Kako je krenulo da haha. Mada imam nešto novo u planu, ali treba sakupiti pare za to, a nisam siguran koliko mi je sad prioritet, mada bi volio. Vidjet ćemo.
Koliko bi uopće mogao dobiti sada za njega?
Kako ja vidim situaciju...
Plusevi:
-2014. nije downsizing, 2.0 HDi, pouzdan motor
-prosječna potrošnja 6,2L
-jeftino održavanje - ulje (5,5L), filteri ulja, kabine i zraka (to sam mijenjam), ostalo nema kaj puno, osim provjere razine tekućina
-klima nadopunjena 1-2 puta godišnje
-redovno servisiran (zupčasti kad sam kupio i nakon 5.god.)
-mehanički top
-dupli set felgi 17 i 18 (nove), novi setovi guma, po 1 sezona na svakom setu vožena za sad
-sad tu ima još par toga kaj obično novom valsniku rabljenog ne predstavlja ništa (novi zvučnici prednji i ta zvučna izolacija odrađena, Xenoni novi, metlice brisača itd.)
Minusevi:
-280tkm, potencijalno DPF pri kraju, jednom sam samo EOLYS novi zamijenio (ne znam jel ta vrećica mijenjana ili nadopunjena, ali odrađeno u ovlaštenom), vjv i toliko drži jer ga vozim 85% otvorene ceste
-imam par sitnica za srediti (npr. senzor mrtvog kuta moram zamijeniti, senzor na stražnjem sjedalu za pojas se javlja, francuz i elektronika...)
-limarija - okrhan na par strana, ništa značajno, ali opet generalno smanjuje vizualan dojam
-iznutra - najviše se vidi habanje volana bi rekao i sitno papučica, a novu glavu mjenjača sam stavio original prije god dvije, ona je top, ostalo kao novo, najćešće sam se ionako sam vozio, valjda 90% slučajeva
Koliko bi uopće mogao dobiti sada za njega?
Kako ja vidim situaciju...
Plusevi:
-2014. nije downsizing, 2.0 HDi, pouzdan motor
-prosječna potrošnja 6,2L
-jeftino održavanje - ulje (5,5L), filteri ulja, kabine i zraka (to sam mijenjam), ostalo nema kaj puno, osim provjere razine tekućina
-klima nadopunjena 1-2 puta godišnje
-redovno servisiran (zupčasti kad sam kupio i nakon 5.god.)
-mehanički top
-dupli set felgi 17 i 18 (nove), novi setovi guma, po 1 sezona na svakom setu vožena za sad
-sad tu ima još par toga kaj obično novom valsniku rabljenog ne predstavlja ništa (novi zvučnici prednji i ta zvučna izolacija odrađena, Xenoni novi, metlice brisača itd.)
Minusevi:
-280tkm, potencijalno DPF pri kraju, jednom sam samo EOLYS novi zamijenio (ne znam jel ta vrećica mijenjana ili nadopunjena, ali odrađeno u ovlaštenom), vjv i toliko drži jer ga vozim 85% otvorene ceste
-imam par sitnica za srediti (npr. senzor mrtvog kuta moram zamijeniti, senzor na stražnjem sjedalu za pojas se javlja, francuz i elektronika...)
-limarija - okrhan na par strana, ništa značajno, ali opet generalno smanjuje vizualan dojam
-iznutra - najviše se vidi habanje volana bi rekao i sitno papučica, a novu glavu mjenjača sam stavio original prije god dvije, ona je top, ostalo kao novo, najćešće sam se ionako sam vozio, valjda 90% slučajeva