C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Runner

Member
Ja sam sad isto baš išao gledati ima li tragova oštećenjima i hrđi na tom C nosaču, no eto kod mene nema ni jedne jedine točkice (zasad), no radi se o autu koji ima manje kilometara od vaših (na 54.000km smo) pa smo i manje otvarali i zatvarali ta vrata očito :D

Brtva oko šajbe nije skroz savršena, ali je isto u čisto ok stanju i odrađuje svoje što treba... Isto zasad :whistling:
 

Damaj

Active member
Nema to veze sa otvaranjem i zatvaranjem vrata, boja se guli kad se auto kreće. Vrata tjekom vožnje "žive" prilikom čega brtva stalno tare o boju.
 

Cutac

Prèkaroš
Još gore :D
Znači da svake sekunde dok je auto u funkciji, on stvara štetu na samome sebi.
Po meni je to karakteristika lošeg auta. Udoban je, ima hrpu opreme, tih je, motor mu je izvrstan, ali sam sebe uništava i to me čini tužnim jer mi se Citroen stvarno sviđa, ali da sam tolike novce bacio... :(
 

Runner

Member
O pa to stvarno nisam znao da samog sebe sabotira :eek: Ništa, pratit ću situaciju i dalje...


Ali eto, ja sam više kao La Marche zadovoljan sa svojim, u ovih 54.000km i 3.5 godine nije tražio ništa osim novog ulja i filtera, čak ni žarulju niti jednu (dok je Peugeot 307 za to vrijeme htio bar 2-3 zamjene) :D ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
guma odnosno onaj zadebljani dio gume na tvom je autu nešto krući nego kod novijih stavili su poslije mekšu gumu koja također lagano struže boju ali ni približno kao prije. gledao sam usporedno gume na mom i na drugom C4 iz 2012 na njegovom je tvrđa guma to zadebljanje nego kod mene. također ima razlike u kvaliteti plastike rukohvata vrata gdje su botuni za el. podizače stakala. i još toga bih mogao nabrojati. Ali u nekoj drugoj temi.
kod mene je za sada boja na svom mjestu na zadnjim desnim vratima nema ništa a na stražnjim lijevim vratima jedva primjetno natrljan lak. također su stariji modeli imali problema i sa struganjem 5 vrata na mom toga nema jer su puno toga ispravili kroz druge serije.
 

Damaj

Active member
Da me to toliko smeta stavio bih kvalitetnu samoljepljivu traku na površinu koja trpi trenje od brtve vrata, možda sa nekim zgodnim logo-om, npr Citroen, ili one karbonske za zaštitu pragova.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa stavi... barem su karbonske folije kikiriki :D Možda da se i glicerinom brtva namađe redovito, manje bi deralo lak
 

mariola

Active member
A sunce ga :cenzura::cenzura::cenzura:lo..najbolje kupite auto i ostavite ga u garazi, znaju se gume zaprljat ako se vozi a oce se i okretat u voznji, bogami, ja vidio neko dan na C4II jedna zemskica se vozi kraj mene i ja joj vicem kroz otvoren prozor da joj se kotac okrece...bogami stala sa strane i gleda jadna sva u cudu. Sta ces, em plavo em svabica...
 

Damaj

Active member
samo da te obavijestim ne guli se lak brtvom vrata na svim autima, nego je to specifično za C4 II. Naravno da treba kritizirati Citroen za takvu pogrešku, da su imalo fer svima bi barem podijelili samoljepljive zaštite od tarenja brtve. A u pravu si jer se svim drugim autima okreću i kotači, ah da i prljaju se....
 

ZlatkoC4

Well-known member
Možda da se i glicerinom brtva namađe redovito, manje bi deralo lak
ovo pomaže zasigurno. inače bih trebalo održavati gumene brtve.

s tim da ne znam koliko bih održavanje brtve vrate pomoglo na modelima do polovice 2013 jer je na njima taj spoj brtve dosta krut. jedino namazati lakom dodatno stup c. da bude otporniji na habanje.

ali svejedno evo kod mene gotovo da nema tog problema ali zato npr ženska štikla napravi na laku ono što brtva vrata neće narednih 10god. :D ali to je samo pitura i lako se riješi.
 

La Marche

Iskreni optimist
Držim da takva trivijalnost ni malo ne ometa sigurnost, pouzdanost, izgled i ekonomičnost mog automobila.
Imam većih briga u životu od 5 x 1 mm(!) velikih, jedva vidljivih, zguljenih dijelova nakon 5 godina svakodnevnog korištenja u svakakvim uvjetima i 150.000 km.

Ako vas ta zguljena mjesta toliko smetaju molim lijepo da otvorite posebnu temu o samouništenju automobila, ovo je ipak tema "Moj C4II".


A ono što mene zanima je sljedeće:
Upravo ovaj vikend u Istri prebacilo se preko 150.000 km.
Snimio sam 150150 na brojaču, ali nešto su na imguru pretumbali, nisam se previše zamarao kako sad prebaciti sliku, pa eto - vjerujte mi na riječ.
A automobil mi javlja da ima još 1900 km do servisa, znači za oko tri tjedna i to vjerojatno znači da će to biti zadnji servis koji ću raditi na ovom automobilu.
 

La Marche

Iskreni optimist
Napokon sam se udostojio iskoristiti korektore laka, kupljene prije nekih pola godine.
Brzo i jednostavno, nije za veće ravne plohe, jer se ne mogu izbjeći vidljivi potezi mini kista, ali za oguljene rubove vrata i tu i tamo neku točkicu sasvim dobro, baš kako mi je liberty i rekao.
Što će biti za nekoliko mjeseci na tim mjestima... vidjet ćemo.
Za sada sam zadovoljan napravljenim.

Da, da. Prešao sam i nedavno spominjana dva mjesta na C nosaču. :)
 

liberty

Well-known member
super da si to riješio:)
tvoj c4 je bombončić - nikad ne bi rekao da ima toliko km
fantastičan auto - točno se vidi da ga ti kao vlasnik redovito održavaš i primjereno voziš (a ne kao neki koji kukaju da im ovo ili ono na autu ne valja a stalno imaju ciglu na gasu ili preskaču ležeće policajce kod da su Prljavi Harry u San Francisku)
:D
 

La Marche

Iskreni optimist
Nabavio sam u Citroen servisu, ako se dobro sjećam, nekih 80-ak kuna.
Očistiti alkoholom ili nečim sličnim, prvo boja, nakon pola sata sušenja bezbojni lak.
Ponavljam - nije za veće ravne plohe, jer će se jako vidjeti.
 

La Marche

Iskreni optimist
Javi mi točnu oznaku boje, probat ću ti nabaviti ovdje, pa kad ti ili tko poznat ide u mom smjeru, neka preuzme, ili ti pošaljem autobusom, ili već nekako.
Ako ti odgovara tako, javi mi na PM.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh