Evo, probne vožnje su sve rekle. Jučer Prius, danas C5. Zašto ta dva?
Isto koštaju, Prius kao standard ekologije, C5 kao standard hedonizma.
Prius je supruzi i meni designom i načinom upotrebe ipak za facebook generaciju.
A na kratkim vožnjama ne da nije štedljiv nego troši debelo više od isprobanih dieselaša.
Paz' 'vako:
u prvih 14 km vožnje nakon paljenja hladnog auta, gotovo sve autocesta, ista tura, ista brzina vožnje, čak i ista gustoća prometa i način vožnje:
Prius 6,8/100, C5 5,8/100, naš sadašnji C4 na isti način 4,4/100.
Nakon posjeta leasing kući znat će se rješenje dileme koji Citroen će biti naš sljedeći auto:
imamo dosta novaca - C5HDI180
nemamo dosta novaca - ponovo C4HDI, ali 120AT
Istini za volju, kad smo s Priusom nakon tih 14 km autoceste punih akumulatora došli u grad, prosjek potrošnje je pao na manje od 3,0(!), pa je cijeli ciklus od 30 km završio sa 4,4. C5 sa 6,4, a moj sadašnji C4 s ponosnih 4,4 rame uz rame s Priusom.
Želim biti iskren i reći da svoj C4 poznam u dušu i da sam iz njega iscijedio s istim gorivom više km nego što znam iz ova dva auta koje sam prvi put vozio, pa bi potrošnja Priusa i C5 ipak bila manja da ih tako dugo koristim kao moj C4.
P.S. runner... ovaj smile na kraju...
ni jednu jedinu stvar nisam slagao o autu u svim ovim godinama. Èime sam po tebi trebao biti nezadovoljan i zašto ne valja ako kažem dobrom autu da je dobar auto?