Da, vrlo zanimljivo opažanje.
Nisam tada ništa pisao o tom autu, auto mi se nije sviđao, a prednji kraj mi je prevelik i previsok i danas.
No... u ove tri godine, na žalost, takav glomazni prednji kraj je postao standard u automobilskoj industriji i očito to utječe na pojmove lijepo i ružno.
Jedan od rijetkih automobila koji je ostao vitkog nosa je golf VIII, ali do boga nemaštovitog zadnjeg kraja (za razliku od novog C4, koji ima lijepo zakošen zadnji kraj). Također i MG 4 je oštrog i vitkog nosa, ali zadnji kraj je još gora kutijetina nego kod golfa.
Unutrašnjost mi se sviđala i onda i sada, a presudna u odluci za kupovinu bila je nenadmašna udobnost... 42.000 km i godinu i pol kasnije mišljenja sam da nismo pogriješili izborom automobila. Iako, istini za volju, da se nije toliko svidio gospođi, ne vjerujem da bih se odlučio za ovaj C4.
Samo da taj prednji kraj nije baš toliki...
Evo, nešto otprilike ovako - usporedba:
gornja polovica je stvarno stanje, donja neka vrsta spuštenog nosa...
Nisam tada ništa pisao o tom autu, auto mi se nije sviđao, a prednji kraj mi je prevelik i previsok i danas.
No... u ove tri godine, na žalost, takav glomazni prednji kraj je postao standard u automobilskoj industriji i očito to utječe na pojmove lijepo i ružno.
Jedan od rijetkih automobila koji je ostao vitkog nosa je golf VIII, ali do boga nemaštovitog zadnjeg kraja (za razliku od novog C4, koji ima lijepo zakošen zadnji kraj). Također i MG 4 je oštrog i vitkog nosa, ali zadnji kraj je još gora kutijetina nego kod golfa.
Unutrašnjost mi se sviđala i onda i sada, a presudna u odluci za kupovinu bila je nenadmašna udobnost... 42.000 km i godinu i pol kasnije mišljenja sam da nismo pogriješili izborom automobila. Iako, istini za volju, da se nije toliko svidio gospođi, ne vjerujem da bih se odlučio za ovaj C4.
Samo da taj prednji kraj nije baš toliki...
Evo, nešto otprilike ovako - usporedba:
gornja polovica je stvarno stanje, donja neka vrsta spuštenog nosa...
Posljednje uređivanje: