malo updateova o autiću, radilo se malo na njemu u 12. i 1. mjesecu, a nažalost morat će se i još raditi...
najprije se u 12. minimalno popravljalo na račun kaska, ništa strašno, malo kozmetike što sam na prethodnoj stranici već pisao, što se nije ništa odrazilo na cijenu kaska koji je ponovno uplaćen. i par riječi o samom kasku, pričao s tetom u poslovnici o full kasku i pokrićima prve, druge itd. štete. uglavnom na full kasko pokrivena je u potpunosti prva šteta, u drugoj treba sudjelovati s 30% iznosa premije bez popusta. postoji mgućnost i da obe štete budu skroz pokrivene, u slučaju da je zbrojeni iznos te dvije štete manje od iznosa plaćene premije, ali ovaj put s popustom naravno.
zatim je odrađen redovni servis, 40.000 km, nije se pohodilo ovlašteni jer nisam u garanciji više, zamijenjeni filteri (osim goriva za koji su mi rekli da još stvarno nema potrebe i da je dobar) i ulje. cijena, prava sitnica
podmazan je i nosač motora (bez naknade), koji se volio glasno javljati pri svakom skretanju i/ili neravnini. sad je ušutio. dokad će izdržati da se ne javi, vidjet ćemo. od sitnica ostalo je još uvijek za riješiti prednji visokotonac, ubrzo u planu za rješavanje, lako za to.
sad dolazimo do problema, prije par dana kod kretanja, ne svakog nego svakog trećeg otprilike, u prvoj, počelo je nešto jako ružiti, ko da dvaput zastruže (kotač nije, odmah provjereno). nakon toga to se počelo događati i na brzinama od 40, 50 na sat, i prilikom usporavanja laganog bez kočnice npr, dok se klizi prema semaforu. paralelno uz to mogu se osjetiti vibracije i na papučima gasa i/ili kočnice. u međuvremenu pale se i greške svih sigurnosnih sustava, ABS, ESP, ARS, čak i ručne i hill holdera. jednom mi se čak desilo na uzbrdici, držim nogu na kočnici i čekam da krenem, pustim kočnicu, hill holder drži, ali auto istovremeno zaruži i bez kretanja.
od jučer više ništa ne ruži, ali upozorenja sva i dalje upaljena. jučer u servisu mi nisu uspjeli pomoći, već su me uputili na nekog elektroničara. najgore od svega, danas mi je tehnički, a s upaljenom lampicom od ABS-a moglo bi biti problema. ali nema veze, već se raspitalo gdje otići i koga tražiti...
ima li itko bar blagu predodžbu o tome šta bi ovo moglo biti, odnosno što je najbitnije, koliko bi me to moglo po džepu opaliti? :thinking: