Treba sve prvo postrojit kako jesi, pa će se lako dalje
Misliti si nemaš što puno. Motor je sam po sebi old school, što znači da je u pravilu pouzdan ako ga se kvalitetno i redovno servisira.
Mjenjač je u biti ''običan'' pa u troškove ulazi kvačilo, druk lager, ulje i slično. Od automatskog dijela stradaju obično akutatori, ali nije preveliki bauk za riješiti. O samom mjenjaču je dosta pisano po forumu pa malo potraži iskustva...
Ostatak auta je kakav je. Mali, agilan, udoban, solidan... djelovi nisu preskupi.
S obzirom na potrebe, mislim da je dobra kupovina. Pogotovo ovaj s linka, pošto je od prvog vlasnika, pa bi se trebalo lakše doći do povjesti servisiranja. I to je u biti detalj na koji treba najviše obratiti pažnju.
Pogledaju se još prednji krakovi šasije dali je rađeno na njima ili ako ima kakvih tragova hrđe na pragovima.
Vjerovatno će i faliti malo plina u klimi.
Ovjes bi trebao biti dobar s obzirom na kilometre, možda kakva spona prolupa, ali to je to...
Distribuciju bih ja promjenio radi godina, ako nije do sada. Moguće da su i tekućine još ''tvorničke'', antifriz, kočiono...
Ne pada mi drugo ništa napamet.