C4, 1.4 VTi, by Cutac

Phantom

Drajver
Dođeš u Zg na kavu i susret i eto antene a upoznaš odmah i ljudi. ili na pol puta negdje u Karlovcu
bilo bi dobro se naći, a nebi bilo loše ni napravit susret članova jednom ljeti da se nađemo svi...
što se tiče antene sredio, ko vas šiša :D, naručeno direkt iz francuske na citroen servis slovenije :sise:
 
Posljednje uređivanje:

Phantom

Drajver
Na čemu se vozim?
Vozio se na odvratnim Michelin Energy Saver+, stavio Dunlop BluResponse Sport i preporodio se
ja također razmišljam o ljetnim dunlop, michelin mi je zakazo sa testom po kiši no možda se ove godine poprave...

kako si zadovoljan sa dunlop bluresponse sport, jesu li tihe, koliko se troše...za ostalo da se drže ceste ko lude to znam ;), dvomim se između Bluresponse Sport i Sport Maxx RT
 

Cutac

Prèkaroš
michelin mi je zakazo sa testom po kiši no možda se ove godine poprave
Meni je po kiši bilo katastrofa. Nisam mogao ni krenuti ni skrenuti :D

jesu li tihe, koliko se troše...za ostalo da se drže ceste ko lude to znam
Za trošenje ne znam, moje imaju možda 10-15 tisuća km, tihe su poprilično, od Michelin plastike su definitivno tiše.
Inače kad na auto staviš nove gume, osjetiš razliku, ali nisam još doživio toliku razliku nakon što sam zamijenio Energy Saver BluResponseom. Drugi auto, potpuno.

Našao još jedan "problem" od SW updatea u ovlaštenom.
Jučer stisnuo iz dosade tipku za prikaz servisnog intervala i piše 26700 km.
Kada je napravljen servis, brojač je resetiran(dakle 20000), a servis se radi na 15000, što je za ~5000, dakle trebalo bi pisati još 10000, a ne 30000...

Jesu ovi u servisu toliko nesposobni i neupućeni?! :doh: :doh:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Eee Cutac, koliko ide ulja u taj 1.4 vti?
Promijenio sam neki dan dihtung poklopca ventila, sad mi je gore suh ko barut :D
Danas sam i karter skinul i dobro naličil sa diht masom, sad bude i dolje suh :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
4.25 L

Ja se moram natjerat da skinem prednji desni kotač i vidim da nije opet masno da promijenim brtvu kartera. :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Sad sam slusao i pocne cviljenje tek kad se motor zagrije, znaci kad se pumpa ukljuci, znaci ili pumpa ili njena remenica.

A za karter, to cu na redovnom, necu kao mutav 5000 km ranije prosuti svo ulje. :D
 

Krky

Lakerski profesionalac
U 90% cviljuga napinjač koji pogoni vodenu pumpu, on je između remenice radilice i remenice vodene pumpe, tak da pumpu ne vrti remen nego taj napinjač, a njega vrti remenica radilice jer je on na nju prislonjen....
Skini drsni kotač pa se nalukni ispod...
 

Cutac

Prèkaroš
Koja je svrha ovoga?

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=ULzZHK27ZAQ[/ame]

Ovo znači? To bi trebalo biti problem?

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=18mk_4SjL5g[/ame]
 

Krky

Lakerski profesionalac
eeee to to...
to je taj kao pogonitelj vodene pumpe, na drugom videu se vidi, remenica pumpe ima na sebi kao gumenu navlaku di on sijeda i vrti pumpu, a njega pokreče remenica radilice na kojoj je stazni remen koji oped tijera alternator i kompresor klime....
Taj pogonitelj vodene pumpe u večini slučaja cviljuga....
 

Krky

Lakerski profesionalac
netreba mijenjati odmah cijeli taj takozvani pogonitelj pumpe, da se samo na njemu promijeniti ležaj....
evo ovaj video prikazuje kak se taj ležaj zamijeni...
ako je proradio You Tube :D

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=INM_uq0hhSU[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
Ok, super :D

U ovlaštenom su mi stavili novu pumpu jer su rekli da to cvili i kažu da imam pravo pod garancijom(još 2 tjedna) opet novu. Pa ću ležaj kad stave novu pumpu :D

Tj. pitat ću koliko je taj napinjač i ako nije previše, nek ga odma zamijene :whistling:

Curi ulje, nemam pojma od kuda. Budem stavio sliku.
Iz kartera ne, cini mi se, jer je na drugom elementu, ali svijetlo zeleno je, ne mogu se sjetiti koje je boje koje ulje..

Ovak izgleda


Šta je to uopće? Taj zeleno-masni dio?

I ako netko može pronaći specifikacije oba ležaja u napinjaču za vodenu pumpu, bio bih jako zahvalan. :) :weeabooface:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
To je poluosovina koliko kužim... nači po ovom mi izgleda da slini na semeringu.

A za ovo drugo, nije mi baš skroz jasno... možda ovo pomogne:
 

Cutac

Prèkaroš
Semering lijeve zamijenjen, logično da će onda i desni popustiti. Koliko ulja ima u poluosovini? Tj. koliko bi ga trebalo biti?

A ovo je taj broj 5, znači zove se tarno kolo. E u tome, kak je oblikovano kao 8, u oba "trbuha" su remenice i trebao bih ležaj u njima promijeniti. Ali ok, ne moraš tražiti i ovako si pomogao puno :grin: :grin:

Hvala :)

I Krky, isto puno hvala, sad bar znam kako eliminirati cviljenje :grin:
 

tomica0308

Well-known member
meni taj dio izgleda ko nosac motora, mozda je hidro pa pustio ulje ak je zeleno, pa nije ulje za getribu zeleno? il se varam.na jednom forumu sam citao isto da je prepustio nosac i sve masno bilo.
 
Na vrh