C3 Sugababe 1.4i BVM 75 bijesnih konja by liberty

Dujo

New member
e Hvala svima na savjetima - upravo me to zanimalo, dakle, sve preko 3% nije preporučljivo:)
Tako je do 3%, mada je najbolje minimalno odstupanje!

Vidim da vozis "novo" auto,oni su osjetljivi jer sve je vezano sa centalnim compom.uzimaju se podaci od svih "parametara" koji se mjere,tako i predjenih km,obrtaja i sl.a na to utjece "razlika" u gumama ako stavis drugu dimenziju (koja nije preporucljiva).Copm je "ustelen" sa svim na te tvoje mjere,pocinje li brkati km/obtaje (pogresno mjereci/racunajuci) i sl.onda cec imati i problema sa "motorom"... "Novi" auti su osjetljivi na bilo koje preinake,pa cak i ono kada zelite "ugraditi" ksenone i kazete sami sebi,ma cemu ce to smetat,znaju se javiti "veliki" problemi jer "komp" prepoznaje sve sto je naknadno "ugradjivano" i registrira kao "gresku"..
 

liberty

Well-known member
da znam....sve su to "blagodati" novih auta .... pa kad nešto rikne, kukulele, dijagnostika i reset greške i opet kukulele i tako u krug:D
 

Krky

Lakerski profesionalac
da znam....sve su to "blagodati" novih auta .... pa kad nešto rikne, kukulele, dijagnostika i reset greške i opet kukulele i tako u krug:D

Za selene, kugle, stabilizatore, ležaje, krajnike veću potrošnju goriva nebu trebala dijagnostika i reset greške:D već deblji šarajtoflin:D
 

liberty

Well-known member
u zadnjih 1.100 km isključivo gradske/prigradske vožnje
potrošnja po BC se stabilizirala na 7,6 litara (prosječna brzina cca 30 kmh)
negdje u prosincu će se na autu napraviti 1. servis i pretpostavljam da će tada imati oko 12.500 km

koliko vidim, kod c3 je interval servisa 2 g ili 20.000 km, ali nisam pobornik te 2 godine, osobito ako auto većinu svog vijeka odrađuje u gradskom prometu.
 

liberty

Well-known member
vrag mi nije dao mira
pa sam večeras detaljno očistio felge
znači posebnim sredstvom ih 2x pošpricao
zatim dobro isprao
pa ih 2x šamponom oprao
pa ih 2x prebrisao
pa sam ih lagano navoskao

uglavnom pripreme za voskanje za vikend koji slijedi (nadam se da će me vrijeme poslužiti jer nije baš obečavajuće)

Sugababe jedva čeka 1. servis u 12. mjesecu jer joj je pregorila 1 žarulja svjetla za vožnju unatrag

nakon fieste sam sjeo u u c3.....i shvatio zašto mi se c3 više sviđa
dok je kod forda sve nekako rustikalno i bučno
u c3 je više finijih materijala, auto je tiši i u ostalom - nikad mi se nije desilo da mi netko za fiestu kaže da mu se sviđa....a Sugababe svako toliko netko pohvali:grin:
 

Ciki vts

New member
S cim si prao felne?

Meni se vrhunski pokazao ovaj Sonax:



Fanstasticno skida SVE sa felgi, ako su malo znazane ne trebas uopce cistiti sa kistom ili cetkicom, samo udri mini wash :)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=2Rn8tekediI[/ame]

uglavnom pripreme za voskanje
Koji vosak koristis?
 

liberty

Well-known member
S cim si prao felne?

Meni se vrhunski pokazao ovaj Sonax:

http://img-4.fruugo.com/product/8/46/4373468_max.jpg

Fanstasticno skida SVE sa felgi, ako su malo znazane ne trebas uopce cistiti sa kistom ili cetkicom, samo udri mini wash :)

http://www.youtube.com/watch?v=2Rn8tekediI



Koji vosak koristis?
Hvala za savjet
kupio sam neki Sonax za čišćenje felgi ali ga ovaj put nisam koristio već sam koristio neki naš proizvod (nije baš neki)

Stavit ću na auto kao i na felge Sonax Briliant 1 vosak (ona mala bočica) čini mi se 200 ili 250 ml, plavo-siva

Inaće me dobro služi i jedno sredstvo za sjaj od MA-FRE (crna bočica s naljepnicom sa žutim ili crvenim autom)

Ja to sve nanosim ručno tako da se nadelam pa poslije ****im kako me sve boli itd:D
 

Ciki vts

New member
Mozes kod Renea (Raptor6767 - mozes ga i na motori.hr kontaktirati) u Reneku, iste su ti cijene di god pogledas.

