Evo, s malim zakasnjenjem, donosim izvjesce s „godisnjeg“ servisa i 20 tkm. Nakon sta sam prije 6 mjeseci na 10 tkm promijenio ulje i pripadajuci filter, po mom planu odrzavanja na 20 tkm za izmijenjenu je na redu bilo:
- Ulje (Total Ineo 5w30) + filter ulja
- Filter zraka
- Filter klime
Novi filter zraka cak i nije bio nuzan, jer stari, bar ovako naoko, nije bio previse zaprljan, ali, moja politika nalaze da se na takvim stvarima ne stedi pa je stavljen novi i ocisceno je kuciste.
Prema dosadasnjem iskustvu, motor potrosi cca 2.5 dL ulja na 10 tkm. Antifriz i kociona tekucina su na max-u, nije bilo potrebno nadolijevanje.
Kontrolom podvozja na dizalici uocio sam da je lijeva manzeta poluosovine (na strani kola) malo ostecena tako da je jedno rebro neznatno zamasceno. Odmah je narucena nova ista, a izmjena je iduci tjedan. Kako se ostetila – pojma nemam
Ostalo je boca, suho ko barut kao prvi dan. Do sad nije zaradio jos nikakvu ogrebotinu. Trosenje prednjih guma (ravnomjerno) uvelike je vidljivo dok su straznje kao iz ducana. Jos zadovoljavaju u okvirima mogucnosti auta, prvenstveno na suhom gdje nemam ozbiljniju zamjerku, cak ni mojim stilom voznje. Ali, na kisi, blago receno, nisu vrijedne spomena. Tako je od pocetka i meni nista iznenađujuce kad je u pitanju Michelin. Planiram ih voziti jos jedan period pa stavljam ContiPremiumContact 5. To ce trenutno postati druga prica.
To je to. Inace, u ovu godinu dana i 20 tkm koliko sam do sada skupio, osim nafte i spomenutog redovitog odrzavanja nije bilo nikakvih troskova. Cak ni zarulja. Sve je utegnuto i funkcionira kao prvog dana, i dalje nemam nikakvih zamjerki. Zapravo, da nije tako, ne bi bilo dobro :grin:
I po ne znam koji put, imam samo rijeci hvale za HDi, vrijedi svake ulozene lipe. U pravoj maniri turbodiesela u voznji zilavo vuce i ubrzava da ljudi koje vozim u nevjerici pokusavaju shvatiti kako je samo 50 kW pod haubom. Ni u skakljivim situacijama me nije ostavio na milost i nemilost, nikad u gradu potrosio vise od 6.0 L, na otvorenoj cesti uredno ispisivao 3.X L/100 km, na relaciji AC koju vozim dotakao redovito 190 km/h, itd.. Razumnom dovoljno. Vec mi je vise od pola razlike u odnosu na benzinca isplatio u godinu dana, jos malo i sve dalje bit ce cista usteda. To ako govorimo o samoj isplativosti, a pred uzitkom u voznji i pogledom na BC, ista mi momentalno pada u drugi plan. Ponovit cu to milijun puta i svakom cu ga preporuciti :stovanje: Prema mom misljenju, HDi je u slucaju C3 obavezna stavka, auto dobiva potpuno drukciju dimenziju, postaje bas onakav karakter kakav je zamisljen da bude. Za mene vrijedi: ako C3, onda HDi!
alac-gore:
Idemo dalje, iduca je leteca izmjena ulja i filtera za pola godine na 30 tkm. Teraj, Misko! :euforija:
Pozdrav svima!