Dalibor
Dado Tornado
Kod C3 je relativno čest problem otkazivanja serva zbog njegovog računala lociranog kraj akumulatora prema kabini. poznate su greške da se konektori izvuku, kao i (povremeno) otkazivanje serva.
nije rijetka ni greška kilometar sata, koji kraće vrijeme pokaže 0 km/h pa se sam vrati. ali češća je kod modela sa ABS-om kada njegov kompjuter radi probleme, no može uzročno-posljedično biti povezano i sa otkazivanjem serva.
preporučio bi da ne ideš još kod majstora. može biti da je računalo serva zapamtilo grešku zbog izvučenih konektora i potrebne su 2-3 vožnje, odnosno paljenja i gašenja, kako bi se resetirao. ako se greška poništi nakon 2-3 vožnje, i ponovno se pojavi, vjerojatno je nešto ozbiljnije i trebat će eletričara.
nije rijetka ni greška kilometar sata, koji kraće vrijeme pokaže 0 km/h pa se sam vrati. ali češća je kod modela sa ABS-om kada njegov kompjuter radi probleme, no može uzročno-posljedično biti povezano i sa otkazivanjem serva.
preporučio bi da ne ideš još kod majstora. može biti da je računalo serva zapamtilo grešku zbog izvučenih konektora i potrebne su 2-3 vožnje, odnosno paljenja i gašenja, kako bi se resetirao. ako se greška poništi nakon 2-3 vožnje, i ponovno se pojavi, vjerojatno je nešto ozbiljnije i trebat će eletričara.