Sugababe došla
trenutno u fazi razrade
ima oko 725 km
predivan auto, u svemu je ispunio moja očekivanja
boja i oprema isti kao i od kolege VTS-a, srebrna + lounge oprema + lounge 1 paket (valonga 16 col felge i parkirni senzori)
jako, jako zadovoljan
i ja kako kolega VTS zamijetio da nam na autima ne odbrojava servisni interval te da ne kaže OIL ok, (kao što mi to primjerice kaže na berlingu), ali meni je draže i ovako bez jer ionako svako toliko dignem šipku ulja i provjerim tekućine (svakih 500-1000 km)
zasada je potrošnja mjereno na tankanju do 7 litara na 100 kmh
ugodno sam se iznenadio kako je auto tih
za razliku od nekih domaćih tiskovina koje kude ovjes auta kao premekan
ne bi se složio s njima, čak dapaće, karoserija se ni puno ne naginje
odlično je dimenzioniran volan
odlično i izgleda
nije prelagan kao na renaultovima
a tako su i kočnice, lako se i pravilno doziraju te mi djeluju dosta jake
75 ks ide po očekivanjima, bolje od npr. fabijinog mpi 68 ks, c3 ima oko 1000 kg pa nije pretežak auto
meni općenito i više odgovara 8 od 16 v zbog načina na koji auto vozim (štedljivo, oslanjajući se na moment a ne na snagu)
općenito govoreći, auto me prije svega oduševljava dizajnom i vanjskim i unutarnjim, opremom te udobnim sjedalima koja su dobro dimenzinirana (za razliku od fieste 2006. koju imam u porodici) kako ja imam +110 kg i 183 cm, i to mi je važno
kvaliteta audio uređaja je zaista ok kao i ozvuenje
nočno osvjetljenje ručne regulacije klime je isto tako zanimljivo
parkirni senzori su mi obzirom na zatamnjenost stakaala i više nego dobrodošli
i mogu reći da su dosta precizni (vozim već 10 godina aute sa senzorima, i znam kako koji reagira)
osobno, što bi volio na tom autu više:
- 1.4 hdi da se imalo više novaca i da je to jedini auto u familiji
- nešto precizniji mjenjač, da je auto potentniji to bi mu bila veća mana
- zaštitu plastičnu ispod motora kao što ima npr. berlingo (da se ne vidi pod iz motornog prostora)
- šira stražnja vrata da bi ulazak na stražnju klupu bio lakši
općenito postoji i razlika u odnosu na berlingo:
- pretinac za rukavice je izdašniji, vratašca se lagano spuštaju, isti je osvjetljen, sjedala su bolje profilirana s boljom tkaninom i udobnija (proveo sam 3 sata u komadu bez izlaženja iz c3)
- završna obrada unutrašnjosti je na nešto većoj razini, bolji je kvalitativniji dojam
auto je došao s oznakom da je u njemu total quartz 7000 ulje 10w40. oekivao sam da će biti niža gradacija, ali eto, pa sam tako kupio i dodatnu litru ulja zlu ne trebalo
trenutno u fazi razrade
ima oko 725 km
predivan auto, u svemu je ispunio moja očekivanja
boja i oprema isti kao i od kolege VTS-a, srebrna + lounge oprema + lounge 1 paket (valonga 16 col felge i parkirni senzori)
jako, jako zadovoljan
i ja kako kolega VTS zamijetio da nam na autima ne odbrojava servisni interval te da ne kaže OIL ok, (kao što mi to primjerice kaže na berlingu), ali meni je draže i ovako bez jer ionako svako toliko dignem šipku ulja i provjerim tekućine (svakih 500-1000 km)
zasada je potrošnja mjereno na tankanju do 7 litara na 100 kmh
ugodno sam se iznenadio kako je auto tih
za razliku od nekih domaćih tiskovina koje kude ovjes auta kao premekan
ne bi se složio s njima, čak dapaće, karoserija se ni puno ne naginje
odlično je dimenzioniran volan
odlično i izgleda
nije prelagan kao na renaultovima
a tako su i kočnice, lako se i pravilno doziraju te mi djeluju dosta jake
75 ks ide po očekivanjima, bolje od npr. fabijinog mpi 68 ks, c3 ima oko 1000 kg pa nije pretežak auto
meni općenito i više odgovara 8 od 16 v zbog načina na koji auto vozim (štedljivo, oslanjajući se na moment a ne na snagu)
općenito govoreći, auto me prije svega oduševljava dizajnom i vanjskim i unutarnjim, opremom te udobnim sjedalima koja su dobro dimenzinirana (za razliku od fieste 2006. koju imam u porodici) kako ja imam +110 kg i 183 cm, i to mi je važno
kvaliteta audio uređaja je zaista ok kao i ozvuenje
nočno osvjetljenje ručne regulacije klime je isto tako zanimljivo
parkirni senzori su mi obzirom na zatamnjenost stakaala i više nego dobrodošli
i mogu reći da su dosta precizni (vozim već 10 godina aute sa senzorima, i znam kako koji reagira)
osobno, što bi volio na tom autu više:
- 1.4 hdi da se imalo više novaca i da je to jedini auto u familiji
- nešto precizniji mjenjač, da je auto potentniji to bi mu bila veća mana
- zaštitu plastičnu ispod motora kao što ima npr. berlingo (da se ne vidi pod iz motornog prostora)
- šira stražnja vrata da bi ulazak na stražnju klupu bio lakši
općenito postoji i razlika u odnosu na berlingo:
- pretinac za rukavice je izdašniji, vratašca se lagano spuštaju, isti je osvjetljen, sjedala su bolje profilirana s boljom tkaninom i udobnija (proveo sam 3 sata u komadu bez izlaženja iz c3)
- završna obrada unutrašnjosti je na nešto većoj razini, bolji je kvalitativniji dojam
auto je došao s oznakom da je u njemu total quartz 7000 ulje 10w40. oekivao sam da će biti niža gradacija, ali eto, pa sam tako kupio i dodatnu litru ulja zlu ne trebalo