cutac, nemam pojma u kakvom je stanju izolacija motora (uopće ne znam na koju i kakvu izolaciju misliš) a još manje znam kakav je lak na C stupu s unutrašnje strane.
Znam da kad sam išao prije pola godine u Francusku bez brige sam sjeo u auto, u četiri dana složio oko 3.000 km, od toga 1500 km u niti 16 sati i da smo svi sretno i veselo bez bolova u leđima izašli iz auta, znam da svako jutro pokrenem auto i uopće ne razmišljam da li trebam do dućana ili na put od 1000 km, znam da ga na -10 na skijanju ne diram sedam dana i od prve upali i nakon 30 sec klepetanja radi besprijekorno i doveze me doma u tišini, suh i topao, znam da kao idiot bez potrebe nosim u prtljažniku litru ulja ukoliko bih slučajno nekad nešto trebao između servisnih intervala doliti... i boli me đon u kakvom je stanju izolacija motora i lak negdje gdje uopće ne znam da lak postoji.
Vjerujem da je u dobrom stanju, jer bi me čovjek koji mi održava auto upozorio ako nešto ne valja. Ako i kad me upozori, odmah ću to riješiti i voziti se sretno dalje, bio to nekad pradavno moj omiljeni Renault 4 s kojim sam obišao pola Europe ili današnji C 4II ili neki sljedeći auto koji ću kupiti, jer tako radim cijeli život.
Pa što su ljudi postali čangrizave princeze na zrnu graška? Pa što ne znaju uživati u onom što su si teškom mukom priuštili?
Sve ne vjerujem... da u kakvom je stanju zadnja strana C nosača, ili kako ono?... ma ne mogu to više ni ponoviti.
A vezano uz to na zadnjim kočnicama, majstor mi je, dok je mijenjao pločice, nešto čistio i rekao da se to obavezno mora očistiti, jer se inače s novim pločicama dogodi ovo što je cutac opisao, samo nisam ja to baš slušao, bio sam s najmlađim sinom, pa smo prepričavali neke naše zgode i samo sam majstoru mudro kimao glavom, a nisam imao pojma što priča.