C2 VTS 1.6 16v by 2mario2

Memphis

Active member
Engitech zamjenska je. Ne sjeda pumpa onak fiksno lijepo jednostavno i ne pokriva kak treba brtvu i pušta na navoju/brtvi i dalje
Jel ste probali ju stisnut bez šarafa da vidite kako sjeda? Jel ste probali sa starim kučištem?

Ne vjerujem jer i da je popigan gore plastični dosjed šaraf bi ga stisnuo pod brtvu koja je dost debela ako je ravno zašarafljen. Ali OK. Ak ste sigurni u to ... samo pazi da ne bi i tih 100 eura otišlo u vjetar.

I dalje sam mišljenja da niste ravnomjerno zašarafili šaraf ... jer znam koji je to sex namjestit.
 

2mario2

Well-known member
Jesmo 100% ravnomjerno stavili. Nije jednu promijenio frend. Oko toga smo se zezali dosta, al sjelo je sigurno onak kak treba

Nismo sa starim probali, al s njime je bilo ok osim što je puštalo na pipcu gorivo što mi govori da je dihtalo. Pogledat ćemo u ponedjeljak još, pa ću biti siguran

Bez šrafa smo probali i jedva pokrije gumicu. Onak pola gumice prekrije i to na knap. Dimenzije zamjenskog kučišta i originalnog nisu iste. Uz to plovak je na kontra strani od originala, kučište je kraće ako sam dobro vidio za neka 2cm. To je jedina pumpa bila koja ima 2 pipca za moj auto koju je mogao čovjek u trgovini mi naručiti. Drugu sam naručio bio, al je imala kontra okrenute pipce i nismo ju mogli staviti premda je duplo skuplja bila i sigurno bliska originalu po svemu

Nije fiksno kučište kad sjedne nego ima lufta svukud za kretat se

Zeznuo sam stvar. Nije ravnomjerno zašrafano jbm. Nije ni frend skužio kvragu. Na oko izgleda da je, ali sam išao sad probat i pod prstima na jednom dijelu nije sjelo kako treba. Kasnije idem opet izvadit to i vratit, pa ću onda vidjeti dal bude puštalo. Ako da onda je sigurno uzrok zamjensko kučište

Izgleda da napokon, ali zbilja napokon dihta! Još se održavaju probne vožnje (saf već 4-ta da budem siguran), al zasad je sve suho kod kučišta pumpe goriva tako da se nadam da je agonija završena. Neću prerano "feštat", al mislim da je to sad to
 

Memphis

Active member
Dimenzije zamjenskog kučišta i originalnog nisu iste. Uz to plovak je na kontra strani od originala, kučište je kraće ako sam dobro vidio za neka 2cm. To je jedina pumpa bila koja ima 2 pipca za moj auto koju je mogao čovjek u trgovini mi naručiti. Drugu sam naručio bio, al je imala kontra okrenute pipce i nismo ju mogli staviti premda je duplo skuplja bila i sigurno bliska originalu po svemu

Nije fiksno kučište kad sjedne nego ima lufta svukud za kretat se

Zeznuo sam stvar. Nije ravnomjerno zašrafano jbm. Nije ni frend skužio kvragu. Na oko izgleda da je, ali sam išao sad probat i pod prstima na jednom dijelu nije sjelo kako treba. Kasnije idem opet izvadit to i vratit, pa ću onda vidjeti dal bude puštalo. Ako da onda je sigurno uzrok zamjensko kučište

Izgleda da napokon, ali zbilja napokon dihta! Još se održavaju probne vožnje (saf već 4-ta da budem siguran), al zasad je sve suho kod kučišta pumpe goriva tako da se nadam da je agonija završena. Neću prerano "feštat", al mislim da je to sad to
Mislim da imaš malo veći problem od puštanja benzina. A to da ti ta pumpa nije za tvoj auto. Jer ako je ovak kak si napisao onda to ne bude dobro radilo. Sa tih kraćih 2 cm rezervu zaboravi.

Jel imaš neki broj sa te pumpe? Jer sve te pumpe kaj sam ja za njega gledo nisu ispod 1000 kn.

To za puštanje se lako provjeri. Ako imaš pola rezervara goriva i više, uletiš u zavoj i suho je onda neće ni puštat. Ili kad napuniš puni tank do vrha.
 

2mario2

Well-known member
Nemam. Po broju šasije mislim mu je izbacio komp kučište. Zamjenska je, pa i zato nije 100%. Nisam mjerio kolko je, a možda mi se prividjelo samo da je manje kučište

Jednostavno nije mogao naći drugo kučište kod nijednog svog dobavljača, a to mu je velim po broju šasije ili broju sa starog kučišta izbacilo i to kučište sam uzeo. Ponavljam jedino to mu je za Citroen moj davalo. 560kn je cijena s popustom frendovim u toj trgovini tako da neznam full cijenu

Gdje si ti gledao to da vidim ja koje su i kakve?

Ne pušta. Bio sam na Molydon meet-u u Sesvetama danas i išao kroz Laz doma po zavojima, uzbrdo i nizbrdo i sve je suho tak da sigurno dihta
 

2mario2

Well-known member
Točno ta iz Intercarsa je. Malo je bučna, al zamjenska je i pomirio sam se s time. Original se čula jedino na početku 2-3 sekunde i dalje ne, a ova se čuje stalno. Nije mi ni bitno to nego samo da radi svoj posao, a i nije tolko opet bučna da se nemože vozit u autu

Evo okružen sa itekako dobrim i zanimljivim autima

 

Cutac

Prèkaroš
A ono, ja na slici vidim Šljivik bez talbice, ne-golfa, trojku sa naljepnicama i istaknutom kukom za šlep, trojku kompakt, pasat karavan sa JDM naljepnicama...
Na ovoj slici bih jedino VTS-a i keca pogledao.
 

2mario2

Well-known member
Imam još slika, al previše da bi ih stavljao tu sad sve

Bilo je tu svašta. Nekoliko njih na zračnom ovjesu, neki sa bolesnom muzikom, neki sa manijakalnom motorizacijom (Audi A4 2.7 biturbo recimo). Moj će biti nadam se ugodan za oko tek kad ga komplet polakiram i kupim ili Tomasson TN1 ili Japan Racing JR11 naravno uz gewinde (ima ih frend za prodati, al sad pred zimu mi nema smisla ih stavljati)

Ništa posebno neće biti nego tek tolko da se auto može pokazati i da izgleda više nego dobro
 

2mario2

Well-known member




Manta na zračnom ovjesu





Audi 2.7 biturbo











Još jedan na zraku





Crvena Honda pokraj mojeg C2 je prerada 1.6 turbo



Poznata vozilica na tuning sceni



Meca S500



Ljučibasti Passat meni osobno odlične boje



Polo GTI na zraku



Jedan odličan Fićo sa brutalnim zvukom






Ima još slika, al nemogu sve uploadat i stavljat jer bu trajalo dugo. A bilo je mnogo više auta, samo ih brdo nisam slikao
 

tomica0308

Well-known member
Crvena Honda pokraj mojeg C2 je prerada 1.6 turbo
Ooo pa taj je iz Kneginca decko, Matija se zove. A taj lik sto je slagao taj auto isao samnom u srednju, lik tunira aute u garazi doma,,cudo, tam kod njega dok se ekipa skupi je ko mini Japan :cool:
 
Posljednje uređivanje:

2mario2

Well-known member
Fk gewinde da ili ne? Rabljene jesu, al dobre. Mislim ih kupiti pošto je ok cijena, ali montirati nakon zime tek jer sad nema smisla

Ovo mi je cilj. Kao na prvoj slici ga spustiti, a felge (srebrne, ne zlatne), folirana stakla i zadnji difuzor kao na drugoj slici. Ukratko ništa pretjerano nego fino, čisto i oku ugodno



 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A spustit će ga svakako, ali ne očekuj neku udobnost ili nešto posebno... kolega sa Alfom ih je imao nekoliko godina, mislim da je treću propišao amortizer. Reparirano i prodano dalje...
 

2mario2

Well-known member
Znam da nebude udobno. Imam Eibach opruge sad i tvrđi je auto, pa znam da s gewindama neće biti udoban isto. Moram još opcija prevrtjet. Kakav je onaj Eibach pro kit jer neki vele da spusti auto, a da ostane jako udoban?
 

Ruske

Active member
ja imam eibach sportline (skuplji model) i ne primjetim nikakvu razliku u udobnosti prije-poslije, jedinu razliku osjetim kad sa 18 stavim 19 cola...
 
Na vrh