Kad u travnju na Plitvičkim jezerima cvatu jaglaci, to je najsigurniji znak da je vrijeme za ljetne gume. Jučer sam tamo bio, vidio jaglace i... od danas se kotrljaju ljetne guem na mom C4II.
Zimske do sada imaju impozantnih 54.560 km, vulkanizer ih je na moju molbu dobro pregledao i rekao da mogu poslužiti još komotno jednu sezonu. Na moj odgovor (Da, ja se zimi vozim i po našim i po slovenskim i po austrijskim a ponekad i po švicarskim brdima po snijegu) rekao je da onda ipak mogu za naprijed računati s dvije nove za sljedeću zimu.
Kako je danas ludnica kod zagrebačkih vulkanizera, pa i kod mog kamo idem već tri desetljeća, obavio sam zamjenu kod "rezervnog" vulkanizera u Karlovcu.
Na povratku mi pala na pamet jedna zabava, jer nije bila nikakva gužva (za razliku od rijeke automobila prema Karlovcu). Išao sam autocestom i stavio tempomat na 100, te resetirao brojač. Brzina koju je auto pokazivao na brzinomjeru je bila 100 km/h, a na info zaslonu 96, koliko mi je pokazivao i gps.
Ako laže jedan, laže i drugi. Brzinomjer laže jer navodno tako mora biti prema uputama EU iz sigurnosnih razloga.
Prosječna potrošnja je uz uključen AC na prvom, najštedljivijem, stupnju (tko ne zna, ima ih tri) je bila cijelim putem 3,4. Na onom brežuljku pred naplatnim kućicama Demerje popela se do 3,7, a na spustu smanjila na 3,5.