53.500 km, auto kaže da treba na servis za 1.500 km.
Pa eto, servis obavljen (zove se prema MyCitroen Redovni servis na 60.000 ili četiri godine).
Ulje ( 0W20 ) s filterom i filter kabine.
Promijenjene baterije u ključevima (nije još baš trebalo, ali neka idu nove).
237 € ovlašteni Citroen servis u ZG.
Pločice kočnica i diskovi i prednji i zadnji još su na više od 50%.
Opjevani remen razvoda još dobro izgleda, ali prvi znakovi istrošenosti sad se već vide, tanke poprečne pukotine, na sljedećem servisu ću tražiti zamijenu (bit će to na oko 70.000km).
Akumulator... tester javlja da je na 50%, snažan je 620A od nazivnih 760, napon 12,56V. No, uz sve to napiše na ekranu ZAMIJENI AKUMUL. pa ću ja to poslušati i zamijeniti akumulator prije zime, iako nema nikakvih znakova slabljenja koje bih primijetio, čak i start/stop radi normalno.
I dalje se s veseljem čudim kako u eri sveopće štednje ( i "štednje" ) svega i svačega, ovaj auto po vrućinama većima od uobičajenih, brzo ohladi i održava temperaturu u kabini.