C4 by NightSTALKER93

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Kako je krenulo da haha. Mada imam nešto novo u planu, ali treba sakupiti pare za to, a nisam siguran koliko mi je sad prioritet, mada bi volio. Vidjet ćemo.

Koliko bi uopće mogao dobiti sada za njega?
Kako ja vidim situaciju...
Plusevi:
-2014. nije downsizing, 2.0 HDi, pouzdan motor
-prosječna potrošnja 6,2L
-jeftino održavanje - ulje (5,5L), filteri ulja, kabine i zraka (to sam mijenjam), ostalo nema kaj puno, osim provjere razine tekućina
-klima nadopunjena 1-2 puta godišnje
-redovno servisiran (zupčasti kad sam kupio i nakon 5.god.)
-mehanički top
-dupli set felgi 17 i 18 (nove), novi setovi guma, po 1 sezona na svakom setu vožena za sad
-sad tu ima još par toga kaj obično novom valsniku rabljenog ne predstavlja ništa (novi zvučnici prednji i ta zvučna izolacija odrađena, Xenoni novi, metlice brisača itd.)

Minusevi:
-280tkm, potencijalno DPF pri kraju, jednom sam samo EOLYS novi zamijenio (ne znam jel ta vrećica mijenjana ili nadopunjena, ali odrađeno u ovlaštenom), vjv i toliko drži jer ga vozim 85% otvorene ceste
-imam par sitnica za srediti (npr. senzor mrtvog kuta moram zamijeniti, senzor na stražnjem sjedalu za pojas se javlja, francuz i elektronika...)
-limarija - okrhan na par strana, ništa značajno, ali opet generalno smanjuje vizualan dojam
-iznutra - najviše se vidi habanje volana bi rekao i sitno papučica, a novu glavu mjenjača sam stavio original prije god dvije, ona je top, ostalo kao novo, najćešće sam se ionako sam vozio, valjda 90% slučajeva
 

Cutac

Prèkaroš
-klima nadopunjena 1-2 puta godišnje
Kako je to plus, pobogu?
To ko da kažeš da je plus što ti ulje curi, ali ne tako brzo, pa ne moraš svaki mjesec nadolijevati.
Jebeni C4 i njihova klima od pekmeza, glavni razlog što mi je moj dopizdio...


limarija
Pogledaj si zadnji kraj, zaštita ko u kurve, meni je c4 sav truljav, treba limaru na dobro čišćenje i zaštitu.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Prvo sam mislio reći da 1 sam punio u 2 godine, ali kad se sjetim, zbilja sam 2 puta ove godine haha. Veli da
Hladnjak klime je svakako banana, veli moj klima-mali da im je loša pozicija, na udaru kamenčića predirektno naprijed, i razvale ga...mada koliko sam vidio po indikatoru, najgore je na spoju cijevi di je varen/spajan.
 

Cutac

Prèkaroš
Da nebi bilo da serem, ali imaš auto star 10 godina sa 300k km, njemu je najgore na hladnjaku, na isparivaču, na spojevima, na mjestima gdje su crijeva krimpana za cijevi, na ventilima, na kompresoru i tako... :D :D

U pravilu, kad riješiš jedan dio, ubrzo ide iduća najslabija karika.
 

Cutac

Prèkaroš
A ove ranije bi održavao na životu dulje?
Ovi raniji su rađeni i održavani pod drugom politikom.

Imam C4 prve generacije i C4 druge generacije. C4 prve generacije je mehanički daleko bolje i kvalitetnije izrađen. Drugi ima bolje materijale u interijeru, nešto je bolje sastavljen interijer, ali što se tiče mehanike, prvi je puno solidniji.
Vidi se na puno mjesta kako je na dvojci pala odluka na lošija rješenja koja su u stilu that'll do.

Kopče, izolacije, vijci, zaštita, debljina plastike, brtve, jednostavno se manje štedilo.
 
Na vrh