ja za tu cifru ti dam apartman 7 dana (za 4 osobe) u Trogiru i izvrsim zamjenu..
Shvacam ja da covjek u "neznanju" slusa svakakve price tzv.mestara i cifre ali ponavljam za dobrog mestra netreba biti tesko otici bilo gdje a da napravi posao kako spada..
Covjek kojega sam spomenuo, koji je mene "poducio" o automatima ili barem o izmjeni ulja i filtra, od tada se rijetko posjecujemo jer sam/i to obavljamo u kucnoj radinosti, je prije par godina naplacivao cca.100€ za taj posao (ruke i materijal njegov). Napominjem da je to cijena za "stalne" musterije ali vjerujem i za nove da cijena nije znatno veca..
Stoga 400€ :shock: :shock:... Ali znam i koliko su mi prijatelja vozali i savjetovali da promijeni mjenjac (stavi rucni) dok nije posjetio pravog mestra i rijesio problem za manje od 1h.