C3 Picasso by ante66

ante66

Active member
uživaj u autu i ne zamaraj se time
Ma ne zamaram se Mirda , gustammmm vozit.Narocito kad slusam u autu Manu Chao [ame]http://www.youtube.com/watch?v=VuktJ8mppE0[/ame]
Onda skuzim da sam neosjetljiviji na gasu.

Sta mislite o redizajnu , gledam jednog bijelog svaku vece kod francuske ambasade , nakako mi nije legla.Da je tamne boje mozda bi i proslo , ovako mi izgleda kao da su parili berlinga i picassa.Ma i mom prijatelju setacu ta nova maska( onaj produzeni znak) nekako ne lezi dobro.

Mirda na nasima crnima ova stara maska i kromirani detalji nekako bolje stoje.:):)
 

ante66

Active member
Jope si ga nakrka do krova
Nisam ,ovo je slika od lani.Ovaj put je bila podnica od 200x90 izmedju sjedista i nesto "sitnog materijala".
a jednostavnije nemože bit...
Gnjavi ,ne ide.Lani sam uspio postavit par slika ali nakon toga vise nije dopusteno bez prijave na "imagizer"

Mirda , ovo je do krova :)

http://imageshack.com/a/img534/889/veis.jpg

Mirda tebi treba Autobus privremeno oduzeti , koristis samo 25 % kapaciteta:thinking:
 

maxx

Member
Kolega ante,jel možeš izmjerit(može i netko drugi od forumaša ak ima isti motor) tj. pogledat kolika ti je trenutna potrošnja pri slijedećim brzinama:
80,90,110,130 km/h.
I na kolko je okretaja motor na 90 i 130 na sat.
Znam da potrošnja ovisi o puno faktora(koliko je osoba u autu,prtljaga)al onak okvirno...nemora baš u decimalu točno :D
 

ante66

Active member
tj. pogledat kolika ti je trenutna potrošnja pri slijedećim brzinama:
Cim budem u prilici izmjeriti cu tocnu trenutnu potrosnju . To u prilici mislim na ravnu cestu i bez ubrzanja ili usporenja i normalno opterecenje( iako sam primjetio da nisu velike razlike ovisno o opterecenju).
Dosta sam pratio potrosnju bivseg C3 1.4 i usporedjivao.Imas u pocetku usporedbu( ovaj 1,4 VTI trosi od 0,5-1 l vise nego 1,4 sx ali i tezina auta je za 15 % veca, gume su sire ,....
Ovako ugrubo po gradu ovaj 1,4 vti( 95 ks) trosi nesto manje nego 1,4 (2007, 75 ks) , ali po D1 nemoze se spustit nisko kao 1,4 75 ks.
Tesko je izmjerit tocnu trenutnu, ovaj 1,4 95 vti ima dosta visoko ( relativno) maksimalni okretni moment (na 4200 okretaja).Motor se lako razvrti , a onda i potrosnja ode gore.
Na tempomatu 115 km/ h (3000-3200 o/min) potrosnja je oko 6,5 ( do Graza i natrag prosjecna 7 l/100 km).
Na D1 ovaj vti 95 ks ide prosjecno 6 l/100 km a 75 ks oko 5,5 l/100km, ali zato je znatno stedljiviji pri vecim brzinama nego 1,4 75 ks.
Cini mi se da je pri 130 negdi oko 7 a pri 150 je oko 8 l/100 km.Sve vrlo relativno jer je dosta osjetljiv na gas.

Jednom sam pisao da se oko 75 km/h moze spustit ispod 5 l/100 km.Tada je broj okretaja oko 2000.Ali meni su gume 205 , i krovni.Mislim da se sa uzim gumama da oko 85 km/h da stedljivo voziti.Inace odlican motor , ja zadovoljan i snage ne fali ( osim ako palis klimu-osjeti se gubitak snage ):)
 

maxx

Member
E hvala na odgovoru :D
Inače,vozio sam xsaru sa tim motorom 1.4 75ks i stvarno ne troši puno,s tim da je xsara dosta teži auto od c3.A ovo sa upaljenom klimom...imo sam osjećaj kad je upalim da auto izgubi 15ks,stiskam gas a auto baš i ne reagira :rolleyes:
Za ove okretaje i brzinu ovog tvog motorića te pitam jer recimo na ovoj stranici piše da se motor u petoj pri 31,6km/h vrti na 1000 o/min,što bi značilo da je na 3000 okretaja 95 km/h a na 4000 ide 126 km/h.Nekak mi to ne štima sa ovim tvojim pisanjem,pitanje u kojim uvjetima su oni to mjerili i kolko je to uopće točno.
Znači,sve u svemu ni taj 1.4 vti nije veliki potrošač ako ga se ne stiska :)
 

ante66

Active member
Taj motor od 75 ks , 1.4 je odlican za c3 , iako nije Xsara puno teza.C3 sx ima 1050 kg.
Mogao sam potrosnju nisko spustit pri brzini od 80-90 km/h , trenutna ispod 5 l/100 km , ali po autoputu pri 130 trosi previse.
Kako vozim cesto ST-ZG oba motora u konacnici imaju stu potrosnju -6,1 l/100 km.

Sa 1,4 75 do Ka stignem sa 5,6 l/100 km ,a onda po autoputu potrosnja raste i na kraju u Zg prosjecna 6,1,( vise puta mjerio).
Sa 1,4 95 vti do Ka stignem sa 6,0 , a u Zagrebu opet prosjecna potrosnja 6,1.
A prosjecna brzina po racunalu bude 75 kmh na tih 350 km udaljenosti.

Taj 1,4 vti motor nije uopce veliki potrosac ako uspijas vozit sa minimalnim brojem okretaja, da ga se voziti oko 1800 o/min , ali radje drzim na 2000 o/min i ne idem nize.
Nije potrosnja osjetljiva na zescu voznju ( za razliku od 1,4 75 ks) , ali ne da se spustiti nisko kao 1,4 75 ks jer ovaj VTI "voli" zivlju voznju i "voli" okretaje.

Evo ti stara fotka. Ovo je bila blaga uzbrdica , zato je 7 l/100 , inace je oko 6,4-6,5.
3000 okretaja ti je za 110 km /h , 3000 +1/4 je za 115 km/h.

 
Posljednje uređivanje:

maxx

Member
Odlična slika :palacgore:
Ova usporedba motora 1.4 75 i 1.4 vti 95 me također asocira na moje iskustvo sa cliom i njihovim motorima 1.2 8v 60ks(vozi ga stari) i 1.2 16v 75ks kojeg sam ja vozio_Ovaj 16 ventilac je volio vožnju na višim okretajima,tek iznad 3500 okretaja fino povuče kad stisneš gas...jedino što je onda mašina dosta glasna.
Međutim,meni je onaj slabiji motor bio nekako ugodniji za vožnju,bez obzira na to što je 15 konja slabiji.Valjda ima veći okretni moment pa je smireniji i nemoraš ga stalno šaltat :)
Ova potrošnja koju navodiš od St do Ka,jel to po staroj cesti?
Da si išao autocestom,vjerojatno bi to onda bilo oko 7L....još kad ubrojiš plaćanje cestarine...ovak si dosta uštedio :D
Ja znam kad idem u smjeru Rijeke isto ić autoputem do Ka a dalje starom cestom preko gorskog kotara,jedini minus je loša cesta i zavoji te česte uzbrdice pa moraš svako malo šaltat.Ali nije monotona vožnja ko na autocesti :)
 

liberty

Well-known member
meni je taj 1.4 vti jako dobar motor
više puta sam ga probao u pugu 207 i uvijek se iznenadim kako tako mali motor ima dosta snage i kako se rado vrti:)
s druge strane 1.6 vti me nije nimalo impresionirao
 

ante66

Active member
trenutna pri 150kmh 9.4, pri 140kmh 8, pri 130kmh 7.2
mislim da je to tocno mjerenje (Joka) , sa tim motorom sam postigao 184 km/h dok zena nije skuzila.Potrosnju tad nisam gledao ali je bilo 5500 0/min. Pun auto ( 4 osobe, pas i prtljaznik do krova).
Motor nije bucan ni u vecim okretajima.Na semaforu da nije brojaca okretaja nebi se skuzilo da motor radi. Jedino kad se pali ujutro ima malo dizelski zvuk dok se ne zagrije ( valjda ulje procilkulira svugdje).Citao sam recenzije po casopisima da nema snage. Grijese , kad se predje 4000 ( max ok moment) auto vuce iznenadjujuce dobro.Uzmite u obzit da ja Picasso tezi i aerodinamika mu nije jaca strana.
 
Na vrh