C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Nemam u planu, još izgleda kao nov(nema uglancanih dijelova), ali ako ga namjeravam zadržati još bar 25 godina, nekada ću morati :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Meni se niti ne nazire da će se izlizati.
Nadam se da će tako i ostati, užasno me živcira kada nešto nije cakum-pakum :eek:
Nije OCD, ali nije ni daleko :D
 

Milosh

Test
96500 km, buraz prošli tjedan sjeo unutra i kaže da izgleda potpuno novo. Što i je, nigdje se ne očituje ni najmanje trošenje. Kvaliteta!
Realno, to je mala kilometraža da bi se vidjeli tragovi habanja usljed normalnog korištenja. To je normalna kvaliteta kakva se i očekuje od jednog savremenog proizvođača, naročito dokazanog evropskog brenda. Drugo, ti ga normalno koristiš (čitaj: čuvaš).

Uporedi ga sa primjerkom koji služi kao službeno auto sa istom kilometražom (naročito ako se koristi u firmi u kojoj su uslovi loši a radnici nezadovoljni). Pri toj kilometraži, nećeš primjetiti neke drastične razlike. Ali uporedi ih kad i tvoj i taj službeni budu imali 200+ hiljada, vidjećeš šta znači normalna upotreba/čuvanje a šta manji nemar.

Moja oba prethodna auta su od mene otišla sa nadprosječno očuvanom unutrašnjošću (Focus MK1 sa 262 i MK2 sa 232 hiljade), a nagledao sam se dobro istrošenih na istim kilometražama.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Tiši je, i dalje se čuje loš asfalt, ali se više ne čuje asfalt u desnoj traci ZG-Bosiljevo.
Još moram stražnje blatobrane srediti. Moglo bi se to i bolje, trebalo bi rupu za amortizer eliminirati i nisam cijelu oplatu prekrio, 1/4 prema maglenkama nisam. Trebao bih, ali mi se ne da više.

Realno, to je mala kilometraža da bi se vidjeli tragovi habanja usljed normalnog korištenja.
Kod mene(tj. u obitelji) se to nije vidjelo ni na Escortu, Mondeu, 6-ici, Puntu, ... :cool:
Èak se i Elantra drži.

Jel bi čičak sistem stao između?
Pametno, ali nisam siguran. Možda da stavim ono što drži baterije u mobitelima. "Pull tab" je naziv.
Ali to tek ako otpadne, nadam se da neće :)


Danas sam napravio 500 km AC-e i jedino janezi i česi rade sranja. Janez se u 520d vuče lijevom 110, jedan čeh u passatu u koloni(ali brza, oko 90 na sat) pretiče s desne strane bez žmigavca, jedan u 2008 me skoro izgurao sa ceste na 100 jer ne gleda mrtvi kut, a kad mu se trubi, nastavlja po svom..
 

Phantom

Drajver
Citat:
Cutac:
Moram smišljati kako učvrstiti ako otpadne, a da se da skinuti prilikom tapiciranja volana.
Jel bi čičak sistem stao između?
hvala bogu nemam kroma na volanu, pa nemam tih problema :cool:, inače krom mi je na autu kić što manje to bolje...

Danas sam napravio 500 km AC-e i jedino janezi i česi rade sranja. Janez se u 520d vuče lijevom 110,
ma to su oni glupaci koji imaju tempomat uključen cijeli put a gas niti pipnit znam kad me pretiče, pa hoćeš kamion da pređeš a on laganeze po lijevoj.. najradije bi mu se priljepio na guzicu... :mad:
 

Cutac

Prèkaroš
Ni ja nisam fan kroma. Svidja mi se ako ga je malo i na pravim mjestima, taman toliko da digne dojam.
Na c4 mi je dobar na prednjem braniku, a ono po maglenkama, dnu vrata, gepeku i zadnjem braniku mi je bas seljacki.
Ja cu svoje chevrone morati presvlaciti u krom, malo se matira na nekim mjestima.
 

Cutac

Prèkaroš
Jesam, isprobano, sve radi, ali sam napravio grešku kod instalacije.
Stavio sam ju preblizu retrovizoru i sad ju ne mogu skinuti sa baze koja je zalijepljena na šajbu.
Budem fotkao, ali super kamera. Preko WiFi se spoji na mobitel i tako se prebacuju videi, ima 500mAh bateriju za parking, slika je dosta dobra, snima zvuk, nema GPS(pa nema veze jel idem par km/h preko ograničenja :whistling: ) i što je najbolje, uopće ne smeta u vožnji.
 

Milosh

Test
Ajde baš postavi link da pogledam..

Ja sebi planiram uzeti:
VIOFO A118 Car Dash Cam DVR 1080P Novatek 96650 Capacitor Battery
https://www.banggood.com/A118-H_264-Car-Dash-Cam-DVR-1_5-Inch-1080P-Novatek-96650-Capacitor-Battery-p-1066354.html

Bas kod ove Viofo kamere su imali problem sa prvim modelom jer su koristili bateriju za backup, kao kod te tvoje. Problem je što se ta pozicija ispod sajbe pokazala kao pretopla za litijumske baterije koje su se usljed toplote često znale unerediti po instrument tabli (to je još i najbolje što se može desiti sa Li baterijama, bolje nego da se zapale). Zato u ovoj trenutnoj verziji ne koriste baterije već neke super kondenzatore.

Btw, mozes li je skinuti žiletom (lagano uz sajbu), pa onda staviti novu dvostranu traku?

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
Na vrh