prešlo se 50.000 km, sad već i 51.000, od čega 30.000 pod mojim vodstvom, pa eto red je da se napiše par rečenica.
na autu se praktički ne događa ništa, pali i vozi, i molim boga da tako ostane. jedino opet ima promjena na limariji. prekonoćnih, s parkinga, iznad zadnje desne gume pošteno udubljenje. ili me netko udario, ili pijana bagra se iživljavala nogama ili nemam pojma šta. uglavnom, morat ćemo opet za kaskom posezati krajem godine. ali, svo zlo u tome.
i dalje me oduševljava izgledom, udobnošću, ali najviše od svega nevjerojatnom praktičnošću. kad vidim koliko se neki auti tipa octavia hvale zbog praktičnosti, a ništa drugo osim velikog gepeka nemaju, dok u nijedan drugi pretinac u autu ne možeš staviti ništa veće od novčanika. ovdje npr. staviš bocu od litre i po i još ponešta u pretince na vratima. praktičnost, sjedi 5! a to je samo jedan primjer.
performanse jako dobre, sa 6 brzina i ovim konjima užitak se voziti na otvorenoj cesti, a pogotovo na autocesti gdje je pravi gutač kilometara jakim tempom vožnje i uz malu potrošnju.
potrošnja po gradu malo veća, ali sve podnošljivo.
cvrčaka i dalje ni u tragovima.
zamjerke su male, ali eto ima ih:
1. definitivno preveliki volan
2. u onim rijetkim trenucima kad se vozim nešto dinamičnije, jako naginjanje kroz zavoje i lagani osjećaj nesigurnosti. ali to sam znao i kad sam ga uzimao, i prevagnula je udobnost naspram držanja. i nisam požalio.
i to je zapravo to od zamjerki.
molim boga neka me još dvije godine odnosno 40.000 km koliko ga još planiram držati služi ovako, i ja presretan.