C4, 1.4 VTi, by Cutac

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako već mijenja C4 onda te 'mane' i nisu prevelike. VTS ostaje VTS :D

Mislim da bi meni unutrašnjost prevagnula u ovoj dilemi
 

diegos

Well-known member
Mislim da šta god kupim da će biti "ajde, novije je od ovoga moga"
Mislim da danas nema dobrog auta kakvi su bili npr. u doba tvog vts-a. Ovo "novije je" je postao jedini razlog za kupovinu drugog auta, ne samo tebi nego i meni i vjerojatno ima još takvih. I ja tražim nešto novije ali sam gotovo siguran da taj noviji auto nece bit tako dobar kao ovaj star 13 god
 

AlanK

New member
Ma sve pet, odustao sam od ikakvog auta kad sam skužio da apsolutno nigdje oko zgrade nema mjesta za parking.
Sad gledam da na proljeće prodam c4 i uzmem Mazdu 3, ovaj put za ozbiljno :D

Jel netko prati cijene i trendove, jel se očekuje sve kao do sada ili kakav nagli pad? Da se nebi zajebao i "preplatio" auto.
Koliko bi se moglo očekivati za ovaj c4 s obzirom na današnje cijene? 2011., 195k km, Seduction, održavan, garažiran, ispravan.


A isto tako, vozio sam jedan E92 i malo ga gledao i odlučio da mi je ružan. Tj. nedovoljno lijep da zamijeni VTS-a. Ali, rado bih provozao 3.2 GT da vidim jel ona dostojna zamjena :D
U zadnjih mjesec dana je jako pala cijena novog C4, a isto tako i Peugeot modela. Maknuli su opremu Feel, Feel Pack, Shine i zamjenili sa You, Plus i Max koji su po defaultu dosta jeftiniji.
Mojem Feel pack modelu automatik i jos par dodanih stvari prije mjesec dana je na konfiguratoru cijena bila oko 30k sad je oko 26k(Plus oprema), a i u oglasniku su sad po 25k novi, a prije mj dana su bili 28k ti isti.
 

Cutac

Prèkaroš
Radije bih kupio 1.9 SDI nego PSA 1.2 benzinca.

Meni je ova Mazda 22 koplja ispred C4.

Ako već mijenja C4 onda te 'mane' i nisu prevelike. VTS ostaje VTS :D

Mislim da bi meni unutrašnjost prevagnula u ovoj dilemi
A ne znam, zajebano je dati 30k eura za praktički isti auto, koji i tako rijetko vozim. Ali, kad se sjetim da klima OPET šuška, pun mi ga je ****c skroz.

Mislim da danas nema dobrog auta kakvi su bili npr. u doba tvog vts-a. Ovo "novije je" je postao jedini razlog za kupovinu drugog auta, ne samo tebi nego i meni i vjerojatno ima još takvih. I ja tražim nešto novije ali sam gotovo siguran da taj noviji auto nece bit tako dobar kao ovaj star 13 god
Pa da, isto mi je. Tehnologija nije značajno napredovala. Isti materijali, ista izolacija, ista klima, isti ekrani, jedino ajde farovi su napredovali, negdje više, negdje manje.
Štoviše, radi eko normi i sličnih gluposti su auti unazadovali.
Direktno ubrizgavanje mi ništa ne znači, a donosi probleme. Kamere, radari, ****i palci? Ništa, Arteon ima sve te gluposti i ajde, kad je auto sa 200 konja i automatikom, ima svrhe koristiti to kad je gužva na AC, ali inače ko invalid umjesto da usporim i ubrzam sam, ja njega puštam da koči, pa šaltam, pa prestižem, pa on sam ubrza. Šta nemam nogu da stisnem papučice?

Ali time se vraćam na ono što sam rekao - ja ne želim moderni auto, ja samo želim da mi auto bude nov, ali isto tako udoban, tih i jak. Je, mogu uzet Swifta za 600 eura sa ručnom klimom i sjedalima iz Ikee, ali onda na pol puta do mora se moram napit da izdržim drugu polovicu.

I vrlo je teško platiti nešto što zapravo ni ne želiš, tj. da bolje dočaram, za što te boli kita.

Alo, ja sjednem iz nove Mazde 3 u fullu u 17 godina star sportski auto i ne primjetim razliku? Barem u buci i udobnosti? Tu neš ne štima.
 

Cutac

Prèkaroš
Pukla prednja desna opruga. Na ****c ga nabijem, dosta mi ga je.
Jel nudi netko 4000e za njega? Da se ogrebem dok su cijene još visoke :ROFLMAO:

195k km, seduction oprema, iznutra mint stanje, izvana poliran, osim što je počeo pucati bezbojni na krovu, nema hrđe nigdje.
Sve ispravno (osim opruge...), amortizeri Sachs i prednje kočnice TRW stavljeni na 152k, hladnjak klime mijenjan na 192k, kvačilo mijenjano na 130k, lanac i sve oko lanca mijenjano na 160k, termostat i cijev iza motora na 171k, zadnji inox lonac na 162k.
Ljetne gume Bridgestone T005 iz 2020., zimske Dunlop WS5 isto iz 2020. ja mislim.

A uglavnom znate tu sa foruma kako je održavan i sa kakvim dijelovima, pa ako netko stvarno je zainteresiran, molio bih da ne dolazi sa pričom kao da mu uvaljujem ragu iz uvoza.
Auto je od prvog vlasnika, garažiran, pažen, sve je ispravno na njemu, ali je i dalje 12 godina star auto sa 195k km.
Ima dva "sudara" u povijesti, oba puta udarci na parkingu, nikad nije bio razbijen.

Pragovi su farbani i zaštićeni na novo prije 2 godine jer su imali dosta oštećenja od kamenčića. Alternator je repariran ljetos, akumulator je na proljeće novi stavljen.

Od potencijalnih budućih radova bi trebalo računati na svjećice, semering birača brzina (imam dio, ne da mi ga se zamijeniti), očistiti dizne (nema problema u radu, ali nakon 200k bi im sigurno dobro došlo) i to je više manje to.

Registiran do 10/24.

Auto nije "odmah na raspolaganju", moram prvo vidjeti jel imam šta za uzeti umjesto njega, ali zanima me jel ima zainteresiranih uopće.
 

dinko1981

Well-known member
Pa kreneš sa 5000 pa vidiš kako tržište diše, mada ja osobno nebi bio neki optimist. Imam osjećaj da bi ja za svog dobio 3 soma i to samo zato što ima plin
 
Na vrh