C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Ha, ha... Je, je, već je dogovoreno, ide srednjem sinu auto.

A komentar na gume... ja bih prvi svima savjetovao da odavno zamijene gumu koja ima toliko km, ali eto... gledam po navici gume prije i nakon svake vožnje, povremeno malo brže krenem, jače zakočim, brže skrenem otkad znam za sebe i obično sam na taj način procijenio kad promijeniti gume.
Ove k'o da imaju vremeplov zablokiran na 2012. ili 2013. godini, nikakvih promjena niti vidim niti primijetim.
No... Sad je i tako sezona pri kraju, vjerojatno ću ih ipak na proljeće zamijeniti, godinu ranije ili kasnije ne igra ulogu, a nekih 70.000 je čak i za mene jako dugi staž za gume. Jednostavno ne bih bio bezbrižan znajući koliko stare gume stavljam u proljeće na auto, bez obzira primijetio razliku ili ne.
Možda da ih prodam kao malo rabljene? :) :) :)

Sad je druga briga. Zima ante portas. Zimske imaju 55.000. Ista dilema.

Should I stay or should I go?
If I go there will be trouble
An' if I stay it will be double
So come on and let me know
 

La Marche

Iskreni optimist
Jučer me ponovo obradovala potrošnja.
Zagreb - Muggia - Zagreb.
Magla, sporija vožnja, tempomat većinom na 100, na povratku pisalo:
481km / 3,7 l/100km / 84 km/h.

Riješena dilema sa zimskim gumama.
Èetiri Alpin 5, cijena: 930 kn/kom.
 

La Marche

Iskreni optimist
Jučer uspješan dan.
Prvo novi osobni rekord u potrošnji. 3.11.2015. od ZG velesajma u 15:34 starom cestom do Karlovca-željeznička stanica u 16:30:
51 km / 2,8 l/100km/h / 54 km/h

Drugo - nove zimske gume su na autu.

Tko zna što nosi današnji dan.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nije to nikakav problem.
Samo zahtjeva smirenost i puno koncentracije u vožnji.
Išlo bi to još i nešto niže, ali u svakodnevnom prometu moraš paziti da
-ne smetaš nekom na dijelovima na kojima bi ti pasalo voziti sporije od prosjeka, te
-povremeno neplanirano usporiti na dijelovima na kojima bi tebi pasalo ići brže, a ne možeš radi ostalih u prometu koji idu sporije, ili radi ograničenja brzine, gužve, semafora. Mislim na nizbrdice i zavoje, te na činjenicu da iza 15:30 baš nije samo tako jednostavno prići rotoru kod Remetinca, a i kroz Lučko promet ide dosta sporo i sa zaustavljanjima. U 5 ujutro bi bila sasvim druga situacija.
A pijača i bilo koji osobni rekord nikad nisu išli zajedno. Osim ako su rekordi u ispijanjima.
Imam i sliku ekrana s tim podacima, ali ne znam iz kojeg razloga ne mogu već nekoliko tjedana insertirati link na slike u post, da mi se u postu otvori slika, mogu samo staviti link, a to mi se ne sviđa.
 

La Marche

Iskreni optimist
evo, napokon sam dobio od ivana222 edukaciju, pa može i koja slika:

ha-ha, sad tek vidim koju sam "kultnu" radio stanicu slušao!
a evo i još jedne:

a evo i novih zimskih guma:

a evo i jedna iz meni omiljenog Muggendorfa:

da li je to onda Muggen-Citroen, ovako izdužen širokokutnikom? :)
a u okolici tog Muggendorfa su ceste poznate po kršenju motociklista, je li to čudno, neka svatko sam procijeni prema slici:

toga nema ni u GT6!
dosta slika za danas, već sam otišao off topic.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Tera se to, tera, od 13.11. do 17.11.2105.:

A bilo se ovdje, na krajnjem jugu Citroenove domovine:

A zateklo se tu i dobro društvo:

I jedan valjda devetesetogodišnji francuski djedica kojem je bilo jako drago da smo došli iz Hrvatske, pa još dva auta (Berlingo je bio drugi), pa još sa Citroenima! Ali njegovu sliku nemam.
A putem se svratilo i ovamo:

I kako onda nakon ovakvog vikenda da ne kažem koji će biti moj sljedeći auto.
Pa jedan od dva na predzadnjoj slici. Ili onaj treći, slova od lijevog, broj od desnog.

P.S. Sad će jedan od forumaša biti zadovoljan... nisam ovaj put napisao završnu rečenicu.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Besposlen pop jariće krsti, a kad nemaš kvarova, onda u dnevnik održavanja auta upisuješ i pregorene žarulje. Pa evo... 131.700 km, pregorila desna žarulja stop-svjetla, auto rekao PIIP, napisao da je žarulja stop svjetla pregorila i ostavio upaljen natpis SERVICE.

Nisam baš išao u servis, ali nisam se sam odlučio po hladnom vremenu prvi put mijenjati sam žarulju na zadnjim svjetlima, pa potražih prijateljsku pomoć. I dobro da sam tako napravio. Koliko se jednostavno mijenjaju prednje žarulje na C4II, toliko je zapetljano otraga. Iz prtljažnika skinuti poklopac, pa maknuti konektor, pa jedna matica, pa s vanjske strane skinuti cijelo svjetlo, pa skinuti dva vijka, maknuti poklopac s brtvom, promijeniti žarulju, pa sve složiti natrag.

Sve piše u servisnoj knjižici, vidio sam danas kako se to radi, no sam ću mijenjati žarulje otraga jedino ako baš nemam mogućnosti dati to nekom da napravi. Inače nisam vješt radovima na autu, ali nemam baš niti dvije lijeve. Zapravo, sve rjeđe se odlučujem nešto raditi sam, pa dodatno bez prakse postajem sve nesigurniji, a i ne postajem mlađi, pa mi i odlučnost da nešto sam zamijenim dodatno splašnjava.
 

La Marche

Iskreni optimist
Evo ga opet, kad prije. Već svijetli ključ pored brojača kilometara, 'aj'mo opet na servis.

Na ovom se gleda i napunjenost filtera čađe. Veli da je pun 76%, da će to poslužiti još za oko 40.000 km. Tada će auto imati (nadam se) 170.000 i pet godina, a trošak će biti nekih 4.000 kn. Otprilike toliko je jednogodišnja ušteda na gorivu u odnosu na benzinski motor, dakle, uz jednu zamjenu tog filtera u pet godina, računica s dieselom u odnosu na benzin se i te kako isplati.

A kad se gleda na taj kompjuter, onda se vidi i da nije u memoriji auta zabilježen nijedan kvar, te da je zadnjih deset regeneracija bilo rađeno prosječno svakih 330 km. Zadnja prije 85 km. Ništa ja to ne primjetim.

Pred zimu pametno je pogledati i akumulator, veli da je nešto na 450 i da je radi toga potrebno zamijeniti ga. Yes, Sir! Raspitao sam se, Bosch Silver Dinamic, oko 900 kn uz mali prijateljski popust. Nije baš da me cifra veseli, ali to tako ide. Da mi usred zime ne upali auto, to bi me veselilo još manje. Ulje, filteri već nabavljeni, još zamjena i do 150.000 km sam miran. A, da, sad će uskoro četiri godine, pa sam pripremio i drugu zamjenu ulja za kočnice.
 

La Marche

Iskreni optimist
Da. Laptop su spojili negdje ispod radia, kod 12V utičnice i puno toga se da doznati o autu.
S tim da se stanje akumulatora ne radi tamo nego na samom akumulatoru s nekim malim ručnim kompjuterom. Spoji, pa prati upute, pali svjetla, gasi svjetla. Hop. 450. Treba novi akumulator. A lani je rekao 530. Dobar je.

Na kraju je Varta Silver. Bosch je bio četiri mjeseca star, Varta mjesec dana.
 

La Marche

Iskreni optimist
Za potrebe foruma krajnje nezanimljiv auto.
I dalje se ništa s njim ne događa, osim što je napunio četiri godine, prešao pri tom 134380 km i vozi dalje. Sve radi kako treba, ništa se nije rasklimalo, ništa ne trese, ništa ne vibrira. Baš onako kako bi svaki "golf" i "japanac" trebao raditi. :)
Moj sljedeći auto bit će Citroen.
Ili DS, ali sve manje vjerojatno. Ne uklapa mi se DS ni u novčanik, ni u susjedstvo.
 

marko1103

Member
svaka cast i cestitke ima nekaj i u vozacu :)

meni ovaj redizajnirani kad je temperatura ispod 6,7 stupnjeva i opcenito hladnije nekaj zvecka cini mi se kod poklopca za "rukavice" a i cini mi se mozda plastika kod cd plyera, oko touchscreena zna zveckati. nekad bude iritirajuce dok se ne zagrije.
a i kad se zagrijava interijer pucka plastika valjda kako se siri tak da imas srece :)
 

ZlatkoC4

Well-known member
nekaj zvecka cini mi se kod poklopca za "rukavice"
Probaj da netko sjedne do tebe kad ti to zvecka i nek gurne ruku u onu kanalicu gdje puše po šajbi. najprije će biti da ti ona zvecka. ta kanalica leži na plastičnim nosačima pa oni popuste kad je hladno a unutar nje toplo razlika tem. pokušaj ako je to kad stavi se ruka i stisne lagano rukom kanalica treba prestati zvoniti.
vidio sam jedan takav slučaj.

Za potrebe foruma krajnje nezanimljiv auto.
I dalje se ništa s njim ne događa, osim što je napunio četiri godine, prešao pri tom 134380 km i vozi dalje.
To je odlična informacija za Forum to govori koliko je taj auto kvalitetan i dobar. :palacgore:
I bilo bi najljepše kada bih svi tako pisali ustvari da im je tako sa autom.
Ja sam sa svojom C4 također prezadovoljan bez obzira na neke izmjene koje sam imao ali to su normalne stvari. ali i unatoč tome niti jednom me nije ostavio na cjedilu.:grin:
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh