C4 by La Marche

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

La Marche

Iskreni optimist
Ide vrijeme, dođe rok,
Stiže servis, skok na skok.
95007 km, malo raniji servis na 100.000 radi zime.
Sve ok, no konačno su i originalne prednje pločice kočnica pri kraju, pa će se i to uskoro mijenjati.
Servis sve ukupno malo ispod 1.500kn.
 

La Marche

Iskreni optimist
Rečeno - učinjeno.
Na 98000 km (okruglo) promijenjene prednje pločice kočnica.
600 kn s promjenom.
Nisu originalne, proizvedene su od iste firme koja radi i originalne. Èak je isti znak bio otisnut i na originalnima.

Kako se bliži tri godine i 100.000 tri mi se dobre stvari motaju po glavi.

1.Uspio sam u tri godine ostati ispod 100.000 km. Dobro i za ekologiju i za moj džep. Jeftinije avio-karte i sve skuplje vožnje autom na dugim putevima su razlog.
2.Kad sam odlučivao benzin ili diesel, prijatelj iz Ekonomskog instituta mi je sugerirao da u kalkulaciju stavim cijenu od 12 kn/l goriva, jer je takvo predviđanje za period od sljedećih 5 godina, a evo nas na koliko sad već, ispod 9 kn. (i onda ti slušaj strčnjake!)
3.Sve mi nekako izgleda da će ovo biti prvi auto koji ću zadržati dulje od pet godina.
 

La Marche

Iskreni optimist
Već tri sretne godine C4II prevalio. Vozio nas je u te tri godine 99.350 km, prosječno potrošivši vrlo razumnih 5.08 litara za svakih 100 km.
Osim onog s čim je kupljen,
na početku je dobio novi el.sklop nakon poruke da je punjač akumulatora u kvaru,
nakon jedne pregorene žarulje kratkog i jedne dnevnog svjetla,
dobio je još samo nove pločice kočnica.
Dobio je i nekoliko filtera ovog i onog, te ulja Ineo, između intervala nikad dolivena ni kap ulja.
Gume su još prihvatljive, zimske čak vrlo prihvatljive.
Nekoliko bijelih točaka po vratima, mala siva točkica na zadnjem braniku, te malo promijenjen oblik zadnjeg blatobrana i novi desni prag je sve što smo supruga i ja uspjeli uništiti u ove tri godine.
Iznutra je sve kako treba, nema nekih škripanja, cvrčanja... koja bih primijetio kao smetnju. Malo više buči i vibrira nego prvog dana, u normalnim granicama. Hvala bogu, motor i u hladnim zimskim jutrima i dalje meko i prigušeno radi, što mi je inače najveći užas diesel motora.
Rekao bih ukratko - dobar auto.
 

markan1000

Well-known member
uživaj i dalje, mene moj mrvicu, ali stvarno mrvicu zeza, naljuti, ali kad se riješi mislim se, jbt ovo je stvarno dobar auto... i sve mu oprostiš :) uživaj i dalje!
 

La Marche

Iskreni optimist
Danas sam se uvjerio kako je važno redovito provjeravati ulje, gume...

Ništa pod milim Bogom nisam primijetio da je drukčije, ni "na oko", ni u vožnji.
ALI, zadnja lijeva guma na 1.60 umjesto 2.30.
A popodne me čeka put u Istru, pun auto, stvari...
Kratki pregled kod vulkanizera je pokazao neku minimalnu šipkicu zabodenu u gumi, kako se to povremeno događa.

Niša posebno, ali... ljudi, provjeravajte što redovitije tlak u gumama. Ako netko ima dobro oko, ja ga imam, a i svaki put pogledam auto prije svakog kretanja, ali ništa posebno nisam primijetio. Dok su nekad gume bile 80%, 70%, još se dala vidjeti veća promjena tlaka, na ovim 60% i manje, izgleda da kad vidiš, znači da je guma već (skoro) prazna.

Imaju li ovome što dodati forumski stručnjaci za gume?
 

La Marche

Iskreni optimist
Kad u travnju na Plitvičkim jezerima cvatu jaglaci, to je najsigurniji znak da je vrijeme za ljetne gume. Jučer sam tamo bio, vidio jaglace i... od danas se kotrljaju ljetne guem na mom C4II.
Zimske do sada imaju impozantnih 54.560 km, vulkanizer ih je na moju molbu dobro pregledao i rekao da mogu poslužiti još komotno jednu sezonu. Na moj odgovor (Da, ja se zimi vozim i po našim i po slovenskim i po austrijskim a ponekad i po švicarskim brdima po snijegu) rekao je da onda ipak mogu za naprijed računati s dvije nove za sljedeću zimu.
Kako je danas ludnica kod zagrebačkih vulkanizera, pa i kod mog kamo idem već tri desetljeća, obavio sam zamjenu kod "rezervnog" vulkanizera u Karlovcu.
Na povratku mi pala na pamet jedna zabava, jer nije bila nikakva gužva (za razliku od rijeke automobila prema Karlovcu). Išao sam autocestom i stavio tempomat na 100, te resetirao brojač. Brzina koju je auto pokazivao na brzinomjeru je bila 100 km/h, a na info zaslonu 96, koliko mi je pokazivao i gps.
Ako laže jedan, laže i drugi. Brzinomjer laže jer navodno tako mora biti prema uputama EU iz sigurnosnih razloga.
Prosječna potrošnja je uz uključen AC na prvom, najštedljivijem, stupnju (tko ne zna, ima ih tri) je bila cijelim putem 3,4. Na onom brežuljku pred naplatnim kućicama Demerje popela se do 3,7, a na spustu smanjila na 3,5.
 
Posljednje uređivanje:

La Marche

Iskreni optimist
Zabilježeno u postu 37 od 23.10.2013. da je na 59590 pregorila žarulja kratkog svjetla. U petak javlja supruga da je auto digao uzbunu da provjeri svjetla. Provjerila. Kratko lijevo ne radi.
Pa eto. Pišemo 105380 km. Dvije žarulje kratkog svjetla. Godinu i pol ili oko 45.000 km od zadnje izmjene. Da se preživjeti.
A auto i dalje vozi. I vozi. I vozi.
Baš mi je legao ovaj vikend. Subota pred jutro do Trsta u zračnu luku i odmah natrag. Popodne do gradića blizu Beča. Pisalo 940 km sa 4,7 potrošnjom za taj dan. Nedjelja izlet u okolici, pa natrag doma, bez žurbe, još 400 km sa 3,7 potrošnjom. U ta dva dana obavio i dvije atletske utrke. Pa ako i njih dodamo (još 20 km) to je 1340 km za dva dana. I izađem iz auta bez ukočenosti. Leđa ne bole ni malo. Wooow!

Osmijeh zadovoljstva autom sve veći.
Moj sljedeći auto bit će Citroen.

Image odgovara. Nije sirotinjski, a opet nije razmetljiv.
Dovoljno razigranog izgleda, a nije kičast.
Pouzdan.
Jeftin u nabavi i korištenju.
Udoban i mekan.

Da. Moj sljedeći auto bit će Citroen.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Za ovo moj sljedeči auto biti če Citroen imaš pivo kad se vidimo, ma što pivo gajbu:grin:
Sretno i dalje sa autom.
Ipak je to citroen a ne tamo neki švabo.:palacgore:
 

La Marche

Iskreni optimist
@bjelivuk
To moje pravilo mi je još malo problem, da. Dobro si uočio.

Ali ovi argumenti koje sam napisao gore su neumoljivi.

@ivan 222
Možda i ne, ali ubitačno je koliko u HR ljudi olako kukaju, a koliko teško nešto pohvale.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nakon 101010 slijedi 111111:



Na ovom autu čak i slika instrument ploče dobro izgleda i to snimljena mobitelom.

He-he... Dobro je nekad napraviti sliku... sad tek vidim da 156 km nakon punjenja goriva ima još za 1080 km. A vozio sam se tih 156 km isključivo po gradu, uz samo jedan odlazak u Zračnu luku ZG.

Moj sljedeći auto bit će Citroen.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh