C4 1.6 HDI 112 KS BVM 6 - markan1000

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Danas nam vlasnici C4orki nude osiguranja na sve strane :D Svaka ast na poduzetnosti.

PS

Jadransko sucks ass :mad:
 

markan1000

Well-known member
za obvezno vam se živo fućka čije je, samo da je jeftino. o kasku se već da raspravljati. ja sam dvije godine bio na jadranskom (AO + kasko), i imao sam pozitivna iskustva s kaskom dvije godine, doduše radilo se o manjim štetama (ogrebotine, 800 i 1700 kn procjene čini mi se). od ove godine sam na croatiji, jer sam od njih (odnosno od moje žene u njihovo ime :D ), dobio nešto bolju ponudu.
uglavnom pitajte i odgovorit će vam se, pa ako padne dogovor, super. ako ne, opet super. na kraju najbitnije da svi imamo šta manje troškove!
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da li inzistiraju kod prijave kasko štete polis izvještaj?
Koliko im treba vremena da mi pofotkaju štetu i pošalju izvid štete limaru kojeg im odredim?
Pitaj ih pa nam odgovori..
 

markan1000

Well-known member
iz mog iskustva s ranije spominjanim manjim štetama ne traži se policijski izvještaj. ma za štetu nastalu na parkingu nisam morao ni skicu crtati, za minutu sam zajedno s tetom iz osiguranja napravio prijavu.
oba puta sam na slikanje išao oko 5 popodne bez najave (jadransko na remetinečkoj odmah poslije rotora). ujutro mi je izvid štete bio na mailu. nakon toga, mogao sam birati želim li novce po nagodbi (70% od procjene čini mi se), ili želim li otići u ovlašteni ili kod nekog drugog limara. s obzirom da sam oba puta birao ovlašteni, moj jedini kontakt s jadranskim je bio na fotografiranju auta, kasnije je citroen servis formalnosti rješavao s njima.
 

Cutac

Prèkaroš
Meni su u jadranskom rekli da za svaku štetu mora biti zapisnik i alkotest.
Ja sam se naslonio sa 2 km/h na čeličnu prikolicu i nisam zvao policiju jer prikolici nije bilo ama baš ništa, a ja bih možda dobio kaznu i vlasnik prikolice je vidio i nije ništa rekao, samo je došao, pogledao moj auto i rekao "Oh shit".

Kada sam podnosio prijavu lik mi je rekao da treba zapisnik i alkotest. Pitao sam ga što ako mi u dvorištu nešto padne na auto, a on je opet rekao da treba zapisnik.

Sad ne znam jel im se politika promjenila ili što, ali zbog toga sam otišao.
Em sam im plaćao kasko i nisu mi priznali 1000€ štete, em da mi digne crijep sa kuće na auto, šta, moram zvati policiju da utvrde da nisam pijan bacao crijepove sa kuće?
 

markan1000

Well-known member
kažem vam, ja sam tamo bio dva puta, krajem 2015. i krajem 2014. i bilo je kako sam napisao. nemam nikakvu protekciju jer mi žena kod njih osiguranja prodaje, da ne bi to mislili. oba puta je bio isti procjenitelj i ista poslovnica na remetinečkoj. e sad, možda ovisi i o poslovnici i/ili procjenitelju, ne znam... a možda je caka u 1000 EUR štete, kod mene su bile puno manje...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Pa te puno manja oštečenja si platim sa lovom koju mi uzmu za godišnji kasko..
Cutac, kaj nisi dodatno simulirao štetu, parkirao na prikolicu i pozvao pandure..
Pa ako ti rosi koja lampa, odmah i nju sa sijekirom..
Meni su zamijenili obje prve, jedna je 1.800kn i pofarbali komplet auto osim kroha i zadnje haube.. meni je prikolica bila sa jedne i sa druge strane, a lampe sam razbio kad sam se zaustavio na hidraulici traktora koji je bio između te dvije prikolice..
Meni su sve priznali bez policijskog izvješča.. farbanje prednje haube, komplet lijeva strana i komplet desna, i zadnji branik, neznam kak se rudo na prikolici samo od šoka okrenulo i u zadnji branik udarilo, i oštetilo lak.. sve je bilo samo oštečenje laka, lim mi nije nigdje stradao.. imo sam dobre sreče..
 

