C4 Puretech 130 eat8 Shine by La Marche

La Marche

Iskreni optimist
Baš me iznenadiste!
Očekivao sam kao i obično... skupo, preskupo... kad tamo (s)vi navalili na žensko-muške odnose.
Svašta.
A složenost odnosa svodi se na to tko jače lupa šakom po stolu oko bezveznih tema, kao što je zamjena kočnica.
Svašta.
 

Mirage

Well-known member
Mora se priznati da je Citroen u ovlaštenoj mreži još uvijek razuman s cijenama, a što reći auto je fantastičan barem vizualno morati ću probati probnu vožnju mene baš zanima kakav je osjećaj.

P.S

Jučer sam vidio račun za mali servis u ovlaštenom MB servisu za B klasu 2016 godina plus grijači i akumulator. Iznos računa je bio 1040 eura, a jedna od zanimljivijih stavki je novi akumulator varta s&s 80ah od nekih 430 €, a u trgovini je 198 divno. Ali neki vole da ih oderu s cijenama. :cool:
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Cutac Cutac ”Jebiga, kad napišeš glupost možeš očekivati odgovore pune ljubavi, ipak je ovo forum”

Zašto je mijenjati “dobre” kočione pločice koje cvile glupost?
Možda čovjek želi imati perfektan auto. Moj DS5 je star 10 godina i želim ga i dalje vidjeti u tvorničkom stanju. 95% zahvata na njemu od prvog dana je odrađeno u ovl. servisu (samo neke sitnice nisu, za koje mi se nije dalo ostavljati auto u drugom gradu)…

Ja bih, kao kupac rabljenog vozila, jednog dana volio naići na neki takav C4, gdje su potrošni dijelovi mijenjani i prije nego je bilo potrebno (rađe nego li kasnije).

Mislim da bi i svatko ovdje zapravo bio sretan s tako održavanim rabljenim autom.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bih, kao kupac rabljenog vozila, jednog dana volio naići na neki takav C4, gdje su potrošni dijelovi mijenjani i prije nego je bilo potrebno (rađe nego li kasnije).
Ja ne bih jer bi to značilo da je vlasnik bio osoba koja pojma nema.

Nije rekao da cvile, nego da se čuje "CAK" kad zakoči u rikverc. Znači da se pločice pomaknu u vodilicama, što je sasvim normalno. Čak i da su cvilile, prvi korak, koji nije glupost, je sve rastaviti, očistiti, podmazati što treba i vidjeti ima li promjene. Svakako nije dati 800 eura i škartirati 40 kila čelika kojeg nije donesla roda, nego se ulagala energija u rudarenje/recikliranje, legiranje, izradu dijelova, obradu, pakiranje, transport i još svašta što je uključeno u proces da na policu dođu 4 diska i 8 pločica.

Plus 800 eura za Eurorepar dijelove je drugi par cipela, ali manje bitan ovdje.

gdje su potrošni dijelovi mijenjani i prije nego je bilo potrebno
Time se ništa ne postiže osim dodatnog sjebavanja ovog sjebanog svijeta u kojem živimo. Dijelovi i sklopovi imaju svoj radni vijek i mijenjanje nečega ispravnoga na 40-50-60% radnog vijeka nije odgovorno i pohvalno, nego neupućeno i štetno.
 

liberty

Well-known member
zar ne održava svako svoj auto onako kako želi i kako smatra da je potrebno?
svako ima pravo izbora
uostalom koliko vidim čovjek s autom putuje na daleke staze i sigurno mu je sigurnost prioritet
kao i komoditet da mu kočnice ne zakažu negdje nenadano na putu već sve rješava na vrijeme i prilikom redovnih servisa
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam menjao prednje amortizere jer je vukao u stranu, pa je i dalje vukao. Onda sam zamenio zadnje da budu iste snage.
Menjao prednje diskove jer sam mislio da se oni čuju pri kocenju. A zadnje plocice skroz nestale i metal o metal radio. Pa sam zamenio i zadnje onda.
Mogao sam voziti bez svih tih promena, ali kad sam zamenio dobio sam drugačiji auto.
Je suis papučar
 

liberty

Well-known member
Budget auto, pa nije to kašeta Scala...budeš vidio kvalitetu diskova koji se ugrađuju na Scalu, e to je sramota

e da, nije kolega forumaš pokretač ove teme koju upravo zagađujemo napisao da se pločica klacka već da kočnice zaškripe
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh