Istina da ih je puno na cesti tih 2wd suvića, nema tu dileme, ali sa mog stajališta nemaju nikakvog smisla kao takvi. Povišeni položaj se plaća većom potrošnjom, bukom i puno slabijim dinamičkim svojstvimaVećina prodanih terenaca su 2WD. Jako malo se prodaje terenaca koji su najjači motor u ponudi + automatik + top oprema + AWD.
A nekome možda i ne, al čemu onda upće lupat lovu u SUVa. Povišen položaj postoji i u Berlingu.Ne postoji opravdanost kupnje AWD-a. Radi 10cm snijega par dana u godini nema logike a za jači nekakav offroad su njihove sposobnosti upitne.
Pa nemaju nikakve logike. 2008, 3008, Sportage, Stonic, općenito silovanje svih mogućih modela sa ekvivalentnim povišenim verzijama je besmisleno. Koja je svrha Stonica? Povišena Kia Rio? Nema je..Ali se prodaje.Istina da ih je puno na cesti tih 2wd suvića, nema tu dileme, ali sa mog stajališta nemaju nikakvog smisla kao takvi. Povišeni položaj se plaća većom potrošnjom, bukom i puno slabijim dinamičkim svojstvima
Ne znam, nisu ni kod nas ceste savršene i često obilazim zemlju uzduž i poprijeko ali uglavnom nisam osjetio veću potrebu za AWD-om. Možda ipak da živim u PGŽ bi više to došlo do izražaja ali generalno mislim da u već ionako precjenjenom segmentu gdje su osnovni modeli poprilično, ići još na AWD je skupa opcija.A nekome možda i ne, al čemu onda upće lupat lovu u SUVa. Povišen položaj postoji i u Berlingu.
No smatram da u takvim, dinamički shebanim autima, awd ima smisla.
Moj primjer uvjetuje okolina, brda i doline PGŽa, nekvalitetne ceste i dosta padalina kroz godinu. I stavi u tu okolinu teškog prednjepogonaša sa 400nM i automatikom. Šlajfa se posvuda.
Pomaže tu elektronika, ali ni blizu kao kad se uključi zadnja osovina i gurne. I uključuje se često čim nisu savršeni uvjeti, nije baš taj pogon rezerviran samo za zapinjanje u snjegu i ledu.
Nije to samo stvar Citroena. Mislim da i drugi proizvođači to furaju. Pred par godina su se svi rugali "mlincima za kavu" a sad se trocilindraši prodaju ko blesavi i sve se kunu u njih. BMW ekipa je forsirala RWD priču, sad BMW 1 i X1 su FWD i nitko to ne spominje..I dalje se prodaju, samo se spika promjenila..Kao to je pogled u budućnost..Ono, "kaj će ti kao RWD u BMW 1, bum si kupil 3-icu za sportivu"..Al dobro, i ja se zamaram bezveze Ionako i sama gospoda iz Citroena kažu da im se kupci ne zamaraju tehničkim detaljima.
Q2 i Q3 su između 210 i 250.000..Nemaš AWD ali će selo past u nesvijest.
Offtopic je ali zadržat ću se kratko na tome..Uzmi 10 slučajnih prolaznika, na ulicama bilo kojeg grada u RH..Reci im da imaju budžet od 270.000kn i pitaj ih hoće li uzeti Kiu Sportage AWD u full opremi, ili Audi Q3 s osnovnom ili osrednjom opremom. Kladio bih se da znam što će svih 10 reći. Postoji nekakav psihološki limit za davanje toliko novaca za Korejca ili nekog drugog nepremiuma, bez obzira što je možda bolji, racionalniji ili logičniji odabir. Ali doista ne vjerujem da imaju neke prodajne rezultate.Najveći prostetski nastavak sićušnog ekstremiteta je Q7, X6/7/8... + selo, kuća po kuća, pada u induciranu komu uz pijenu na ustima.
A bih li ja umjesto i jednog i drugog za te novce mogao zamoliti C5A 130 EAT8 Feel pa makar isto kao i Audi bio samo FWD? Možda bi mi još ostalo i za komplet kotača sa zimskim gumama? I za dva tri puta po Europi?Reci im da imaju budžet od 270.000kn i pitaj ih hoće li uzeti Kiu Sportage AWD u full opremi, ili Audi Q3 s osnovnom ili osrednjom opremom. Kladio bih se da znam što će svih 10 reći.
treba uzeti u obzit da se na list price dobije oko 10% popusta te onda izračunaš prodajnu cijenu. pošto je automobil težak 1400 i nešto sitno kg, iskreno mislim da nema potrebe za tih 180 ks. diesel 130 ks + manual + srednji rang opreme sa par dodataka (npr. grip kontrol) je sasvim fajn, te bi po mojoj okvirnoj procjeni ispao oko 195k kn.Full oprema dizeli +-180ks, automatic:
-Tucson je 5000kn jeftiniji + ima 4x4 pogon. I to sve uz duplo veći PPMV.
OK, ajmo gledati srednju opremu, osnovi dizel automatic... da se i stim ploviti.
-Feel 130hdi EAT8 je 225tkn
-Tucson 136crdi aut. je 220tkn sa Style Go Navi opremom koja je bogatija (kamera, navigacija...)
I tu je PPMV skoro duplo veći na Tucsonu.
ako se uzme Berlingo u najjacem paketu opreme + grip kontrol, ispadne oko 165k kn, C5 Aircross već u srednjem paketu opreme ima više toga nego Berlingo (ako zanemarimo prtljažni prostor i funkcionalnost), a debelo je klasu iznad, tj. za razliku od 30t kn se možda i isplati razmislit...A nekome možda i ne, al čemu onda upće lupat lovu u SUVa. Povišen položaj postoji i u Berlingu.
potpisujem cijeli ovaj post, ne razumijem čemu to paušalno nabacivanje ocjenamaMislim ako se već piše da je puno ili da je previše, onda je pitanje u odnosu na koga?
mislim, tucson je korektan auto i sve, plus pomodan. ali se radi o tipičnom korejskom plastikaneru. nisam se vozio u c5 AC, ali nekako mi se čini da bi C5 AC trebao biti ipak nešto finije, uglađenije auto. neću reći za klasu iznad niti da je premium, jer to sigurno nije. ali je bar nekakav polupremium odnosu na tucsona i sportagea. uostalom, razlika od 5000 kuna na ciframa od 200+ tisuća kuna predstavlja razliku od 2%... da dajem toliko love za auto, 5000 kuna mi definitivno ne bi imalo presudnu odluku.-Tucson je 5000kn jeftiniji
ne znam je li najbolji primjer, ali moj susjed je uspio postići da cijena Škode Kodiaq bude 420 ili 440 tisuća kuna, sad nisam siguran. Kad kažem uspio postići, ne mislim da se igrao na konfiguratoru, nego je stvarno platio tolike novce za taj auto...Ne znam, vjerojatno je do mene ali mislim da nitko neće dati 250 - 270.000 za Hyundaia ili Kiu ili Citroenova crossovera sa upitnim AWD-om. Pravi terenci sa pravim AWD-om koštaju..A 270.000kn je već ulaz u premium D segment (mislim da je A4 novi toliko).
Ja i dalje stojim iza toga da unatoč maržama i konkurenciji, ponuda je više nego dobra i osnovni i srednji paket opreme su odlični. Mislim da će imati dobre prodajne rezultate.potpisujem cijeli ovaj post, ne razumijem čemu to paušalno nabacivanje ocjenama
To mi je suludo. Ne znam, to je stvar mene. Nekakvu psihološku granicu imam po pitanju koliko bi dao za koji auto. 320.000kn je novi Land Rover Discovery Sport koji je premium, terenac je u pravom smislu riječi i ima bogatu opremu u startu. 220.000kn mi je previše i za Kiu bez obzira a kamoli 450.000 za Škodu. 330.000kn je i Volvo XC60..Ali dobro, svatko ima svoje veselje.ne znam je li najbolji primjer, ali moj susjed je uspio postići da cijena Škode Kodiaq bude 420 ili 440 tisuća kuna, sad nisam siguran. Kad kažem uspio postići, ne mislim da se igrao na konfiguratoru, nego je stvarno platio tolike novce za taj auto...
Ako je Tucson u rangu sa zadnjim ix35, kojeg vrlo dobro poznam, to je auto koji se dotjeranošću i finoćom izvedbe treba usporediti s elyseeom, kojeg također imam u familiji pa mogu gotovo svakodnevno uspoređivati, čak ne ni sa C4, a o C5AC da ne pričam.Uz činjenicu da je udobniji, ima bolji ovjes i općenito da mu je završna obrada ipak na razini više od Korejaca.
u kojoj boji i sa kojim motorom?!trebao im je biti registriran novi C5 Aircross da se odradi probna vožnja