autić prešao oko 12.000 km
za vikend su on i Berlingač navoskani u potpunosti (i felge)
ručno, neki proizvod od Sonaxa koji se lako nanosi
ja zadovoljan osim što sam se ubio od posla
potrošnja po gradu - 8 litara naturlich (ali nije gust promet kuda ja idem i ima jako malo stani-kreni)
po otvorenoj cesti ne troši puno
motorić se da lijepo razvrtiti samo mi je 1. brzina malo čudna - motorić se razvrti, ali onda treba ubaciti u 2. brzinu (ajmo reći nije mjenjač brz ko u npr. fiesti)
uvijek mi je zabavno koliko se ovaj 8 ventila može razvrtiti - to od 8 ventila do sada nisam doživio
da je promjer volana manji - ne bi škodilo, ali je zato koža na njemu dosta ugodna za tu klasu automobila
strepim što se tiće krom plastičnih lajsni - mislim da neće izdržati zub vremena (isti problem me muči i kod passata kojeg tu i tamo vozim)
kad je motor hladan malo duže vergla - ajmo reći 50% duže nego kod drugih auta. ne znam zašto je tako....mogli su to bolje riješiti
nadam se da ćemo ubrzo na 1. servis da mu ulijemo novo ulje i podarimo novi filter
ovjes je kod aktivnije vožnje lelujav - posebno ga muči kad u zavoju naleti na neravninu na asfaltu, onda auto dosta "legne" (čitao sam da je to tako na testovima)
evo imao sam ga prilike usporediti na istoj dionici sa fiestom mkVI
ako zanemarimo što je fiesta dosta jači auto
kad s fiestom u jedan od zavoja uletim sa 90 + kmh imam mnogo veći osječaj sigurnosti i izbalansiranosti prednjeg i stražnjeg kraja auta, bolji osječaj na volanu
u tom zavoju se na 80 + kmh c3 već gubi, ne uspije se namjestitu u zavoj, volan bude prelagan i imaš osjećaj da ćeš ili kliznuti preko nosa ili da će te zadnji kraj preteknuti
no onda skužiš da se u fiesti voziš kao po minskom polju (buka guma, buka motora, buka vjetra po bočnim staklima) i da sjediš kao u kartingu na manjim i lošije profiliranim sjedalima, da u njoj koža volana nije tako fina, da oko mjenjača nije koža već guma, da je radio ozvučenje neusporedivo lošije i da kočnice ipak nisu toliko jake kao na c3
pa kad ih parkiraš jedno pored drugo osim što shvatiš da je mkVI naravno prošla generacija, onda primjetiš da to nitko živ ne bi kupio osim tebe jer je u biti ružan auto namijenjen još ružnijim Britankama itd.
srebrna boja je predivna za održavanje, odlično mu stoji, ali kad navoskaš nju pa navoskaš beige berlingo - onda se berlingo više sjaji
imam osjećaj da bi c3 ipak nešto bolje stajala bijela boja, no opet - ona se više prlja, nema 2 sloja laka kao metalic boje, nije bila u salonu u toj opremi, da li je bijela uopće boja i koliko ona u biti "zatvara" oblike i forme na karoseriji, pa tko sam ja da uopće sudim o ljepoti c3 itd