markan1000

Well-known member
evo upravo se prevalilo 60.000 km, točnije na povratku sa susreta prošlu subotu se prebacila ta brojka. mislim se ovih dana kako bi trebao napisao još jednu dosadnu recenziju tipa "pali i vozi", kad ono, eto danas problema. a gdje bi ja s problemom nego na najdraži forum :)
uglavnom, na indikatoru goriva falila mi je jedna ili dvije crtice, kad danas poslije posla, ne fali nijedna, odnosno pokazuje da je rezervar pun, a ne bi trebao biti osim ako ga netko nije krišom napunio. i pokazuje 800 km doseg. zavrtim ga ja malo jače da vidim reagira li taj pokazivač opsega, kad ono stalno na 800 (inače odmah reagira). onda sam se neko vrijeme vozio po otvorenoj cesti lagano i diglo se na 840 km. pa sam ga opet stisnuo i padne na 800, ispod toga nikako. i stalno pokazuje da je rezervar pun. još sam primjetio jednu stvar. dakle, kad su brisači na automatskom modu, kad se auto ugasi i opet upali, brisači budu isključeni. sad ne... i dalje su na automatskom.
ljubazno molim za savjet o čemu bi se moglo raditi i ima li lijeka prije odlaska u servis što bi se moglo probati (osim ugasiti i upaliti jer to očito ne pali :D )
 

ZlatkoC4

Well-known member
ljubazno molim za savjet o čemu bi se moglo raditi
nečeš proči bez dijagnostike. trebaš sa vborovicem na susret pa da odmah spoji diag pa riješite stvar.

ovo mi je kao da kontakt negdje dobije putem vode ili tome sl. zableso se komp možda će biti dovoljno pobrisati greške.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Reset BSIa biš mogao napravit, ima procedura na netu... gremlini, ništa strašno :D
 

markan1000

Well-known member
Vanja hoce li te put nanijeti sljedeci tjedan do zg-a? Ili ako ne da se zaletim do tebe pa da ga probamo spojiti? Inace, danas se rezervar smanjio za jednu crticu i preostala kilometraza se spustila sa 800 na 780, ali sad s te brojke ne mrda koliko god se ja to trudio, recimo na uzbrdicama...
 

vborovic

C5 modifikator
Nemam nekakav poseban plan za Zg, ali to se kod mene može promijeniti u roku 1-2 dana ... ako je stvarno tak, da ti ga netko nije potajno dotočio (gdje su takvi mecene dok ih trebaš? ... :D ), onda bi za početka bilo dobro vidjeti što mjerač razine goriva kaže ... sama dijagnostika ne vjerujem da će biti previše od pomoći, jer se nema tu što resetirati ili tako nešto, što se tiče kruga goriva (a da bi utjecalo na razinu goriva).

Mjerač razine goriva lako nađeš, ispod desnog stražnjeg sjedišta, ispod obloge, vidjeti ćeš okrugli poklopac. Taj poklopac makneš, i odtvarase rupa u kojoj se vidi samo vrh davača razine, tanke cijevi za gorivo i jedan konektor za žicama. Taj konektor se može otkopčati, treba tanki mali plostanti odvijač da se otkvači kopča i onda bi bilo dobro upaliti auto (kontakt barem) ... ili bude pokazivao da je prazan (vjerojatnije) ili pun, ne bi trebalo biti ništa između. Onda je moguće da je samo plovak nekako zaglavio/poblesavio u mjeraču, a to se može relatinvo jednostavno počistiti pa da se vidi da li će pomoći (ali to je tako jednostavan dio, da ne znam što bi mu se moglo dogoditi, ne bi trebalo biti ni do eventualne nećistoće u gorivu) ... ukoliko bez tog davača auto i dalje pokazuje neku blesavu razinu/preostalu km, onda bi se moglo reći da je do elektronike/elektrike.

Ne znam koliko ti se eksperimentira, što bi se dogodilo da sada natoćiš spremnik do vrha, koje vrijednosti bi pokazivao.
 

markan1000

Well-known member
update situacije, jučer ujutro sjednem i jedna crtica se spustila. onda se za 20-ak km spustilo za još jednu crticu, šta nikako ne bi trebalo jel, pogotovo nakon lagane vožnje po ravnom :confused:
mislim se da je stvar u elektronici, najviše zbog razloga što mi se izračun preostale kilometraže čudno ponaša, odnosno "zamrzava" se i pokazuje previše. nakon više od dvije godine vožnje u njemu već sam naučio kako se ponaša, a ovo nikako nije uobičajeno.
kad ga nakon gradske vožnje natankam do vrha u 90% slučajeva mi pokazuje 880 km. nisam ga tankao ovih dana iz razloga što ako odem u servis, i ako tamo budu gledali mjerač, ne bih htio imati pun rezervar, nego da bude negdje na pola.
 

markan1000

Well-known member
nisam, moram priznati da mi par stvari tamo nije jasno, npr. kad držim lock button na ključu, je li ključ u bravi ili nije, zaitm u kojem trenutku mogu ući u auto i sl.
 
Na vrh