C3 HDi 70 FAP by 1587 VTS

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Aj bum ja progovoril u njegovo ime pošto smo se čuli neki dan :D:D

Veli da je prezadovoljan s autom..udobnošću,potrošnjom,kvalitetom itd.,i da ne izlazi iz auta :p:D:D

razmišljam o kupovini c3 medveščak za ženu
dobar odabir ;) samo su ga po meni ujebali s onom oznakom medveščaka :hm:
 

liberty

Well-known member
e hvala puno na postu
iskreno, ne vidim bolju ponudu od c3
fiesta 1.25 košta tu negdje ali je škrta opremom i neelegantne unutrašnjosti
clio mi je dosadan i već pretpotopan
i20 mi je bezvezast i bezličan
a ni ne znam da li uopće postoji još nešto u tom cijenovnom rangu

mislio sam možda kupiti c1 ali mi je nekako .....nije loš, ali c3 mi je puno konkretniji
 

Zmix

New member
:D Hehehe, nisu, Zmix, jos nam se ne zuri, jos nekih 5 godina dok ne zakoracim s one strane 30-ih, hehe, al u svakom slucaju mozes racunat da ces mi uvelicat taj događaj :cool:
Dobro da si mi javio na vreme pa da se organizujem.
I da... napiši šta želiš: frižider, TV, mikrotalasnu, veš mašinu, bračni krevet... :grin:
Ili možda želiš nešto "na blatobran"? :cool:
 

liberty

Well-known member
javi se Vts
bojim se da ne pogriješim pa kupim ipak benzinca
rađe bi dizelaša ali za 2. auto s kojim neću prelaziti više od 10 tkm godišnje
mi je cijena dizela prevelika
no privlači me kultura vožnje s hdi koja je bolja nego s benzincem
 

1587 VTS

New member
Evo me ljudi, pozdrav svima!

Bio je vikend, a mene vikendom nema doma :D Kilometri se samo vrte. Vec ste sve rekli, nemam sta dodati :D

Ovako liberty, zamjerki nikakvih novih nema, dapace, sve sam zadovoljniji, sve lagano sjeda na svoje. Odvrtio sam vec 2400 km u tocno mjesec dana. Od zamjerki imam vec spomenutu dimenziju guma koja jednim dijelom nepotrebno narusava odlicnu udobnost i kao drugo, nijansu bucan straznji ovjes preko jacih udarnih neravnina (ok, vjerojatno neko "normalan" ne bi ni isao za tim). Motoru sve pohvale, odlicno ide, a trosi manje od zippo upaljaca kojeg moras cesce tankati nego ovaj HDi :D
Bas sam ga ovaj vikend vozio autocestom prvi put, malo sam ga raspuhao, ide iznad ocekivanja. 150 km/h odrzava ko od sale, moze i 170 km/h na ravnom bez problema samo uz malo vecu potrosnju pri toj brzini (oko 8.5L). Testirao sam ga - na nizbrdici mi je ulovio 182 km/h po satu sta odgovara stvarnom 181 km/h prema GPS-u. Mogao bi cak jos malo da nije odmah dosla uzbrdica :D Potrosnja je tada bila 9.5L, a okretaji na ravno 4000. Sat mu laze 3 km/h pri brzinama do 120 km/h, nakon toga se ta greska, suprotno ocekivanjima, postupno smanji na 1 km/h. To sve mi nije toliko bitno jer ga sigurno necu i nemam potrebu tako voziti, ovo je samo bio test i razrađivanje :D Glavno da buka nije velika i brzina mu ne pada drasticno na vecim usponima kao u slucaju malog atmosferskog benzinca. Odlicno :palac-gore: Najugodniji mi je za krstarenje otvorenom cestom, tisina, udobnost, opustenost, ekonomicnost. Brzinu i kilometre ne osjecas, stvarnu sliku dobijes tek pogledom na sat - milina :palac-gore:

javi se Vts
bojim se da ne pogriješim pa kupim ipak benzinca
rađe bi dizelaša ali za 2. auto s kojim neću prelaziti više od 10 tkm godišnje
mi je cijena dizela prevelika
no privlači me kultura vožnje s hdi koja je bolja nego s benzincem
Liberty, sigurno neces puno pogrijesiti s benzincem, ali ovaj mu definitivno bolje odgovara! Ostavlja dojam robusnosti i kompletnijeg auta. Iako kod male godisnje kilometraze diesel mozda nema cistu racunicu isplativosti, uzitak u voznji mi to baca u drugi plan. Isplatit ce se kad-tad, a kasnije ces ga i vrlo vjerojatno bolje i lakse prodati ;) Moja preporuka za C3 - obavezno HDi, ne kupujes ga svaki dan, nece ti biti zao, znas i sam ;) A C3 mi je objektivno najbolji izbor u gradskoj klasi. Stilom, materijalima i ugođajem mirise na premium u usporedbi s ostalima u klasi. Jedino za onog kome je prioritet sportska voznja i igre po zavojima, onda je tu ford fiesta u prvom planu zbog ostalima nedostiznih voznih sposobnosti. Ali u tom slucaju se odrice udobnosti i stila, a dovodi se u pitanje odabir osnovnog motora i modela onome kome je takva voznja prioritet. Hyundai ne bih uopce komentirao :disgusted: :surprised:, a Renault uskoro dobiva nasljednika. Taj Medvescak je ista oprema kao i moj Lounge, sad se po novom opet tako zove. A onaj plavi logo se lako skine (momentalno bih to napravio).

mislio sam možda kupiti c1 ali mi je nekako .....nije loš, ali c3 mi je puno konkretniji
Nemoj C1, to je trokolica u usporedbi s novim C3 koji vise nije samo jeftin gradski autic.. Vozio sam ga (doduse Pug 107, ali prakticki ista stvar) - za ono sta C1 nudi, ne bi smio kostati vise od 50 tkn.

