C4, 1.4 VTi, by Cutac

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Prosao Zlatko kraj mene maloprije, ne hebe ga ni pol posto.
C4 natjerao na 185, znaci nije izgubio snage u ovih 7 godina.
Ko zna čime se Zlatko bavi kad ga toliko natjerava, a na forum ne stigne :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne kužim baš matematiku... šta nebi trebalo 100% biti ukupni traženi iznos ulja u motoru, tima 4-5l?
 

Cutac

Prèkaroš
Ne kužim baš matematiku... šta nebi trebalo 100% biti ukupni traženi iznos ulja u motoru, tima 4-5l?
Ne, jer znam da je bio na 38% i usuo sam neku količinu iz kantice od 1 litre i bilo je na oko 90 posto.
Zahebao sam se što nisam mjerio koliko fali. Pretpostavljam da pali grešku kada dođe na 0%, znači na minimum.

Zlatko
 

Cutac

Prèkaroš
Zove majka da ju vozim nekud, ja u c4 jer je udobniji, ali reko da nadospem rashladnu jer vec dva mjeseca stoji na cent i pol ispod minimuma. Ja pod haubu, kad ono jedva da ima rashladne u ekspanzionoj, nesto malo pri dnu.
Znaci od desetog do osmog na maksimumu, pa dva mjeseca pol. Cent ispod, a sad od nedjelje do danas je pala skoro do dna.
???
 

Cutac

Prèkaroš
Nigdje nisam nasao da curi, nema majoneze na cepu ulja, kada je palo za pol centa rashladna je stalno bila bistra, mislim da nije do brtve glave.
Cep se cini dobar jer puca kad ga skidam na vrucem motoru.

Di da gledam? Mehanicara sutra zovem za termin.

Ne njusim, nista se ne osjeti, kao ni inace.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nači kabina nije. Možda na pumpi curi, jesi mjenjao to? (da ne tražim...)
Ostaju ''samo'' crijeva poslje, termostat i kućište
 

Cutac

Prèkaroš
Koliko odozgo vidim, sve je suho.
Sad sam ga vozio 30ak km i nije se spustila. Pratim temperaturu, ne pregrijava se. Pumpu su mijenali u cibu valjda 2017. Pocetkom godine.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koliko sam skužio, obično tamo di curi bude rozo bijeli praškasti ostatak kad se osuši... pa sad, koliko imaš volje kopati...
Vjerovatno će bit s donje strane nekog nižeg crijeva, meni je popucalo ono koje ide prema kabini, negdje iznad početka mjenjača. Možda će meho lakše vidit odozdola kada ga digne
 

Cutac

Prèkaroš
Sad sam ga vozio u nadi da će procuriti. Nije se spustila razina u ekspanzionoj(bar ne zamjetno), ali mislim da imam poplavu na plastici pod motorom.
Sutra preksutra opet VTS onda, a u petak ili četvrtak popodne ga budem poterao na grabu da vidim.
Samo da je crijevo ili ako nije, da je nešto jednostavno zamjenjivo.
 

Milosh

Test
U pravilu, kad negdje pomalo gubi antifriz, najbolje je podici auto i odozdo sve obrisati mokrom krpom (sva crijeva, spojeve i ostala mjesta gdje obično zna curiti), a onda voziti dan-dva pa podići auto pa ponovo sve pregledati. Tako se najlakše uoči novi trag osušenog antifriza. Kad je meni curio na kućištu termostata, u ovlaštenom mi je majstor uzeo malu pumpicu koju je navrnuo na posudu umjesto čepa i napumpao pritisak i onda je vidio gdje curi.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma, čepi gas i onda brzo pod motor, tako će se vidjeti gdje friško curi :D
Ne znam kad ću to, danas je c4 u pogonu, čisto radi zabave. Vidjet ćemo što će biti na autocesti...

Dabome, razina opet pol centa niža, a ispod motora se cakli fleka.
 
Na vrh