E a za cijenu se ne sjecam, oko 270kn mislim da je bila, stvarno ne znam tocno. Imas na auto partes stranicama tocne cijene.
Voska ima dovoljno za jako puno voskanja 20+ sigurno za cijeli auto. Predobar je vosak.
 

liberty

Well-known member
autić prešao oko 12.000 km
za vikend su on i Berlingač navoskani u potpunosti (i felge)
ručno, neki proizvod od Sonaxa koji se lako nanosi
ja zadovoljan osim što sam se ubio od posla:D

potrošnja po gradu - 8 litara naturlich (ali nije gust promet kuda ja idem i ima jako malo stani-kreni)
po otvorenoj cesti ne troši puno
motorić se da lijepo razvrtiti samo mi je 1. brzina malo čudna - motorić se razvrti, ali onda treba ubaciti u 2. brzinu (ajmo reći nije mjenjač brz ko u npr. fiesti)
uvijek mi je zabavno koliko se ovaj 8 ventila može razvrtiti - to od 8 ventila do sada nisam doživio

da je promjer volana manji - ne bi škodilo, ali je zato koža na njemu dosta ugodna za tu klasu automobila

strepim što se tiće krom plastičnih lajsni - mislim da neće izdržati zub vremena (isti problem me muči i kod passata kojeg tu i tamo vozim)

kad je motor hladan malo duže vergla - ajmo reći 50% duže nego kod drugih auta. ne znam zašto je tako....mogli su to bolje riješiti

nadam se da ćemo ubrzo na 1. servis da mu ulijemo novo ulje i podarimo novi filter

ovjes je kod aktivnije vožnje lelujav - posebno ga muči kad u zavoju naleti na neravninu na asfaltu, onda auto dosta "legne" (čitao sam da je to tako na testovima)

evo imao sam ga prilike usporediti na istoj dionici sa fiestom mkVI
ako zanemarimo što je fiesta dosta jači auto
kad s fiestom u jedan od zavoja uletim sa 90 + kmh imam mnogo veći osječaj sigurnosti i izbalansiranosti prednjeg i stražnjeg kraja auta, bolji osječaj na volanu
u tom zavoju se na 80 + kmh c3 već gubi, ne uspije se namjestitu u zavoj, volan bude prelagan i imaš osjećaj da ćeš ili kliznuti preko nosa ili da će te zadnji kraj preteknuti

no onda skužiš da se u fiesti voziš kao po minskom polju (buka guma, buka motora, buka vjetra po bočnim staklima) i da sjediš kao u kartingu na manjim i lošije profiliranim sjedalima, da u njoj koža volana nije tako fina, da oko mjenjača nije koža već guma, da je radio ozvučenje neusporedivo lošije i da kočnice ipak nisu toliko jake kao na c3

pa kad ih parkiraš jedno pored drugo osim što shvatiš da je mkVI naravno prošla generacija, onda primjetiš da to nitko živ ne bi kupio osim tebe jer je u biti ružan auto namijenjen još ružnijim Britankama itd.

srebrna boja je predivna za održavanje, odlično mu stoji, ali kad navoskaš nju pa navoskaš beige berlingo - onda se berlingo više sjaji

imam osjećaj da bi c3 ipak nešto bolje stajala bijela boja, no opet - ona se više prlja, nema 2 sloja laka kao metalic boje, nije bila u salonu u toj opremi, da li je bijela uopće boja i koliko ona u biti "zatvara" oblike i forme na karoseriji, pa tko sam ja da uopće sudim o ljepoti c3 itd:D
 

liberty

Well-known member
uskoro selim u grad
pa postoji vjerovatnost prodaje c3 jer mi 2 auta više neće trebati
11. mjeseci star, oprema Lounge + metalik + felge 16 cola + parking senzori plaćen malo više od 85.000 kn + prije 200 km napravljen 1. servis na 13.100 km, garažiran i voskan
ako nekoga zanima dok mi ne dođe registracija u 1. mjesecu - ja bi za njega tražio 63.500 kn (čini mi se pošteno, obzirom vidim da se za 5 godina stare modele c3 traži mahnito i po 50.000 kn)
:whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
85.000 kn

(čini mi se pošteno, obzirom vidim da se za 5 godina stare modele c3 traži mahnito i po 50.000 kn):whistling:
pa poznato je da citroeni odlično drže vrijednost.
čak dapače, toliko da su neki na popisu stanovništva pod narodnost stavljali "citroen", "spaček"...
valjda kako bi sebi povećali značaj...

pokušaj prvo uletiti sa 85 000 kn, naravno slikaj ga u izazovnim pozama, i po potrebi snizuj cijenu...

:palac-gore:
 

Krky

Lakerski profesionalac
uskoro selim u grad
pa postoji vjerovatnost prodaje c3 jer mi 2 auta više neće trebati
11. mjeseci star, oprema Lounge + metalik + felge 16 cola + parking senzori plaćen malo više od 85.000 kn + prije 200 km napravljen 1. servis na 13.100 km, garažiran i voskan
ako nekoga zanima dok mi ne dođe registracija u 1. mjesecu - ja bi za njega tražio 63.500 kn (čini mi se pošteno, obzirom vidim da se za 5 godina stare modele c3 traži mahnito i po 50.000 kn)
:whistling:


Da je hdi bio bi kupac za te pare, momentalno.
 
Na vrh