Urban
New member
Ja sam informatičar pa... ...dobro da si odmah shvatio moje razmišljanje o FW-ima. :grin:Računala u autu ne funkcioniraju kao PC računala, noviji firmware nekog dijela ne mora nužno značiti bolji rad na tvom autu ... do novijih verzija dolazi zbog uočenih kvarova, ili devijacija u radu na određenoj seriji npr. mjenjača, i onda oni naprave update, koji je namijenjen za tu seriju, a ne za sve serije ... ti staviš taj FW na mjenjač, i ne budeš primjetio razliku ... a moguće je čak i da si zezneš (pogoršaš) mjenjač ...
BSI reset ima proceduru gašenja, isključivanja akumulatora i svih radnji koje trebaš napraviti prije i poslije (a prije ponovnog pokretanja), to je kao shut-down na PC-u, da si auto pospremi sve kaj treba, zaboravi kaj mu ne treba, i onda ga ponovno upališ ... može riješiti određene sitnice, ako se ne ponaša kako bi trebao, zbog softversko/elektronskog dijela, ali ne pomaže ako je mehanički kvar negdje
BTW imaš iskustva sa diagnostikom i Lexiom? I koju preporučaš, te da li se mogu aktivirati i deaktivirati određene stvari po želji. I da li treba poseban kabel ili je dovoljan običan OBD koji se recimo koristi na VW 2009 god.
Imam par određenih sitnica, ali o tome u novim temama. Što se tiče automatskog mjenjača, malo trza pri šaltanju u niže brzine, ali pretpostavljam da je to samo do ulja, auto ima skoro 180000. (koje je kupljeno (7L za potpunu izmjenu), ali moram do mehaničara to ići zamjeniti)
A za servis probaj ovdje. cib-commerce Buzet, ovlašteni. Ja servisiram u njihovom servisu u Zagrebu na velikogoričkoj cesti Nadinska 9. i dečki su super. http://www.citroenmreza.hr/cib-commerce-buzet
Evo kako radiš reset.
The Body control unit (BSI) on Citroens (and Peugeots) sometimes goes batshit-insane and switches things off for no other apparent reason than it felt like it.
A reset is usually enough to resolve, but the steps need to be followed almost exactly, and the car should be thoroughly checked afterwards to make sure everything is working.
This documentation details how to perform the reset
To perform the reset;
1 Put the drivers window down and lift the bonnet (leave the key in the ignition)
2 Ensure all equipment (stereo etc) is switched off
3 Ensure all doors are closed and reach through the window to remove the key from the ignition
4 Wait 3 minutes
5 Disconnect the battery and then wait 15 seconds
6 Reconnect the battery and wait 10 seconds (Do not open any doors)
7 Switch on the ignition (but don't start the engine) and check that all tests pass
8 Hold the lock button on the key down for 10 seconds
9 Remove the key, open the drivers door, close it and check the central locking works (I had to hold the lock button down for another 10 seconds at this point)
10 Start the engine and complete the systems check
Note: When you put the drivers window up, it won't automatically go all the way up. Make sure you close it all the way before putting it down, otherwise the automatic close won't close it all the way until you next turn the ignition on and off
U Buzetu nisam bio, ali to ne znači da su dobri oni ako su dobri ovi iz Zg.
Mislim da bih ovu proceduru mogao odraditi.
Posljednje uređivanje: