Nemam nekakav poseban plan za Zg, ali to se kod mene može promijeniti u roku 1-2 dana ... ako je stvarno tak, da ti ga netko nije potajno dotočio (gdje su takvi mecene dok ih trebaš? ...
), onda bi za početka bilo dobro vidjeti što mjerač razine goriva kaže ... sama dijagnostika ne vjerujem da će biti previše od pomoći, jer se nema tu što resetirati ili tako nešto, što se tiče kruga goriva (a da bi utjecalo na razinu goriva).
Mjerač razine goriva lako nađeš, ispod desnog stražnjeg sjedišta, ispod obloge, vidjeti ćeš okrugli poklopac. Taj poklopac makneš, i odtvarase rupa u kojoj se vidi samo vrh davača razine, tanke cijevi za gorivo i jedan konektor za žicama. Taj konektor se može otkopčati, treba tanki mali plostanti odvijač da se otkvači kopča i onda bi bilo dobro upaliti auto (kontakt barem) ... ili bude pokazivao da je prazan (vjerojatnije) ili pun, ne bi trebalo biti ništa između. Onda je moguće da je samo plovak nekako zaglavio/poblesavio u mjeraču, a to se može relatinvo jednostavno počistiti pa da se vidi da li će pomoći (ali to je tako jednostavan dio, da ne znam što bi mu se moglo dogoditi, ne bi trebalo biti ni do eventualne nećistoće u gorivu) ... ukoliko bez tog davača auto i dalje pokazuje neku blesavu razinu/preostalu km, onda bi se moglo reći da je do elektronike/elektrike.
Ne znam koliko ti se eksperimentira, što bi se dogodilo da sada natoćiš spremnik do vrha, koje vrijednosti bi pokazivao.