Ovisi s čim se uspoređuje.
1. Prošli model C4II je prema ovome pretpotopna igračka i ne mogu se sjetiti ičega što je bilo bolje, osim potrošnje hdi motora i nabavne cijene (2012.)
2. S obzirom da sam C5 platio 2016. samo 15% više nego ovaj novi C4, onda je bitno drukčija, a i poštenija s obzirom na cijenu, usporedba moguća.
Na C5 svaka stvar koju treba popraviti, a ima ih, isprazni i novčanik i čarapu. Istina, komentirajući s rodbinom i prijateljima, ista stvar je i s vwima, bmwima i ostalima, ali o tome kao da je neki zavjet šutnje. Istina, za novi C4 to još ne znam.
Udobnost C5 je nedostižna za novi C4, od položaja sjedenja, udobnosti samog sjedala, do hidroaktivnog ovjesa. Jedino gdje je C4 u prednosti, su izrazito velike neravnine, veće rupe, veliki uspornici i ostala cestovna veselja. Uz to, viši je od tla i ne treba brinuti ni na najvišim rinzolima.
Prtljažnik C5 je klasu veći i u praksi stane bar dvostruko više torbi nego u novi C4, unatoč samo 150 l razlike. Dovoljno mjesta za komotno pakiranje za višednevni put u C5 ima za 4 osobe, u novom C4 za dvije do tri.
No, C5 daje dojam zastarjelog vozila, dok se u novom C4 zaista osjeti zadovoljstvo uistinu novog modernog vozila, pravog osebujnog Citroena, dok je C5 više poput nekog udobnog passata. Na žalost, C4II je bio auto bez ikakvog dojma citroena.
Prednosti novog C4 pred tim C5 su meni samo dvije, no obje jako bitne. Motor i mjenjač. HDI 2.0 i EAT6 nisu ovom puretechu 130 i EAT8 ni do koljena, što ne znači da su bili loši. Naprotiv, bili su odlični. Ali ovo sad je sjajno!
Osobno, drago mi je da smo si mogli 2012. priuštiti C4II, 2016. C5, a evo sad, opet C4. Tako nekako su nam se i potrebe za vozilima i financijske mogućnosti kretale.