C2 VTR - kupovina i iskustva

veteer

New member
Danas stavim nove ljetne gume (Dunlop sport bluresponse) koje su kostale s montažom oko 3400kn... I kazu mi dečki nakon svega obavljenog da im intenzivno miriši gorivo... Odem u servis da dečki bace oko, podignu strašnje sjedalo, pomaknu poklopac, a ispod gorivo pliva li pliva...
Treba mijenjati pumpu za gorivo...
Košta oko 2000kn sav taj sport, naravno, morat ću to odraditi bez odgode...
Šta mislite jel to možda uzročno posljedično s tim da mi je gas nekako mlitav i da loše vuče?
Možda je pitanje glupo al eto još bi bilo gluplje da pitam jel zbog tog veća potrošnja posljednje vrijeme...
 

ZlatkoC4

Well-known member
Možda je pitanje glupo al eto još bi bilo gluplje da pitam jel zbog tog veća potrošnja posljednje vrijeme...
Ma ne nije glupo pitanje:grin: Rasipa ti okolo gorivo, pumpa ne šljaka i to možda razlog za povečanu potrošnju i mlitav gas, me ni slučajno nema veze jedno sa drugim:D

Naravno da je to razlog, jedino me čudi kako ti kao vozač nisi osjetio miris benzina:confused:
 

veteer

New member
To se i ja pitam. Al unutra stvarno gotovo da se i ne osjeti, tek vani. Premda ja ni van ne osjecam nesto alarmantno taj miris goriva.... I sada, koliko god zvuči ludo jer miris benzina ipak nije miris cedevite da može proći neopaženo - ja se pitam kako u odnosu na sve ostale baš ja nisam osjetio to... pitaj Boga otkada to sve traje....

Hahahahhahahahahahahhahaahahha

Moje iskustvo je dokaz da smo nekad slijepi pored zdravih očiju. :) Kao ono kad se ljudi u braku varaju 15g i čitav svijet zna osim prevarenog koji posljednji saznaje da se nesto nenormalno događa. :surprised:
 

vtrrijek

New member
Imaš dosta zamjenskih pumpi - ako ti pumpa ima samo jedan izlaz, kod mene je bio isti prob. samo moja je imala dva izlaza a takvih nema ni za ljek (zamjenskih) probao sam i sa polovnom ali i ona je izdržala 5-6 mj i opet ista stvar. Peugot 206 ima istu. (naravno ovisi o modelu, godini itd.)
 

AX-ja

èudo jedno
nije stvar u pumpi,nego u kucistu pumpe,pukne gore na spoju di se cijevi spajaju.
cesta pojava kod njih.
ako nadjes neko polovno kuciste,da se sve to skompletirat da sljaka s tvojom pumpom.
 

veteer

New member
SERVIS:

Ekipica ajmo jos jedna pomoć/savjet.

Kad sam ga vozio na servis te pumpe prijavio sam i buku u vožnji koja je baš onako strašna kad prijeđem preko oštećenog kolnika + probleme u smislu šaltanja:broja okretaja... Jezivo mijenja brzine, prebacuje u enormno visoki broj okretaja pa se prebacuje itd...
Obzirom da je već 130000km na vidiku idem sutra i na zamjenu kuplung seta.
Stvarno su mi dečki odlično odradili posao zadnji put i djeluju bas korektni i stručnu u buzinu.
E sada, ovo su naveli u ponudi:

- Podloga oslanjanja pred.ovjesa x2
- Cjel.pričvršć.pred.amortizera x2
- Radno vrijeme (zamjena opruge prednjeg ovjesa 2 strane)
TOTAL: 1356kn

Kuplung set:

- Komplet pro spojka
- vilica spojke motora
- brtva svinutog ruba mjenjaca
- brtva svinutog ruba mjenjaca (jos jedna samo razlicite cijene)
- nasadnik vodilice granič.spojk.
- ulje mjenjača x2

- Radno vrijeme (zamjena vodilica potisnoh ležaja 6h, zamjena brtve k.diferencijala 2 strane 0,30h, upoznavanje izvrsnog člana za izbor 0,40h)

Total: 4650kn.

Danas sam zvao i pitao da eventualno zamijene (obzirom da je auto star 10g, al iz iskustva kazem da je meni osobno odličan i jako sam zadovoljan) prema preporuci proizvođača neki dio za Eurorepar koji su mi jednom spomenuli u Tratinskoj da se preporuča starijim vozilima od 5g. To će samim time smanjiti cijenu za 900kn u totalu jer će kvačilo biti Eurorepar a ne original Citroenovo....

Šta mislite koliko je ta odluka pametna i jel bi vi na mom mjestu kad već plaćate 6000kn geldali da prođete za 5100 na svemu ili kad je bal nek je maskembal. Kakva su vasa iskustva s tim eurorepar djelovima i vi koji se kuzite u to jel biste ugradili to il za 900kn pustili ipak original unutra.


p.s. Kako sam bio u banani, nisam mu u sklopu redovnog odrzavanja od 2012 mijenjao filter peludi ni čistio klima uređaj + punjenje plina u klima uređaj... Pa i to kazu da je dodatnih 550kn... To ću jos do sutra razmisliti da ili ne....
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
130tkm i več kuplung?..
Kak znaš da ako se odlučiš na originalni kuplung, da ti neče uvalit zamijenski..
Servis klime ti je inače 200kn ima sad i nekih akcija po 150kn a filter ti je 40kn a 60kn sa ugljenom..
Tak tko ti kaže servis klime i filter 550kn bijež od njega čim dalje..
nije valjda da ti budu ti likovi i kuplung mijenjali? Ako budu, znaj da možeš upola jeftinije proč za istu uslugu i iste dijelove..
 

veteer

New member
A jbg.... Pa nekako mi ovlašteni servis zvuči kao ipak jamstvo fer plej igre. Ili sam naivan.
Oni tumače da je do kuplunga....
Jer gas ne prihvaca odmah na prvu katkad i "prazan" je.... Onda krene nenormalno mijenjati brzine da na blagi gas krene maksimalni broj okretaja pa ne promijeni dok ja rucno ne presaltam itd... Uglavnom nenormalno poslkednjih mjeseci....
 

prckho

New member
Kupovina - C2 VTR automatik

Pozdrav ljudi,

Kao što se da zaključiti iz naslova, zainteresiran sam o kupnji C2 VTR automatika.

Općenito, tražim automatik za manje od 5000E s manje od 100k km. Smartovi ne dolaze u obzir. I da, mora biti automatik.

Npr. https://www.njuskalo.hr/auti/citro-n-c2-1.6-16v-vtr-automatik-oglas-25910145

Pošto nikad u životu nisam posjedovao auto, trebam vaš savjet - na što paziti prilikom kupnje, što pitati trenutnog vlasnika, gdje bi mogao u ZG-u auto otfurati na pregled prije kupnje i općenito ako imate nekih savjeta.

Pročitao sam većinu postova već napisanih o tom famoznom mjenjaču, i shvaćam da je pun mana, ali tako je kako je :)

Gledam i na mobile.de za neke "reference", i mogu zaključiti da je auto dosta rijedak (bar u mojim filterima pretrage) i da se cijene ne razlikuju puno od lokalnih oglasnika tako da se opcije uvoza baš i ne isplate previše.

Unaprijed hvala na odgovorima.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Treba sve prvo postrojit kako jesi, pa će se lako dalje :D

Misliti si nemaš što puno. Motor je sam po sebi old school, što znači da je u pravilu pouzdan ako ga se kvalitetno i redovno servisira.
Mjenjač je u biti ''običan'' pa u troškove ulazi kvačilo, druk lager, ulje i slično. Od automatskog dijela stradaju obično akutatori, ali nije preveliki bauk za riješiti. O samom mjenjaču je dosta pisano po forumu pa malo potraži iskustva...
Ostatak auta je kakav je. Mali, agilan, udoban, solidan... djelovi nisu preskupi.

S obzirom na potrebe, mislim da je dobra kupovina. Pogotovo ovaj s linka, pošto je od prvog vlasnika, pa bi se trebalo lakše doći do povjesti servisiranja. I to je u biti detalj na koji treba najviše obratiti pažnju.
Pogledaju se još prednji krakovi šasije dali je rađeno na njima ili ako ima kakvih tragova hrđe na pragovima.
Vjerovatno će i faliti malo plina u klimi.
Ovjes bi trebao biti dobar s obzirom na kilometre, možda kakva spona prolupa, ali to je to...
Distribuciju bih ja promjenio radi godina, ako nije do sada. Moguće da su i tekućine još ''tvorničke'', antifriz, kočiono...

Ne pada mi drugo ništa napamet.
 
Na vrh