1587 VTS
New member
Pozdrav svima!
Evo stigao prosli tjedan i moj 3. Citroen po redu. Kao sta sam i spominjao, radi se o novom C3 1.4 HDi FAP, oprema Lounge, od doplata samo metalik boja. Oko odabira modela/motorizacije nije bilo dvojbe, momentalno sam znao sta mi treba. Jeftiniji benzinac 1.4i mi nije bio interesantan, cak ni 1.4 VTi 95 jednake cijene. Oduvijek sam uz C3 vezao iskljucivo HDi motorizaciju jer mi najbolje pase lezernom karakteru i namjeni tog auta.
Dosta sam vozio stari model s 1.4 HDi motorom i ostavio mi je dojam optimalnog odabira – vuce puno bolje od 1.4i benzinca, nema napornog saltanja za svaku pi*dariju, lakse odrzava vise putne brzine, nije osjetljiv na opterecenje kao benzinac, puno je tisi u voznji, a potrosnja je smijesna. Dvoumio sam se jedino oko boje (u igri su bile srebrna i crna). Nakon sta sam uzivo u salonu vidio obe, odluka je pala na srebrnu (posebno poglavlje je odrzavanje, a po tom pitanju nema boljeg odabira).
Sta reci? Do sad sam presao 800 km. Izvrstan auto, ispunio je sva moja ocekivanja, cak i debelo premasio. alac-gore:
Po pitanju kvalitete materijala, zavrsne obrade i zvucne izolacije, u usporedbi sa starim modelom, odmak je svjetlosnu godinu. Kad se pogleda konkurencija u klasi, C3 zraci premium ugođajem. Oprema lounge je u biti exclusive paket bez alu felgi i meni osobno potpuno nepotrebne digitalne klime te senzorskih pomagala.
Unutrasnjost je mrak, od mene cista desetka. Posebno mi se sviđa oblik i velicina volana i elegantni instrumenti. Sicevi su udobni u usporedbi s konkurencijom, ali su nesto tvrđi nego u starom C3.
Mjenjac me ugodno iznenadio, sigurno su radili neka poboljsanja na njemu jer je do sad najbolji kojeg sam u nekom citroenu susreo. Nije slampav i nije ga potrebno rukom voditi kroz stupnjeve, sam upada uz ugodan „klak“. Naravno, daleko je od hondine britve, ali takvog u ovom autu ne bih ni pozelio. Jedino je hod rucice po obicaju prilicno dug, ali, ponavljam, u ovom autu to ne ubrajam u minus.
U voznji je iznenađujuce tih i udoban, nedvojbeno najudobniji u klasi (iako sam po pitanju udobnosti, s obzirom na chevrone na nosu, ocekivao cak i malo vise – stari model prve serije je nijansu udobniji). Tu dolazi i moja prva zamjerka: da sam mogao birati, svakako bih izabrao osnovne gume 185/65 R15. Auto bi na njima sigurno bio jos udobniji, a dimenzija je ucestalija i jeftinija. Ove 195/55 R16 smatram nepotrebnim, ali nije bilo izbora. Istina, auto na njima izgleda bolje i iznenađujuce dobro drzi cestu (uz tipicno popratno naginjanje). Dakle, po pitanju lezanja nije u rangu reference u klasi (Ford Fiesta), ali se, po potrebi, skroz sigurno, predvidljivo i brzo moze voziti kroz zavoje sto je posljedica dotjeranog ovjesa sa sirim tragom kotaca i dimenzije guma (uspoređujuci s modelom prve generacije). U drugu ruku, nijedan drugi istoklasni auto ne vozi tako gospodski, tiho i udobno ni s toliko stila kao Citroen C3 Moj prioritet je bio lezerno i udobno krstarenje, a ne jurcanje po zavojima. Zato sam i birao C3.
Sta se motora tice, moje uvjerenje kako je ovo optimalan izbor za C3, samo mi se potvrđuje. U usporedbi s prvom varijantom DV4TD motora iz starog C3, na ovoj 8HR0 varijanti s FAP filterom povecan je okretni moment za 10 Nm (160 Nm) i krivulja mu je optimalno ispeglana pa sad vrsni moment razvija na nizim okretajima (1750 okr/min). To je osjetno u voznji jer solidno povuce vec od 1500 okr/min. Zapravo, jedina zamjerka kod prve varijente DV4TD motora mi je bila bas to sta je ispod 2000 okr/min jednostavno bio – grob. Sad to vise nije slucaj, naprotiv. Netipicno, snagu razvija linearno. Suvisno je napominjati da nije stvoren za jurcanje po semaforima, ali u voznji su međuubrzanja vise nego dobra, po mom iskustvu u rangu benzinca od solidnih 90 – 100 ks.
Sta se potrosnje tice, tu je prica kao u crtanom filmu :vidiga:ROFL Otvorenu cestu vozim prema BC-u s 3.2 – 3.8L, ovisno o tempu, s tim da do ove „vece“ brojke dođe ako se vozi tempom 80 – 110 km/h. Izvrsno. Po gradu mi pokazuje do 5.6L, moze sigurno i vise, ali to mora biti stvarno neki hitan slucaj i nakovanj na gasu da ostvari prosjek veci od 6L.
Motor je u voznji necujan, solidno je izoliran pa karakteristican dizelski zvuk dopire tek pri hladnom startu i kad se zavrti iznad 3500 okr/min, za cim nema nikakve potrebe jer motor svoje odradi vec do tih okretaja.
Eto, ukratko, to su prvi dojmovi.
Evo par brzinskih slika, nisam ga stigao kvalitetnije slikati. Samo se vozim
Evo stigao prosli tjedan i moj 3. Citroen po redu. Kao sta sam i spominjao, radi se o novom C3 1.4 HDi FAP, oprema Lounge, od doplata samo metalik boja. Oko odabira modela/motorizacije nije bilo dvojbe, momentalno sam znao sta mi treba. Jeftiniji benzinac 1.4i mi nije bio interesantan, cak ni 1.4 VTi 95 jednake cijene. Oduvijek sam uz C3 vezao iskljucivo HDi motorizaciju jer mi najbolje pase lezernom karakteru i namjeni tog auta.
Dosta sam vozio stari model s 1.4 HDi motorom i ostavio mi je dojam optimalnog odabira – vuce puno bolje od 1.4i benzinca, nema napornog saltanja za svaku pi*dariju, lakse odrzava vise putne brzine, nije osjetljiv na opterecenje kao benzinac, puno je tisi u voznji, a potrosnja je smijesna. Dvoumio sam se jedino oko boje (u igri su bile srebrna i crna). Nakon sta sam uzivo u salonu vidio obe, odluka je pala na srebrnu (posebno poglavlje je odrzavanje, a po tom pitanju nema boljeg odabira).
Sta reci? Do sad sam presao 800 km. Izvrstan auto, ispunio je sva moja ocekivanja, cak i debelo premasio. alac-gore:
Po pitanju kvalitete materijala, zavrsne obrade i zvucne izolacije, u usporedbi sa starim modelom, odmak je svjetlosnu godinu. Kad se pogleda konkurencija u klasi, C3 zraci premium ugođajem. Oprema lounge je u biti exclusive paket bez alu felgi i meni osobno potpuno nepotrebne digitalne klime te senzorskih pomagala.
Unutrasnjost je mrak, od mene cista desetka. Posebno mi se sviđa oblik i velicina volana i elegantni instrumenti. Sicevi su udobni u usporedbi s konkurencijom, ali su nesto tvrđi nego u starom C3.
Mjenjac me ugodno iznenadio, sigurno su radili neka poboljsanja na njemu jer je do sad najbolji kojeg sam u nekom citroenu susreo. Nije slampav i nije ga potrebno rukom voditi kroz stupnjeve, sam upada uz ugodan „klak“. Naravno, daleko je od hondine britve, ali takvog u ovom autu ne bih ni pozelio. Jedino je hod rucice po obicaju prilicno dug, ali, ponavljam, u ovom autu to ne ubrajam u minus.
U voznji je iznenađujuce tih i udoban, nedvojbeno najudobniji u klasi (iako sam po pitanju udobnosti, s obzirom na chevrone na nosu, ocekivao cak i malo vise – stari model prve serije je nijansu udobniji). Tu dolazi i moja prva zamjerka: da sam mogao birati, svakako bih izabrao osnovne gume 185/65 R15. Auto bi na njima sigurno bio jos udobniji, a dimenzija je ucestalija i jeftinija. Ove 195/55 R16 smatram nepotrebnim, ali nije bilo izbora. Istina, auto na njima izgleda bolje i iznenađujuce dobro drzi cestu (uz tipicno popratno naginjanje). Dakle, po pitanju lezanja nije u rangu reference u klasi (Ford Fiesta), ali se, po potrebi, skroz sigurno, predvidljivo i brzo moze voziti kroz zavoje sto je posljedica dotjeranog ovjesa sa sirim tragom kotaca i dimenzije guma (uspoređujuci s modelom prve generacije). U drugu ruku, nijedan drugi istoklasni auto ne vozi tako gospodski, tiho i udobno ni s toliko stila kao Citroen C3 Moj prioritet je bio lezerno i udobno krstarenje, a ne jurcanje po zavojima. Zato sam i birao C3.
Sta se motora tice, moje uvjerenje kako je ovo optimalan izbor za C3, samo mi se potvrđuje. U usporedbi s prvom varijantom DV4TD motora iz starog C3, na ovoj 8HR0 varijanti s FAP filterom povecan je okretni moment za 10 Nm (160 Nm) i krivulja mu je optimalno ispeglana pa sad vrsni moment razvija na nizim okretajima (1750 okr/min). To je osjetno u voznji jer solidno povuce vec od 1500 okr/min. Zapravo, jedina zamjerka kod prve varijente DV4TD motora mi je bila bas to sta je ispod 2000 okr/min jednostavno bio – grob. Sad to vise nije slucaj, naprotiv. Netipicno, snagu razvija linearno. Suvisno je napominjati da nije stvoren za jurcanje po semaforima, ali u voznji su međuubrzanja vise nego dobra, po mom iskustvu u rangu benzinca od solidnih 90 – 100 ks.
Sta se potrosnje tice, tu je prica kao u crtanom filmu :vidiga:ROFL Otvorenu cestu vozim prema BC-u s 3.2 – 3.8L, ovisno o tempu, s tim da do ove „vece“ brojke dođe ako se vozi tempom 80 – 110 km/h. Izvrsno. Po gradu mi pokazuje do 5.6L, moze sigurno i vise, ali to mora biti stvarno neki hitan slucaj i nakovanj na gasu da ostvari prosjek veci od 6L.
Motor je u voznji necujan, solidno je izoliran pa karakteristican dizelski zvuk dopire tek pri hladnom startu i kad se zavrti iznad 3500 okr/min, za cim nema nikakve potrebe jer motor svoje odradi vec do tih okretaja.
Eto, ukratko, to su prvi dojmovi.
Evo par brzinskih slika, nisam ga stigao kvalitetnije slikati. Samo se vozim