C4 picasso 2.0 hdi black mamba

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Danas sam iz znatiželje izmerio visinu od betona do donje ivice blatobrana na prednjim točkovima. I zaključio da je razlika u visini celih 1cm. Odnosno, vozačeva strana je viša za 1cm, i to moze biti uzrok sto auto vuče na stranu. Pre jedno 3 godine, sam čuo udarac u prednjem desnom(suvozacevom) delu auta, kada sam kretao u rikverc. Neki su rekli da je možda kociona čeljust zaglavila. Mozda je tada pukla opruga, pa je zato sada niži za 1cm. Ja sam prešao više od 20 000km od tada, osim što vuče u stranu, nisam imao drugih problema. Moraću da istrazim to dalje.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Uzeo delove za mali servis.
Ulje Mannol 5w30, nisam uspeo naci Yacco
Filteri Purflux, nisam uzeo za gorivo, prvi put cu ga menjati na 20 000km.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Javicu utiske, ako budem mogao da procenim kakvog je kvaliteta. Jedino potrosnju ulja, ako je to reper nekakav. Do sada sam sipao Yacco, ovde kod mene je retko ko čuo za ta ulja. Subjektivan osećaj mi je da je dobro ulje. Opet, ja to ne mogu znati, znam da mi nije zapusilo DPF :). Za ovih godinu dana, jedva sam natukao 10 000.
 

Cutac

Prèkaroš
Yacco radi vrhunska ulja. Ja bih taj Mannol zamijenio nakon 5-6 tisuća. Tj. probao bih ga zamijeniti za Motul, Shell, Total, Aral, nešto što nije Mannol :D
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Uradjen danas mali servis, veliki je onda odložen za godinu dana, da se tada rade u paketu. Proveren trap i ostalo, amortizeri su dobri. Suvozaceva strana jeste iza, ali opruga nije pukla, pa majstor kaze da je verovatno dotrajala i omeksala. Plan je da menjamo obe opruge, to cu uzeti Kayaba.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
3 septembra ce biti 5 godina kako je radjen veliki servis. Nisam ni blizu 80k koliko je isto granica za veliki servis. Serviser zeli da u isto vreme radi i veliki i mali. Posto necu do septembra preci 10k, rekao je na sledećem malom servisu.
Premisljam se oko zamene opruge, jer treba da se skida plastika ispod soferke, koju sam lepo sredio da ne probija voda u motor, zalepio gde treba silikonom. Mozda odložim do suvog vremena.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ebem li ga, merio je oprugu kad je podignut, i iste su. Kad je spustio, suvozaceva je niža. Vrtio točak, pomerao kao da skreće, kaze da je sve uredno. Ako neko zna zašto je ta strana niza 7mm neka mi kaze odmah :D
 

Cutac

Prèkaroš
Ne može ih mjeriti dok su u kompresiji. I dok kotači vise su u kompresiji. Ili kapa ili je jedna pukla jer da bi se opruga stisnula moralo bi se raditi o nekoj izuzetno lošoj opruzi koja je ilegalna za prodati. I već bi davnih dana imao probleme s njom.

Jel i gore i dolje ima potpuni "zavijutak"? Tj. onako kako bi nova trebala imati?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Opruge i amortizeri su najverovatnije fabricki. Ne znam da li zamenski imaju one oznake u bojama na oprugama. Nije mogao videti šolju, jer pretpostavljam da je ona ispod plastike, gore kod soferke. Gledao je amortizer dok je auto bio dignut, okretao točak levo-desno, kaže da ne vidi nigde da je pukla. Ako treba solja da se menja. Jel se menja samo ona ili komplet ceo amortizer sa oprugom? Ne bih da uzimam opruge, ako problem nije do njih. Razlika je 7mm u visini, i ja sve mislim da je šolja.
Samo da napomenem da nemam nikakvih problema u voznji. Niti ikakve zvukove iz prednjeg dela. Volan se lepo okrece, preko lezecih i neravnina nema zvukova. Samo je ta razlika u visina prisutna, zbog koje auto vuče u stranu.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ležajeve treba mijenjati u paru. Kad skidaš to sve, možeš komotno promijeniti i opruge jer su im poznata slaba točka. A i amortizere ako su originalni jer su sigurno dali svoje.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Sto se tice senzora radilice, nisam ga zamenio. Kako je hladno ovih dana, pali kao mina. Nekad cim zavergla upali, sto me je prijatno iznenadilo. Za amortizere sam odlučio da menjam sve, jer svakako mora da se skida sve ispod šoferke. Ne zelim to da radim dva puta. Naročito jer sam sanirao prodiranje vode, pa cu morati ponovo. No, cekam toplije vreme, da se to uradi.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Prvo da kazem, kakva sam ja budala :D. Drugo, da objasnim razlog. Danas sam merio zadnju osovinu, razmak tockova od blatobrana. Zaključak je sledeci, vozaceva strana i zadnja osovina imaju jednak razmak tocka od blatobrana, tačno 39cm. Suvozačeva strana ima razliku, to sam i ranije utvrdio, no, razlika je 1cm u plusu, a ne minusu. znači suvozačeva strana je oko 40cm. pošto je viša, trebalo bi onda da vuče na vozačevu stranu, ali to nije slučaj. Znači amortizeri nisu problem.
 

Superior

New member
Prvo da kazem, kakva sam ja budala :D. Drugo, da objasnim razlog. Danas sam merio zadnju osovinu, razmak tockova od blatobrana. Zaključak je sledeci, vozaceva strana i zadnja osovina imaju jednak razmak tocka od blatobrana, tačno 39cm. Suvozačeva strana ima razliku, to sam i ranije utvrdio, no, razlika je 1cm u plusu, a ne minusu. znači suvozačeva strana je oko 40cm. pošto je viša, trebalo bi onda da vuče na vozačevu stranu, ali to nije slučaj. Znači amortizeri nisu problem.
Možda su opruge u pitanju? One jedino određuju visinu.
Moj C4 Picasso 2015. g. lagano vuče u desnu stranu. Bio na špuru i on je ok. Isto razmišljam kaj napraviti.
 
Na vrh