E pa neću !! :whistling: dosta sam pimplal i šparal dok sam vozil xsaruMirda da se vozis normalno a ne da koljes auto trosio bi manje
sad guštam :angel:
E pa neću !! :whistling: dosta sam pimplal i šparal dok sam vozil xsaruMirda da se vozis normalno a ne da koljes auto trosio bi manje
Pa ovako (mislim da sam vec negdje pisao), po gradu je prema BC-u oko 5.8L (pokazuje 0.2L vise - provjerio dva puta na puni tank, vise ne mjerim - samo se vozim :grin, znaci stvarnih 5.6L. To je normalna voznja. Da ga i natezes, ne bi ni tad presao realnih 6L. Po magistrali sam nedavno bez ikakve paznje krstario 70 km (sve ravno) prosjecnom brzinom 70 km/h s prosjekom 3.1L po BC-u, znaci stvarnih 2.9L :grin: Ispocetka sam "pazio", a sad kad se vec solidno razradio, ne opterecujem se brojevima, vozim ga i gustam u tisini i udobnosti ne gledajuci na potrosnju. I jos uvijek me ugodno iznenadi kako je sposoban potegnuti kad treba. Bez imalo pretjerivanja - u rangu atmosferskog benzinca od kvalitetnih 90 - 100 ks - jer solidnih 160 Nm je uvijek pod desnom nogom, samo stisnes pedalu pa nema potrebe za presaltavanjima u nizu - posao uvijek odrađuje dobro.ej VTS
daj mi molim te navedi koliko ti troši hdi gradske vožnje po BC sada nakon razrade
još si razmišljam da umjesto benzinca uzmem dizelaša
jer vidim da bi po specifikacijama moglo biti da dizelaš gradse kovžnje troši čak 2.5 - 3 litre manje
thnx
Dobro ti to teraš!
Dečki,ajd smanjite malo priču.
Slabo ti to terašinaće neidem preko 140kmh
ROFLto on razrađuje, potjera samo kada natoči omv 100
AMIN!"Bolje tjeraš, manje popravljaš!"
Dragi nema šanse da ti se makina začađiROFLSveta masina. Vrijedi svake lipe i bas s njom C3 postaje ono sta je zamisljen da bude. Sve vise je nepotrebno