Ide vrijeme, još malo pa godina dana, prošao je i prvi servis
(umjesto propisanih 20.000, brojač me potaknuo napraviti servis na 16.000, manje sam imao duljih vožnji nego ranijih godina pa se skratio servisni interval)
Skupilo se do sad ukupno vrlo ugodnih 18.000 km.
Nikakve nije bilo reklamacije, sve radi k'o "japanci" nekad.
Za razliku od C5 koji je u prvih godinu dana imao nekoliko reklamacija.
A i C4II, koji se tokom petogodišnjeg korištenja s dosta kilometara pokazao kao vrlo pouzdan auto, imao je rekalamaciju nakon 6 mjeseci.
Ovaj novi C4 (kuc-kuc po drvetu) do sada ništa.
Nisam se predomislio oko svega lijepog i ugodnog što sam o ovom autu u početku napisao, a posebno ću ponoviti da je meni ovaj motor puno draži od hdi. Jednom rječju - finiji je, a meni je to važno.
Trocilindrični motor(ić) bez turbokompresora pa još s ručnim mjenjačem, kakav je u bratovom C3 je zaista katastrofa, grub i bučan, ovaj 130 je neusporediv i sva iskustva s tim slabijim ne vrijede za ove verzije.
Isti takav s istim mjenjačem, samo je motor sa 100 KS, ima sin u Peugeotu 208, sve isto vrijedi i za njegov - divota od motora i mjenjača.
Dvostruki pod prtljažnika mi dobro dođe za prazne vrećice za dućan, kišnu jaknu, kišobrane i nordic walking štapove.
Krov je redovito otvoren do 80 km/h, do 50 je nečujan, do 80 sve glasniji, a preko 80 lagano nepodnošljiv, posebno ako još i puše vjetar.
Kad pada kiša zatvoren je, a snijeg kroz otvoren krov pada samo kad auto stoji.
Sunce traži, kao i kabriolet, kapu na glavi, a začudio sam se koliko ima ljudi koji cendraju radi sunca pa traže zatvaranje krova.
Javim se ponovo kad bude kakvih novosti, ako ne prije, promjena guma sa zimskih na štedljive ljetne.