C4 1.6 HDI 112 KS BVM 6 - markan1000

markan1000

Well-known member
znači, recimo na parkiralištu sam i izvlačim se s parkirnog mjesta u rikverc. prebacim u rikverc, puštam kvačilo i auto krene prema nazad i onda se čuje huuuuu, kao da pušeš u bocu ako znate taj zvuk.
 

vborovic

C5 modifikator
Ljudi daju svakakve ideje, pa da i ja probam ... klima ... novije klime imaju automatski slozeno da recirkuliraju zrak pri rikvercu i pranju vjetrobranskog stakla, samo sto ljudi ne primijete tu automatiku, ili miske da su to sve normalni zvukovi pa zanemare taj zahvat ... cak bi rekao da ti ovo pise u uputama (znam da pise za moj auto)
 

markan1000

Well-known member
hm... čini mi se da se jače čuje kad klima radi, ali problem je što se čuje i kad klima ne radi. a ništa, bliži mi se vrijeme servisa, pa ćemo to pitati kad već budem tamo. čini mi se da nije nešto što bi me zasad trebalo jako brinuti, iako se nikad ne zna.
 

markan1000

Well-known member
na otprilike 73000 kilometara smo, prije par dana se odradio i jedan redovni servis. sve je na autu uredno, osim šta trebam mijenjati prednje diskove i pločice, pa će se i to u skorom roku odraditi.
već neko vrijeme nisam davao nekakav osvrt na auto, pa evo sad prilike. ukupno gledajući, i dalje sam jako zadovoljan, i dalje je jako udoban, i dalje je prilično tih, fantastična izlolacija zvuka motora, i još uvijek ne osjećam na njemu nekakav zamor materijala. pali, vozi, potrošnjom zadovoljan, stvarno se ne mogu požaliti.
od problema mogu izdvojiti dva: zvučnici me povremeno muče s krčanjem koje proizvode (više njih), međutim to nije stalno i ne smeta me toliko pa mi se i ne da ulaziti u tu investiciju. druga smetnja je suvozačevo staklo, koje kad je otvoreno, na neravninama lupka. mislim da sam već čitao o tome na ovom forumu. ali, svo zlo u tome, mogu živjeti s tim. idemo dalje!
 

markan1000

Well-known member
nakon redovnog servisa, odrađeno još jedno redovno održavanje, promijenjeni prednji diskovi i pločice. jedno i drugo stavljeno hella pagid, po preporuci servisera, koji kaže da stvarno pružaju dobar omjer cijene i kvalitete, a i od još ljudi sam to čuo. živi bili pa vidili.
 

liberty

Well-known member
ako možeš napisati cijenu diskova/pličica - unaprijed hvala (ubrzo ću i ja mijenjati na berlingu)

+ kako razmišljam i u budćnosti o nabavci novog auta moram napraviti jednu sitnu usporedbu c4/golf VII ....usporedba je statične naravi, tj. samo na osnovi vanjskog pregleda/sjedenja u autu i to u slijedećim opremama:
- c4 feel 1.6 HDI 92 ks (mislim da mu je cijena bez metalik boje cca 120 tkn)
- golf comfortline 1.6 TDI mislim da je 110 KS (mislim da mu je cijena bez metalik boje cca 178 tkn)

istina c4 je vozilo u salonu, golf se vozi već cca 2,5 godina
kakvi su u vožnji ne znam, ali unutrašnjost golfa za te novce je očajna - siva, otužna, materijal sjedala je bezličan i na pogled jeftin, volan s onim crnim lakiranim umecima je kičasto-ružan itd....c4 je ljepši auto. meni osobno i izvana jer ako golf nema neku visoku razinu opreme i boju koja mu odgovara - i ne izgleda nešto

neki koji su vozili oba kažu da je golf bolji (valjda osjećaj u vožnji) - košta cca 55-60 tkn više, katastrofa, a ružniji je

oprostite na spamu teme, ali eto - ako možete odgovoriti za nabavnu cijenu hella diskova i pločica bio bi zahvalan:)
 

ZlatkoC4

Well-known member
usporedbu c4/golf VII
to nije sigurno za usporedbu švabu usporediti sa citroenom to je svetogrđe.
ako hoćeš leđa ostaviti na cesti uzmi wv. ako hoćeš udobnost i opremu tu je c4 daleko od golfa. Citroen prodaje auto:cool: a wv etiketu (golf) :grin:
c4 sa metalik bojom možeš dobiti već za cca 120-124tkn. 1,6hdi 100ks. treba samo pratiti akcije.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma golf ti je za ništa. Znam iz iskustva. Neudobniji od c4, a mlitaviji od Focusa. Baš je za ništa. Sve nešto polovnično, obično, a sam si rekao koliko skuplje.
 

markan1000

Well-known member
nastavno na hukanje o kojem sam pisao na ovoj i prethodnoj stranici, i na činjenicu da imam dojam da mi je servo sve tvrđi/teži za okretanje, ovaj tjedan definitivno krećem u "operaciju servo", jer mi se čini da bi to moglo biti povezano, a definitivno i zato što mi se čini da sa servom nešto ne valja. sjedio sam u/vozio par auta u zadnje vrijeme, i u ovom mom imam dojam ko da traktor okrećem.
krećemo danas s provjerom servo ulja za početak (to sam mogao već davno napraviti), a onda ćemo vidjeti dalje. znam da je većina stvari oko volana skupa (pumpa, letva...), pa se nadam da nije ništa, ali stvarno mi se čini da nešto ne štima.
javim tu što će se događati naravno
 

vborovic

C5 modifikator
Letva volana se može reparirati, za nekih 1500 kn (ako bi bilo do toga), na to ti još ide broj sati demontaže/montaže letve pri ovlaštenom ili kojem već drugom majstoru
 

Cutac

Prèkaroš
Ako ti pušta, pod hitno sredi.
Znam jednoga koji je na Elantri ostavio da slini na brtvi poklopca ventila jer je slabo curilo, a on je nadolijevao. Budući da tekućina ne može nestati, njegova se skupljala u anlaseru dok isti nije pregorio.
Tako da, problemi se moraju odmah riješiti, nemoj čekati.
 
Na vrh