C5 Aircross cjenik i oprema

Phantom

Drajver
volim citroen, svidio mi se prototip ovog c5 aircrossa ali ovo što je izašlo je ružno, tužno i skupo...
za te pare radije kupim 5008 GT line, pa djeca budu mislila da se voze u avionu...

 

La Marche

Iskreni optimist
Vrlo lako bi se moglo dogoditi da to bude moj sljedeći auto. Osebujnog je izgleda i prihvatljive cijene; to mi je nekako oduvijek obilježje Citroena. C5, koliko god dobar, je k'o sivi miš, sedan ko sedan. Ovaj je više bijela vrana, sasvim drukčiji od svih tih povišenih i to mi je za Citroena ok.
Automatski mjenjač i klima, el.prozori i senzori za parkiranje su otprilike sve što meni od opreme treba.
No, još imam bar dvije do tri godine uživanja u C5 bez Aircrossa.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Većina prodanih terenaca su 2WD. Jako malo se prodaje terenaca koji su najjači motor u ponudi + automatik + top oprema + AWD.
Istina da ih je puno na cesti tih 2wd suvića, nema tu dileme, ali sa mog stajališta nemaju nikakvog smisla kao takvi. Povišeni položaj se plaća većom potrošnjom, bukom i puno slabijim dinamičkim svojstvima

Ne postoji opravdanost kupnje AWD-a. Radi 10cm snijega par dana u godini nema logike a za jači nekakav offroad su njihove sposobnosti upitne.
A nekome možda i ne, al čemu onda upće lupat lovu u SUVa. Povišen položaj postoji i u Berlingu.
No smatram da u takvim, dinamički shebanim autima, awd ima smisla.
Moj primjer uvjetuje okolina, brda i doline PGŽa, nekvalitetne ceste i dosta padalina kroz godinu. I stavi u tu okolinu teškog prednjepogonaša sa 400nM i automatikom. Šlajfa se posvuda.
Pomaže tu elektronika, ali ni blizu kao kad se uključi zadnja osovina i gurne. I uključuje se često čim nisu savršeni uvjeti, nije baš taj pogon rezerviran samo za zapinjanje u snjegu i ledu.

Al dobro, i ja se zamaram bezveze :) Ionako i sama gospoda iz Citroena kažu da im se kupci ne zamaraju tehničkim detaljima.
 

Pavel

Lepi™
Istina da ih je puno na cesti tih 2wd suvića, nema tu dileme, ali sa mog stajališta nemaju nikakvog smisla kao takvi. Povišeni položaj se plaća većom potrošnjom, bukom i puno slabijim dinamičkim svojstvima
Pa nemaju nikakve logike. 2008, 3008, Sportage, Stonic, općenito silovanje svih mogućih modela sa ekvivalentnim povišenim verzijama je besmisleno. Koja je svrha Stonica? Povišena Kia Rio? Nema je..Ali se prodaje.

Ljudi ih kupuju i ne zamaraju se potrošnjom niti bukom. Mislim pogledaj samo brojke prodanih vozila. Besmisleno ali se prodaje. Kad je BMW najavio X6 ja sam prvi rekao da je to beskorisno smeće i da će biti flop. Svjetski sam se za*ebo. :D

A nekome možda i ne, al čemu onda upće lupat lovu u SUVa. Povišen položaj postoji i u Berlingu.
No smatram da u takvim, dinamički shebanim autima, awd ima smisla.
Moj primjer uvjetuje okolina, brda i doline PGŽa, nekvalitetne ceste i dosta padalina kroz godinu. I stavi u tu okolinu teškog prednjepogonaša sa 400nM i automatikom. Šlajfa se posvuda.
Pomaže tu elektronika, ali ni blizu kao kad se uključi zadnja osovina i gurne. I uključuje se često čim nisu savršeni uvjeti, nije baš taj pogon rezerviran samo za zapinjanje u snjegu i ledu.
Ne znam, nisu ni kod nas ceste savršene i često obilazim zemlju uzduž i poprijeko ali uglavnom nisam osjetio veću potrebu za AWD-om. Možda ipak da živim u PGŽ bi više to došlo do izražaja ali generalno mislim da u već ionako precjenjenom segmentu gdje su osnovni modeli poprilično, ići još na AWD je skupa opcija.

Al dobro, i ja se zamaram bezveze Ionako i sama gospoda iz Citroena kažu da im se kupci ne zamaraju tehničkim detaljima.
Nije to samo stvar Citroena. Mislim da i drugi proizvođači to furaju. Pred par godina su se svi rugali "mlincima za kavu" a sad se trocilindraši prodaju ko blesavi i sve se kunu u njih. BMW ekipa je forsirala RWD priču, sad BMW 1 i X1 su FWD i nitko to ne spominje..I dalje se prodaju, samo se spika promjenila..Kao to je pogled u budućnost..Ono, "kaj će ti kao RWD u BMW 1, bum si kupil 3-icu za sportivu".. :cool:

U globalu nije loše pozicioniran. Prodavat će se..Ionako ljudi sve manje se opterećuju tehnikalijama. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Pa nije PGŽ Udbina bokte :D
U Opatiji sam svako ljeto i nikada mi pogon na sve kotače nije falio. Nikada, a vozio sam aute od 60 do 500 konja tamo. Oni i koji jesu imali neki oblik pogona na 4 kotača nisu nudili neku prednost kod kretanja u odnosu na prednji ili zadnji pogon.
Meni je bezveze kada vidim SUV sa pogonom na sve kotače jer svi dobro znamo da taj auto terena vidjeti neće, a dobre gume i malo takta je dovoljno da se krene i po kiši i po snijegu.
A to što netko ide na Sljeme po mećavi pa se žali da je zapeo je kao da ja sa c4 idem tamo gdje sam išao Dusterom i onda gledam šta je s autom... :D

Ali to je samo moje skromno mišljenje :whistling:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Q2 i Q3 su između 210 i 250.000..Nemaš AWD ali će selo past u nesvijest.
:D

To je to.

Najveći prostetski nastavak sićušnog ekstremiteta je Q7, X6/7/8... + selo, kuća po kuća, pada u induciranu komu uz pijenu na ustima. :)
 

Pavel

Lepi™
Najveći prostetski nastavak sićušnog ekstremiteta je Q7, X6/7/8... + selo, kuća po kuća, pada u induciranu komu uz pijenu na ustima.
Offtopic je ali zadržat ću se kratko na tome..Uzmi 10 slučajnih prolaznika, na ulicama bilo kojeg grada u RH..Reci im da imaju budžet od 270.000kn i pitaj ih hoće li uzeti Kiu Sportage AWD u full opremi, ili Audi Q3 s osnovnom ili osrednjom opremom. Kladio bih se da znam što će svih 10 reći. :D Postoji nekakav psihološki limit za davanje toliko novaca za Korejca ili nekog drugog nepremiuma, bez obzira što je možda bolji, racionalniji ili logičniji odabir. Ali doista ne vjerujem da imaju neke prodajne rezultate.
 

La Marche

Iskreni optimist
Reci im da imaju budžet od 270.000kn i pitaj ih hoće li uzeti Kiu Sportage AWD u full opremi, ili Audi Q3 s osnovnom ili osrednjom opremom. Kladio bih se da znam što će svih 10 reći.
A bih li ja umjesto i jednog i drugog za te novce mogao zamoliti C5A 130 EAT8 Feel pa makar isto kao i Audi bio samo FWD? Možda bi mi još ostalo i za komplet kotača sa zimskim gumama? I za dva tri puta po Europi?
A koliko čitam prve dojmove s vožnji, trebao bi biti i dosta udobniji od spomenuta dva.
 

hrc

Member
Full oprema dizeli +-180ks, automatic:
-Tucson je 5000kn jeftiniji + ima 4x4 pogon. I to sve uz duplo veći PPMV.

OK, ajmo gledati srednju opremu, osnovi dizel automatic... da se i stim ploviti.
-Feel 130hdi EAT8 je 225tkn
-Tucson 136crdi aut. je 220tkn sa Style Go Navi opremom koja je bogatija (kamera, navigacija...)
I tu je PPMV skoro duplo veći na Tucsonu.
treba uzeti u obzit da se na list price dobije oko 10% popusta te onda izračunaš prodajnu cijenu. pošto je automobil težak 1400 i nešto sitno kg, iskreno mislim da nema potrebe za tih 180 ks. diesel 130 ks + manual + srednji rang opreme sa par dodataka (npr. grip kontrol) je sasvim fajn, te bi po mojoj okvirnoj procjeni ispao oko 195k kn.

A nekome možda i ne, al čemu onda upće lupat lovu u SUVa. Povišen položaj postoji i u Berlingu.
ako se uzme Berlingo u najjacem paketu opreme + grip kontrol, ispadne oko 165k kn, C5 Aircross već u srednjem paketu opreme ima više toga nego Berlingo (ako zanemarimo prtljažni prostor i funkcionalnost), a debelo je klasu iznad, tj. za razliku od 30t kn se možda i isplati razmislit...
 

markan1000

Well-known member
Mislim ako se već piše da je puno ili da je previše, onda je pitanje u odnosu na koga?
potpisujem cijeli ovaj post, ne razumijem čemu to paušalno nabacivanje ocjenama

-Tucson je 5000kn jeftiniji
mislim, tucson je korektan auto i sve, plus pomodan. ali se radi o tipičnom korejskom plastikaneru. nisam se vozio u c5 AC, ali nekako mi se čini da bi C5 AC trebao biti ipak nešto finije, uglađenije auto. neću reći za klasu iznad niti da je premium, jer to sigurno nije. ali je bar nekakav polupremium odnosu na tucsona i sportagea. uostalom, razlika od 5000 kuna na ciframa od 200+ tisuća kuna predstavlja razliku od 2%... da dajem toliko love za auto, 5000 kuna mi definitivno ne bi imalo presudnu odluku.

Netko je spomenuo Nissan Qashqai. Dajte budite ozbiljni, pa to je za više od 10 cm kraći auto, značajno niži i uži.

Uostalom, zašto bi Citroen trebao biti najjeftiniji??

