Dobro su to u PSA zamislili, na istoj bazi četiri auta, čiji se potencijalni kupci ne nalaze u istom "klubu", kako ja to ipak gledam sa strane oblikovnosti.
Peugeot 3008/5008 se guraju među jeftinije mercedes-lexuse,
DS7 optimistički traži mjesto u prestižnijima mercedes-lexusima,
Opel Grandland gleda prema toyota-ford-hyundaima,
Citroen C5Aircross održava Citroenov image različitosti koji je napokon primjetan u zadnjih nekoliko modela i ni u kom slučaju ne traži konkurenciju među dacia-fiatima, čemu su predzadnji modeli biti skloni.
Moj sljedeći auto bit će Citroen.
P.S. hehehe... sad tek vidim da sam jedino imena iz PSA grupacije napisao velikim slovima. Sasvim slučajno, zaista.
Peugeot 3008/5008 se guraju među jeftinije mercedes-lexuse,
DS7 optimistički traži mjesto u prestižnijima mercedes-lexusima,
Opel Grandland gleda prema toyota-ford-hyundaima,
Citroen C5Aircross održava Citroenov image različitosti koji je napokon primjetan u zadnjih nekoliko modela i ni u kom slučaju ne traži konkurenciju među dacia-fiatima, čemu su predzadnji modeli biti skloni.
Moj sljedeći auto bit će Citroen.
P.S. hehehe... sad tek vidim da sam jedino imena iz PSA grupacije napisao velikim slovima. Sasvim slučajno, zaista.