C4 picasso 2.0 hdi black mamba

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Jutros ne može da upali. Vergla ali nikako, pritom kod dugog verglanja izbacuje gearbox faulty poruku. Posto nisam imao vremena da se bavim time, pogledacu kasnije preko bluetooth dijagnostike ako je moguce da ocita greske. Ovako napamet, mozda senzor bregaste, mozda osigurac neki na kutiji od akumulatora, a mozda i opet BSM.
Screenshot_2022-11-26-11-57-32-441_org.prowl.torque.jpg
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imao sam to na proslom autu, da nije hteo upaliti(bila gola žica od senzora bregaste). E sad, gde se on nalazi na C4P? Ima jedan čini mi se gore, i jedan ispod kaiša, koliko sam uspeo naci. Verovatno je ovaj onaj sto ide ispod kaisa. Pa točak mora da se skida. Ne znam jel mogu sam to zameniti, ne bih da ga slepam do servisa zbog toga.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Skinuo točak, sve je uredno, obrisao gresku preko dijagnostike, upalio na pola ključa. Pratim i razmisljam da zamenim taj deo.IMG_20221127_125545.jpgIMG_20221127_123932.jpg
Počelo opet da me zeza zadnja desna komplet ploca sa zmigavcem i stop svetlom. Vadio sam konektor, kada se ne stavi konektor skroz unutra, onda sija. Problem je rekao bih u samom konektoru koji ulazi u ploču. Moracu sa tim da se ponovo pozabavim.
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Prskao contact cleaner, sviranje u gajde :D. Levu stranu sam ranije bio resio sa WD40, mada sam bio skeptičan za to. Elem, kontakt zeza na konektoru koji ide u ploču. Razmisljam da stavim malo alu folije u rupu konektora. Jer je tu definitivno doslo do topljenja usled necega. I ta rupa broj 1 je nesto sira nego ostale. Znaci da pin od ploče ne dodiruje tu žicu. Drugo resenje je da ispred konektora spojim direktno zicu na ploču, mada bih pre promenio ceo konektor nego "budzio" tako.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ovo je od polovnog svetla sto sam bio uzeo. Koristim ga samo kao primer, jer njemu nedostaje taj pin kompletno i kod mene "ženski" deo konektora nije toliko istopljen. Igle su malo pljosnate. Kada malo pomeram konektor, dodje do kontakta. Kad ga gurnem skroz kako bi trebao da stoji, nema kontakta.
IMG_20221129_064454.jpgIMG_20221129_064514.jpg
 

Milosh

Test
Trebaš uraditi dvije stvari, u nadi da će te taj konektor poslužiti dok je auto kod tebe. Zapravo imaš dva načina kako to možeš riješiti.

Prvi način: prvo uzmi plosnata i špicasta kliješta i taj muški pin zakreni (zarotiraj) malo, tako da stoji pod uglom od cca 30 stepeni u odnosu na ostale pinove (da nije u ravni s njima). Drugo, rastavi ženski dio konektora i stisni ženiski ''pin'' (da ne kažem šta :ROFLMAO: ) ali nemoj previše, ako ga spljoštiš nećeš moći uštekati muški.

Drugi način, zarotiraj blago muški pin kao u prvom načinu. Pored toga, pošto imaš drugi par konektora sa otpada, rastavi svoj ženski konektor i rastavi taj sa otpada, uzmi iz njega jednu zdravu ženskicu i prebaci je u svoj konektor. Nemoj njen kabal osjeći kratko, ostavi barem 3 cm da možeš lijepo zalemiti i izolovati. To ti je najbolji način. Na tom ženskom sa otpada prouči i nauči kako se otvara. Svaki auto konektor se može otvoriti. Neki su iz dva dijela, pa iza imaš plastiku koja je osigurač, kad nju izvadiš imaš pristup pinovima. Neki su iz jednog dijela ali se kao čeljust zaklapaju i kopče ih drže sklopljenima.

Pored svega ovoga, možeš taj muški pin malo šmirgl papirom očistiti (koliko se može prići, ili rastaviti konektor pa ga pravo očistiti).
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Živ bio za predloge, ovo sa rotiranjem deluje odlično. Vec sam otvarao ovaj sa otpada i gledajuci kako je spojeno nazad. Pa cu pokusati da izvucem tu zdravu plocicu i prebacim nekako u auto.IMG_20221129_102508.jpg
Ne znam da li ce imati ikakve probleme, posto je bas ta zica sto je malo pregorela deblja od ostalih. Da li ce to uticati na tu tanju žicu, isekao sam jedno 5cm žice sa konektorom. Pa mogu pokušati zameniti na svom konektoru.
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Danas nasao vremena dok je jos dan bio da rešim to zadnje svetlo. Posto je bilo neispravno, tokom zakljucavanja bi mi sijala gornja kociona svetla kao zmigavac :D. Elem, izvukao sam sa konektora koji je na autu, taj metalni deo. Oksidisao je, malo ga naspricao sa WD40, dok se susilo, dotegao sam točak, za svaki slučaj. Posto sam ga ja montirao, da ne završimo u jarku :D. Pokušavao sam nekoliko puta, ali je gubio kontakt. Onda sam taj metalni deo gurnuo jedno milimetar dublje, i na ploci sam pin pomerio malo na gore. To je onda dalo rezultat, tresao sam ga, simulirajuci vožnju, nije se gasila sijalica. Nakon toga sam sve vratio, i sijalica za zmigavac sad sija kako treba. Pre toga je bila slabija od one sa leve strane, i mislio sam da je sijalica otisla. No, los kontakt je bio uzrok. Sad kad ga zakljucavam, sijaju samo zmigavci, bez gornjeg kocionog :).
Upalio ga, da vidim oce li izbaciti gresku. Upalio se, skenirao greske, nema ni jednu u ECU memorisanu.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Uopste se nije videlo po gumi, no, ako ne laže prenosni kompresor, pisalo je 1.1. ostale su bile oko 1.9. sad su sve na 2.4/2.5
Sa velikim servisom cu menjati i taj senzor radilice, ako ne otkaze pre toga
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Naručio sam novi senzor radilice. No, danas 13 stepeni napolju, upalio na pola ključa. Mozda ipak zamenim taj senzor za svaki slučaj.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Danas dva puta dao kontakt, bilo 2 stepena ujutru. Kresnuo na pola ključa, nisam navikao da tako lako pali :).
Stojim na raskrsnici, upalilo se sledece ABS/ESP/Handbrake faulty. Nije se palilo evo godinu dana :D. Jednom godišnje upali grešku :D. Vozio ga redovno, cak i CC radi. Pokušao sa dva programa skenirati, nema nista u ECU. Jeftin je adapter pa nisam pokušavao "dublje" skeniranje koje podržava aplikacija. Ugasio ga, upalio, sve nestalo. javlja se samo kad je hladno i mokro. Mora da ima veze ili sa prekidačem iza kočnice ili sa nekim konektorom na nekom od ABS senzora.
Jedina stvar koju još uvek nisam uspeo rešiti jeste da auto i dalje vuče na desnu stranu. Sto je brzina veća, više vuče, što je i logično. Nekoliko puta sam isao na optiku trapa, kao da bude bolje neko vreme, onda opet. I to nije da volan stoji pravo, a on ide u stranu. Nego vuce na stranu sve sa volanom :). Kada je put nagnut na levo, onda je ok :D. Kada pri vecim brzinama ocu da ispravim volan da stoji pravo, onda vuce malo na levu stranu :). Znam da je prednja desna glavčina menjana kod prethodnog vlasnika. Negde ga je udario verovatno. Ostaje mi to kao nerešena stavka, na koju sam navikao. Gume cu svakako menjati sledeće godine, a u medjuvremenu cu uzeti metar i izmeriti visinu od zemlje leve i desne strane :D. Mozda je opruga pukla, mada sam presao 40 000km+ i do sad bi se vec na neki nacin manifestovalo.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Večeras u Beogradu bio, jaka nizbrdica, drzao kočnicu pritisnutu. Odjednom greske za ABS/ESP handbrake. Nastalo je dok sam jako držao kocnicu. Posle ugasio i upalio auto, nema problema
 
Na vrh