Sretno s kupovinom, ako sta mogu pomoc - samo pitaj!

Dobro da si mi javio na vreme pa da se organizujem.
I da... napiši šta želiš: frižider, TV, mikrotalasnu, veš mašinu, bračni krevet... :grin:
Ili možda želiš nešto "na blatobran"? :cool:
:D
 

superhrvoje

New member
javi se Vts
bojim se da ne pogriješim pa kupim ipak benzinca
rađe bi dizelaša ali za 2. auto s kojim neću prelaziti više od 10 tkm godišnje
mi je cijena dizela prevelika
no privlači me kultura vožnje s hdi koja je bolja nego s benzincem
isplati li ti se ili ne, morat ćeš izračunat sam

šta se vožnje tiče usporedbe nema. meni je HDi, pa i 1.4 ako baš mora bit 1.4, puno bolji od starog i žednog benzinca 1.4i. taj stari benzinac na kraju ispada da ima više problema nego dizelaš i to sa dijelovima koje dizel ni nema (visokonaponski dio paljenja, injektori, zaklopka (klapna) na usisu).


ovo drugo, ha ne znam, hyundai i20 ... mi je preskup. nije to to! trikvarti auta, a košta ko pravi. getz mi se više sviđao. i C1 je preskup, to je limenčica, ali dobiješ li ga za 50-ak k kn, to je poštena cijena. fiat panda, ako se može kupit kod nas, je pošteni mali auto odlične mehanike i puno bolji od c1 a slično koštaju. ako se može uopće kupit, ja sam ih par vozio iz rente i super je pandica.
 

Dalibor

Dado Tornado
već neko vrijeme su pouzdaniji dizel nego benzinci.
možda i zadnjih 20tak godina i više, od kada ih ugrađuju.
dizeli kada zađu u godine imaju problema s boš pumpama,
dok benzinci imaju skoro pa klasične tegobe s centralnim računalima, brtvama, sondama...
još ako se i plin ugradi ajooj...
i to nije samo kod citroena...
 

superhrvoje

New member
Malo si fulao, 1.4 hdi ima klapnu/leptir na usisnoj grani a ima i injektore koji su skuplji i to dosta od ovih na benzincu
?
zbunio sam se, ha imao sam 1.4i benz i imam dizela (iako ne 1.4HDi) ali morat ćeš mi objasnit kakvu to HDi ima klapnu na usisu

ja govorim o dijelu koji je na klapni od gasa na benzincu koji se zamasti pa treba čistit. nije neki problem, ali je dosadno i ako ne znaš moraš u servis. pitaj ekipu koja ima takve aute po autoškolama di ih svako malo friški vozač zaguši.
injektori - čini mi se da na benzincu krepavaju zericu previše često. ovi na dizelu su više napregnuti pa opet rjeđe čuješ da su nekom izbili šoldi iz džepa.
 

liberty

Well-known member
ej VTS
daj mi molim te navedi koliko ti troši hdi gradske vožnje po BC sada nakon razrade

još si razmišljam da umjesto benzinca uzmem dizelaša
jer vidim da bi po specifikacijama moglo biti da dizelaš gradse kovžnje troši čak 2.5 - 3 litre manje

thnx
 

superhrvoje

New member
u tom autu dizel (a pogotovo 1.6HDi) je sto puta bolji od prethistorijskog 1.4i
meni po bc ide 4.8 pa do 5.5l i stvarno je tu negdje, ovisi kuda se vozim.

da sam stalno po npr. magistrali i 4 bi bilo bez problema, par puta mi je uspjelo. tempomat na 90 i da vidiš.

benzinac se čak i s dosta nježnijom vožnjom uglavnom vrtio oko 7 do 7 i pol.

(bivši vlasnik 1.4i i sadašnji vlasnik 1.6HDi u istom autu)
 

liberty

Well-known member
u tom autu dizel (a pogotovo 1.6HDi) je sto puta bolji od prethistorijskog 1.4i

(bivši vlasnik 1.4i i sadašnji vlasnik 1.6HDi u istom autu)
vjerujem
i to ne samo po pitanju potrošnje nego i po pitanju kultiviranosti vožnje
(probao staru fiestu 1.4 cdti od frenda)

ali muči me ta razlika u cijeni od 14.700 kn
koju ću teško istopiti jer bi mi to bio 2. auto kojim ću godišnje prelaziti samo 8.000-10.000 km

berlingač odrađuje hard test:D

evo, samo zbog toga me muči
da mi je c3 1. auto - ne bi trenutka dvojio:)
 

liberty

Well-known member
I ja osobno radim tolku kilometražu trenutno,al nisam dvojio ni trenutka (jer kad se samo sjetim kolko mi je pila xsara 1.4 :whistling:) i uzeo dizla :D..
koliko je pila xsara po gradu:confused:

znaš kako je: 2 auta, 2 registracije, 2 kaska.........nabere se:( zato sam oprezan prilikom kupnje
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
koliko je pila xsara po gradu
jel ti dosta,ak ti velim da sam s punim tankom radil oko 500-600 km po Zg ?? a sad oko 900 (zavisi kak ga ganjam..nekad više-nekad manje :p:D )

Evo baš sam pogledal po papirima- xsara ima tank od 54 l a picasso 50 l..i po papirima potrošnja u gradu za xsaru je 9.2 l...a sad s picassom mi je po BC potrošnja 6.1 l :D:D
 
Na vrh