C4, 1.4 VTi, by Cutac

markan1000

Well-known member
I ja ću ti ko čovjek s mora savjetovati, mani se ćorava posla. To su sve stare kante i potencijalne rupe bez dna. Da i uzimaš nešto novo, opet je to jako skup sport i iziskuje kontinuirane troškove (sve ono što su kolege ranije navodile) i ima smisla uzimati samo u dva slučaja:
1. voliš se ku.čiti više od ičeg (a vjeruj mi da se s novim brodom od npr. 40.000 - 50.000 EUR po ničemu nećeš isticati na moru)
2. boraviš dolje minimalno dva do tri mjeseca i stalno ćeš ga koristiti
u svim ostalim slučajevima renta je zakon, uzmeš ključ, vratiš ključ, platiš i do viđenja. ni brige ni pameti.
Osobno imam drveni brod od 6,50 metara, s kabinom i natkabinom, dva ležaja unutra, nikakav luksuz. Općenito mi je brod potreba jer imam kućicu i masline na Kornatima, pa se koristi tokom cijele godine. Kako živim u Zagrebu, više nije bilo vremena, volje ni živaca svaku godinu ga vaditi vani i uređivati, pa smo ga prošle godine plastificirali (neću sad ulaziti u genezu priče zašto jednostavno nismo kupili plastični). Srećom posao odrađen vrhunski. Onda se ove godine raspao motor koji smo imali unutra, pa smo prije mjesec dana ugradili novi. Na kraju cijele balade, za cca 13.000 EUR smo lakši.
Uglavnom, poanta: brod iziskuje stalnu pažnju i troškove, ako te na autu živcira svaka sitnica, s brodom ćeš popijezditi, s velikim P.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Hvala na savjetima, odgovorili ste me od kupovine
Kao čovjek iz dubine panonskog mora ti mogu reći, da ovo što Tanaja Tanaja spominje, jet, isto nije za more. A, isto tako gušt traje dva tjedna. Moj je od juga najdalje bio na Sabljacima, a najsjevernije na Balatonu gdje je konačno i prodan zajedno s prikolicom na kojoj je bio. Njemu je pogon na propulziju, a propisno nakon korištenja desalinizirati čitav sistem... U nekim servisima za to koriste demineraliziranu vodu, jer navodno bolje otapa/uklanja sol. Tkao da nije ni jet care-free joy-ride. :D Ovi jeftiniji modeli služe ionako samo za divljanje, jer piju užasno, a domet nikakav.
 

Cutac

Prèkaroš
U srijedu bili u Frigoomu na servisu klime.
Više se ne čuje šuštanje iz ekspanzionog, lijepo hladi, ali i ne smrdi više ništa.
1629036392101.png

Danas je 37 u hladu, a kak je varijabilni kompresor, ak stisnem gas ispod 2500 okretaja, mogu samo klipnjaču slomit.
 

Cutac

Prèkaroš
Promijenjen lanac, stavljen original PSA.
Stari nije bio razvučen, alat za fazu je lijepo sjeo na svoje mjesto, bez ikakvog preganjanja. Španer je bio noviji model sa duplom oprugom, ali je zapinjao, ne bi se svaki put izvukao do kraja i opruge su oslabile poprilično. Vodilice su bile čitave, ništa nije puklo, ali su bile dobrano pojedene, dovoljno da ih roleri dodiruju.
Sad na hladnom startu nema roktanja, nema drndanja na 2000, 3000 okretaja, na leru se ponovno uopće ne čuje u kabini, ...
Odlično, zadovoljan sam!

I velika preporuka za auto servis Palac u Lučkom!

Sad ostaje zamjena semeringa poluosovina jer slini ulje i moram vidit šta je sa ovjesom, koji ****c lupka. Probat ću opet spone stabilizatora zamijenit, ovaj put TRW-om, pa ću vidit.
 

markan1000

Well-known member
I velika preporuka za auto servis Palac u Lučkom!
Ajde drago mi je čuti da si zadovoljan, mene čovjek na prvu dobio. Al opet sam uvijek jako oprezan kad preporučujem nekog. I moj Picasso je danas tamo, redovni servis i par stvari za provjeru.
 

Cutac

Prèkaroš
Da, lijepo radi, čini se kao dobra osoba i vidi se da zna što priča. Lijepo je objasnio što i kako, kasnije prokomentirao stare dijelove, pregledao auto i podosta me naučio o Prince motorima.
Kako kome, ali ja ne volim kad dovezem auto u servis i samo ga poberu i kasnije daju račun.

Od sad, što treba, a da ja ne mogu, vozim njemu.
 

Cutac

Prèkaroš
Desno je kao nov bez ikakve crtice, lijevi izgleda kao da je star 15 godina. Razmišljam da pitam limara da ga ofarba ili sad ili kad bude radio krov.

A baš je jako izgreban, bez brušenja se neće srediti.
 

dinko1981

Well-known member
Samo brusenje i poliranje nije problem, tesko mozes fulat, samo pratis korake. Ono gdje se lome koplja je zavrsna zastita jer bez nje sav trud je uzaludan. Navodno 2k lak ili prozirna folija su najbolje opcije.
Folija ide na ispolrani far a lakiranje poslje brusenja, bez poliranja
 

Cutac

Prèkaroš
Pa ne bih ništa osim 2K lakiranja, sve ostalo je polovično i kratkotrajno. A ja nemam kako nanijeti dvokomponentni bezbojni.
 
Na vrh