Ne znam, vjerojatno je do mene ali mislim da nitko neće dati 250 - 270.000 za Hyundaia ili Kiu ili Citroenova crossovera sa upitnim AWD-om. Pravi terenci sa pravim AWD-om koštaju..A 270.000kn je već ulaz u premium D segment (mislim da je A4 novi toliko).
ne znam je li najbolji primjer, ali moj susjed je uspio postići da cijena Škode Kodiaq bude 420 ili 440 tisuća kuna, sad nisam siguran. Kad kažem uspio postići, ne mislim da se igrao na konfiguratoru, nego je stvarno platio tolike novce za taj auto...
 

Pavel

Lepi™
potpisujem cijeli ovaj post, ne razumijem čemu to paušalno nabacivanje ocjenama
Ja i dalje stojim iza toga da unatoč maržama i konkurenciji, ponuda je više nego dobra i osnovni i srednji paket opreme su odlični. Mislim da će imati dobre prodajne rezultate.

Uz činjenicu da je udobniji, ima bolji ovjes i općenito da mu je završna obrada ipak na razini više od Korejaca.

Izuzev Vitare i Dustera koji su teška plastika, jedini tko je jeftiniji u ponudi identične motorizacije i opreme je Renault. Ostalo je ili skuplje ili jednake cijene ali uz manje opreme.

ne znam je li najbolji primjer, ali moj susjed je uspio postići da cijena Škode Kodiaq bude 420 ili 440 tisuća kuna, sad nisam siguran. Kad kažem uspio postići, ne mislim da se igrao na konfiguratoru, nego je stvarno platio tolike novce za taj auto...
To mi je suludo. Ne znam, to je stvar mene. Nekakvu psihološku granicu imam po pitanju koliko bi dao za koji auto. 320.000kn je novi Land Rover Discovery Sport koji je premium, terenac je u pravom smislu riječi i ima bogatu opremu u startu. 220.000kn mi je previše i za Kiu bez obzira a kamoli 450.000 za Škodu. 330.000kn je i Volvo XC60..Ali dobro, svatko ima svoje veselje.

U tom rangu cijena gledao bi isključivo premium ili top segment. No to sam samo ja..
 

La Marche

Iskreni optimist
Uz činjenicu da je udobniji, ima bolji ovjes i općenito da mu je završna obrada ipak na razini više od Korejaca.
Ako je Tucson u rangu sa zadnjim ix35, kojeg vrlo dobro poznam, to je auto koji se dotjeranošću i finoćom izvedbe treba usporediti s elyseeom, kojeg također imam u familiji pa mogu gotovo svakodnevno uspoređivati, čak ne ni sa C4, a o C5AC da ne pričam.
A koga to ne smeta, onda C5 AC sigurno nije auto za njega. A i Berlingo će svakako biti bolji od C5AC, ako je kriterij stane li frižider u auto.
Ako je Tucson bitno dotjeraniji od ix35, onda to moje mudrovanje ne stoji.

Dodatno, kako imam nešto poslovnih iskustava s tri godine na tri 4WD auta, a još sam malo razmijenio iskustva s bivšim šefom, koji je cijeli život uz 4WD, da provjerim nisam li kroz godine pozaboravljao... nisam, slaže se i on, za vožnje po asfaltu u bilo kojim uvjetima sasvim nepotrebno. Èak i po snijegu, automatik sa snow programom i upotrebljivim zimskim gumama uvijek radije nego 4WD bez toga. To što si netko umisli da je bogom dan zato što je kupovinom 4WD auta popio svu pamet i iskustvo ovoga svijeta drugi je problem. Može čak biti i kontraproduktivno, da se čovjek uljulja u tobožnju pouzdanost gripa i ode s ceste dok si rek'o sklis... A za bilo kakav samo malo zahtjevniji teren, bez ozbiljnih radnih guma i tako je svejedno koliko imaš pogonskih osovina.
 

Ax boy

Well-known member
Znate onu, postoje mnogi kvalitetni automobili ali postoje i Kia,Hyundai hahahahah korejci. Da je Japanac,uhhh respekt,to su zvijeri i makine:)
 

markan1000

Well-known member
ma nisu korejski auti loši, ali na ovom konkretnom primjeru, unatoč tome što su dimenzijama praktički isti, meni C5 AC i Tuson ne mogu biti usporedivi auti.
 

hrc

Member
išao sam danas do Jankomira, trebao im je biti registriran novi C5 Aircross da se odradi probna vožnja, no nažalost nije, bude sljedeći tjedan... par slika je u prilogu.

auto je vrlo prostran, sa svojih 188 cm, mjesta ima na sve strane, naročito iznad glave. kada si podesim sjedalo za svoju visinu (imam duže noge), iza je isto jako komforno, te mogu stati ljudi od 190 cm+ bez bada.

gepek je vrlo prostran (ne znam podatke/litražu), ali kada vam to govori vlasnik Berlinga onda znate da je dovoljno velik :)

zanima me kako se ponaša taj ovjes, a još više kako se razvrtava novi 1.5Hdi sa 130 ks kojeg bi pikirao ako bi uzeo novi Berlingo...





















 
Na vrh