Prevec novaca..pa za te pare dobis vise kod ostaloh neg sto on nudi u najnjizoj cijeni
Kao npr. kod koga?
Moji gledaju već par mjeseci gradske terence jer je u planu nabava jednoga.
Hyundai Tucson kreće od 180.000, 1.6 benzinac, 130ks u Style paketu opreme. U Style paketu opreme ide radio sa mono zaslonom od 5.0", dok C5 Aircross daje 8" tablet na dodir u boji sa 6 zvučnika za istu cijenu.
Kia Sportage kreće od 195.000 kuna, 1.6 benzinac, 130ks, LX Active oprema.
C5 Aircross za 15.000 kuna manje daje:
- stražnje parking senzore (Sportage ih nema)
- 8" zaslon na touch sa 6 zvučnika (Sportage 7", 4 zvučnika)
- senzor za kišu (Sportage ga nema)
- aktivne brisače (Sportage ih nema)
- sjedalo vozača i suvozača podesivo po visini (Kia samo vozačevo)..
Mogu nastaviti dalje ali mislim da je jasno..
Dakle konkurencija sa istom motorizacijom i manje opreme je ili identična cijenom ili skuplja. S time da je i osnovni paket opreme kod C5 poprilično dobar (sustav za prepoznavanje znakova, LDWS, sustav za automatsko kočenje su kod većine doplata ili tek u višim razredima opreme).
Ne kužim u usporedbi s kojom je to konkurencijom skuplji?
Jeep Compass kreće od 179.000kn, benzinac 140ks, ali je isto oprema lošija.
Mislim ako se već piše da je puno ili da je previše, onda je pitanje u odnosu na koga?
Cutac je potegao pitanje 508 ali meni nije jasna baš ta usporedba. Nije da netko ide u salon po C5 Aircross pa u dvojbi ima još 508. Mislim ili ti treba terenac ili ti treba limuzina D segmenta. Ako ćemo baš tak ići, možemo u krajnost pa reći da za 170.000kn možeš dobiti Audi A3 Sedan. Što je premium, bolje će držati cijenu od bilo kojeg kod preprodaje itd.
S obzirom na klasu u kojoj je, to je super cijena.
P.S. Sjetio sam se jednoga ali Duster mi ne ide u istu rečenicu s ikime.