C4 Loeb felge na C-Elysee

Ruske

Active member
noup, sa 1. serije picassa ima 4x108...a cuj stale bi najvj, ali bi trebao sigurno spustiti...vidjet cu za cirka 2 tjedna kako ce meni stajati, s time da je moj vec spusten 3-4cm u odnosu na serijalu :)
 

webchief

New member
Ima trik :D ide nova godina haha, rasprodaja. C4 je u istom salonu cak samo 13,500 e - 14,000 e zavisno od opreme (dizeli), ali nazalost i za ovo sam se morao debelo razvuci da platim haha.

sutra rano ujutro laganice za Mostar :D
 

Clutch

New member
Evo konacno je upisano u prometnu!!!:euforija:

Znaci, da je sve islo kako je trebalo bio bih gotov za tjedan dana, meni se oteglo na dva mjeseca, a djelomicno sam i sam kriv jer nisam bio doma, i nije mi se iskreno ni zurilo...:whistling:

Evo koraci:

1. nazvati i dogovoriti slobodan termin za atest felgi i guma

ODJEL ZA ISPITIVANJE VOZILA,
VELIKA GORICA,
SISAÈKA 39C
tel: +385 (1) 63 79 200
fax: +385 (1) 63 79 233
(to je odmah uz aerodrom u VG di se je odrzavao street race...)

2. doci s autom na gore navedenu adresu
3. platiti 300,00 kn trosak atesta + 50,00 kn biljege
4. slikanje auta iz svih kuteva posto kotac ne smije viriti izvan blatobrana
5. navoz automobila na jednu "klocnu", prvo jednim prednjim kotacem, pa jednim zadnjim kotacem

i to je to...

Za tjedan dana stize potvrda koju sam u postovima prije stavio, s time se ide u bilo koju stanicu za tehnički pregled i za 50,00 kn se upise u prometnu.

Game over!:cool:

E sad moja situacija...

Zaboravili su slikat felge bez poklopca, i nisu imali niti na jednoj slici da su felge original citroen (onaj "prekucani" znakic),
koji je ispod poklopca, pa sam dobio nakon tjedan dana, da treba dostavit elaborat ili dokumentaciju od proizvođača za felge,
pa sam sam na svojem parkingu slikao felge bez ukrasnih poklopaca di se vidi znakic i poslao,
nakon tjedan dana stigla potvrda da je sve ok.

Preporuka:
ovjes bi trebao biti originalan, jer ako je spusten auto i ako makar samo "takne" guma blatobran, reci ce da ne moze i odu pare u vjetar...
Felge, bi isto bilo dobro da su originalne (makar i posudene na jedan dan od frenda), cisto da ste ziher ziher.

Ako jos sto treba od informacija, tu sam.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ooooo di ih nabavio? El to 17?
Nisi htel felne novije generacije, više otvorenije, crne sa poliranim detaljima? :cool:
 

Ruske

Active member
18ke su, nisam htio, covjek mi nudio od DS3R felge, ali nisam htio, ove su mi puno ljepse...isao u Milano po njih
 

Clutch

New member
Evo malo da dignem temu iz mrtvih...
Blizi mi se polako redovan servis, a kako se puni skoro 46.000 km na satu, mislim da ce se osim redovnog filtera zraka, klime, ulja i zamjene ulja, kako svake godine ide, ovog puta trebati zamijeniti jos neke stvarcice...

Plocice kocnica i diskove mi se cini svakako, a i mozda jos nekaj "iskoci"...

E sad nije mi vrag dao mira i krenem kopat po netu da vidim cijene...

Ugl nasao sam "pune" diskove i ventilirajuce, pa sad ne znam koji su na mom autu (pretpostavljam puni) i da li bi se mogli u postojece celjusti staviti ventilirajuci diskovi...?

Takoder ako netko zna da li bi se moglo jos sto "upgrade"-ati, sa originalnim serijskim dijelovima, slobodno neka ovdje napise.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Skini felgu ako ne vidiš kroz nju disk. Ili daj broj šasije pa ćemo provjerit. Al u pravilu ne pašu puni-ventilirani u ista kliješta.
Ja sam na C3 skinuo pune i montirao ventilirane... morao sam stavit i veća kliješta. Al sve je pasalo na šaraf, sa jačeg modela. I ATE+ATE kombinacija je gore, nemam zamjerke.

E sad, ne preostaje ti ništa više... pošto nije postojao sportski model pa da sa njega ovjes prebacuješ. Morat ćeš na aftermarket djelove bacit oko ako oćeš još štogod sredit. Ako ti je do boljeg handlinga, sa pravim gumama isto veliku promjenu napraviš.
 

Clutch

New member
Ivane,
koliko sam gledao isti su dijelovi za C-Elysee, Peugeot 310, Citroen C3, DS3, Peugeot 206+, Berlingo/Partner i jos par modela...

Prakticki bi mogao isto kao i ti sa jaceg C3-a naci i staviti i ventilirane diskove i klijesta...

Kak se krecu uopce cijene rabljenih klijesta za ventilirane diskove?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa nema pravila, kako naletiš. Gledaj po otpadima ako ti se da, kao što si rekao, paše sa brdo modela, i duboko u modele iz 90ih... ja sam novo uzimao, jedno 200injak eura je bio kompletan upgrade. Sve u svemu prezadovoljan s rezultatom...
Kočnice u kombinaciji s sportskim gumama su preobrazile auto. Opruge su bile još u planu al je motor izdahnuo
 

Clutch

New member
Mali update:
Presli smo vec 52.000 sretnih km, i odraden "mali" redovan servis prije rege sad za koji mjesec.:whistling:
Diskovi na mojem su ventilirani, tako da sam samo plocice zamjenio i ostalo je sve ok. :)

Ono sto me sad pocelo kopkati je unutrasnjost.
Nije nigdje nista puklo ili se podrapalo, ali gledam, mozda napraviti "upgrade" poneke sitnice.

Zanima me da li je netko mijenjao plastični/gumeni volan i ručicu od mjenjaca, u kožnu kombinaciju?

Evo cisto da vidite na sto ciljam(slika iz brata blizanca Peugeot 301)...



mjenjac detaljnije...



Ovak sad izgleda, cisto za usporedbu...

 
Na vrh