He, tek 100 km prošao...
Ovjes je udoban, mjenjač radi neprimjetno. Jasno, uvijek ima "ali"...
Za razliku od C5, start/stop se pokreće nakon pauze anlaserom pa, kad je motor u mirovanju i kad treba ponovo krenuti pa se pusti kočnica, treba oko pola sekunde da se motor pokrene, a auto u tom času ništa ne drži na mjestu.
Kao posljedica, na uzbrdici, auto u tom vremenu od otpuštanja kočnice do pokretanja otklizi desetak cm unatrag. To mi je ozbiljan propust, pogotovo po skliskom bi to moglo biti ozbiljan problem. Morat ću naći neko rješenje.
Prvom prilikom, već danas možda, probat ću naći neku mirnu uzbrdicu, isključiti s/s i vidjeti drži li. Ako ne, pomagati se ručnom, nema treće. Kako god, velik propust.
Našao sam o tome ranije na nekom engleskom forumu i sve se nadao da je to poboljšano. Nije.
Ovjes je udoban, mjenjač radi neprimjetno. Jasno, uvijek ima "ali"...
Za razliku od C5, start/stop se pokreće nakon pauze anlaserom pa, kad je motor u mirovanju i kad treba ponovo krenuti pa se pusti kočnica, treba oko pola sekunde da se motor pokrene, a auto u tom času ništa ne drži na mjestu.
Kao posljedica, na uzbrdici, auto u tom vremenu od otpuštanja kočnice do pokretanja otklizi desetak cm unatrag. To mi je ozbiljan propust, pogotovo po skliskom bi to moglo biti ozbiljan problem. Morat ću naći neko rješenje.
Prvom prilikom, već danas možda, probat ću naći neku mirnu uzbrdicu, isključiti s/s i vidjeti drži li. Ako ne, pomagati se ručnom, nema treće. Kako god, velik propust.
Našao sam o tome ranije na nekom engleskom forumu i sve se nadao da je to poboljšano. Nije.