C5 X7 2.0 hdi 103kw exclusive 2011g

Doomsday

U prolazu...
Vidi vidi...

Imaju i ovi poljaci interesantnih proizvoda...

Na PU bazi, moglo bi držat ka ludo...

http://technicqll.pl/index.php/en/products/specialistic-adhesives/194-construction-glue

I klasični univerzalac, kao neostik...

http://technicqll.pl/index.php/en/products/solvent-adhesives/195-universal-contact-glue

Ovo su dosta manja pakiranja... Ako ih imaš di kupit, probaj, pogotovo ovo PU construction glue... Pročitaj kako se koriste, drugačije se to PU nanosi od neostika, oba se moraju dobro pritisnit, PU se suši duplo duže od neostika...

To bi moralo valjat, ovo PU construction glue...

Valjda...

:D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ima dobro si ga ubro al u tu butigu ne ulazim! A kad mi treba sta ovako tu je zubli solin gradja, era i drugi...
 

Milosh

Test
Ja bih to isto zalijepio ljepilom za sajbe, ono drži ko ludo. Lijepio sam svakave kedere s njim, nikad problema, a kum je čak zalijepio i staklo vanjskog retrovizora i drži.

To imaš u običnim radnjama sa bojama i lakovima. Samo nemoj da s njim umazes neki vidljivi dio lima, ne može se poslije skinuti.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Maglenka mi je malo okrhnuta pa zarosava, moram li je bas skidati da je dihtujem i kolika je zahebancija to raskopat, na prvu nevidim od kud pric! Ja sam mislio sacekat kondezat da ispari pa stavit trun transparentnog silikona, jer cu tesko nac vremena da odradim kak spada a ne mogu ovo vise gledat, ima dva mjeseca je ovako, vrijeme ne ide na ruku, najradje bi je nogom razbio...
 

Doomsday

U prolazu...
Ako je ušlo dosta vode, i negdje unutra napravilo jezerce, ovo bi ti mogao biti problem sanirat bez skidanja...

Jer, ako i zadihtaš, tek onda si u problemu, čim uključiš maglenke, one će ugrijat tu vodu, do isparavanja, vanka hladnije, unutra vlaga i toplo, eto opet kondenzacije, svaki put...

Imaš samo 2 načina za to riješit, a kako vidim, kod tebe za oba moraš skidat...

Prvi i lošiji je, ako možeš nać di se voda skuplja, na najnižoj točki probušit rupu da sva voda isteče... Tako nema veze što imaš di ulazi, kad imaš i di izlazi, neće se kondenzirat toliko, ako uopće... Ne moraš ništa posebno sušit, samo će se vremenom i upaljenom halogenkom osušit... Problem je što ako je vidljiva, rupa ne smije bit velika, a ako je mala, može se začepit, pa opet nakupljanje vode i kondenzacija... Ali zna tako ponekad bit jednostavnije nego tražit di pušta i dihtat, a prije toga dobro posušit unutrašnjost...

Drugi i bolji način, ako znaš di ulazi voda, dobro tu zadihtat, iscijedit svu vodu iznutra, i dooobro pustit sve da se unutra posuši, možda i pomoći fenom... Tako si bar skroz riješio problem, nema vlage ni vode unutra, nema orošavanja...

Ali, kako rekoh, kod tebe ne vidim način ni za jedno ni za drugo bez skidanja...

Valjda...

:D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ma puknut cu ja malo silikona ozdal gdje je okrhnuta, siguran sam da tud ulazi! Znam da je privremeno rjesenje, bar mislim da ce bit... a kad se sat pomakne imat cu vremena nakon posla je skinut i zadihtat! Sad jel bi trebao skinutu maglenku odvojit kuciste, okvir, sjenilo, kako li se vec zove od stakla, tj plastike i nanovo zabrtvit i cime a da se to ne vidi!
 

sir.Oliver

Well-known member
ja bih skinuo maglenku i stavio je na cca 15 min u rernu ( temperatura 180 -200°C ) kako bi se lijepak nanovo rastalio i razlio .... što bi za posledicu imalo dobro dihtovanje ....
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
ja bih skinuo maglenku i stavio je na cca 15 min u rernu ( temperatura 180 -200°C ) kako bi se lijepak nanovo rastalio i razlio .... što bi za posledicu imalo dobro dihtovanje ....
Ocu i krompira malo nakrizat... :)
Jel ti to zaistac?
 

Doomsday

U prolazu...
Ne razumiš...

Ako sad zatvoriš di voda ulazi, a voda je unutra već ušla u nekoj količini, nema šanse da ćeš se uskoro rješit kondenzacije...

Ne moraš ništa puno radit, ali moraš skinit maglenku, i izlit vodu iz nje, kroz rupu od žarulje ti je najbolje, da voda uopće ne prođe preko reflektora i stakla, da ih ne uprlja, jer za očistit morao bi otvarat far...

Znači, izlitu svu vodu na stražnju stranu, okrećat je u svim smjerovima dok ne iscuri sve, ali ne prema prednjoj strani za je ne uprljaš... Onda osušit, možeš i fenom, običnim, ne prevuruće, samo upuhivat suh i topli zrak kroz rupu za žarulju, da se dobro osuši... Onda sa nečim zadihtat di pušta, ako je vidljivo sa prozirnim, ako nije vidljivo sa crnim, ima onih poljskih silikona raznih, diht masa, nađi nešto šta će pasat...

Tek tako ćeš se rješit orošavanja... Ako samo sad zatvoriš ulaz vode, ono što je sad unutra će stvarat kondenzaciju duuugo vremena, vrlo vjerojatno...

Valjda...

:D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Vidjoh sad ima tema o kondenziranim maglenkama! Mogu probat lijepit, al krajnji ishod je nova! Nije rijedak slucaj na c5 kolko vidim! Samo neznam jel kome uspjelo lijepljenje!

Ne razumiš...

Ako sad zatvoriš di voda ulazi, a voda je unutra već ušla u nekoj količini, nema šanse da ćeš se uskoro rješit kondenzacije...
Nisam mislio zatvoriti prije nego se dobro osusi, sto nece bit tako skoro i to ce bit proba pa ako upali!
A nova maglenka je izgleda najizglednije rjesenje bar je spominjano prije god dana u temi o kondenzatu u maglenci, maloprije sam vidio
 

Doomsday

U prolazu...
I opet nisi razumija...

Ako je neka količina unutra, malo jezerce, ne može se to tako lako osušit, već će povremeno i polako isparavat, i stalno kondenzirat...

Ako je voda unutra, negdi na dnu, ne samo kondenzat na staklu, nego količina vode ZBOG KOJE SE I JAVLJA KONDENZAT, moraš maglenku skinit, iskrenit vodu iz nje, pa onda osušit i zadihtat di god misliš da možda ulazi voda...

Tek onda tako suhu, bez mućkanja vode u njoj, i zadihtanu, vratit nazad, i možda bude OK...

Valjda...

:D
 

Doomsday

U prolazu...
A-a, nije sa maglenkom tako jednostavno, nema se kuda dobro isparit, kod klasičnog fara skineš poklopce, možeš i recimo žarulju od pozicije izvadit, ima para kamo otići, pa opet potraje dok veća količina vode ispari...

Kod maglenke, samo jedna žarulja koja mora bit tu i upaljena, nema onako velikih poklopaca, nema velikih otvora kuda bi para mogla izlazit, ispari malo, pa se količina zraka u maglenki zasiti vlagom i ugrije, ne može više isparavat jer nema prozračivaanja i vlažnost je maximalna, a vanka je hladniji zrak, kondenzacija za poludit...

:D
 

Milosh

Test
U pravu je Dooms, treba je skinuti, izvaditi sijalicu i dobro osušiti, fenom ili nekim drugim grijanjem, a onda zadihtati.

Mislim da je nije uopšte komplikovano izvaditi, sutra ću pogledati.
 

Milosh

Test
Šta ne bi trebala izaći tamo di je ušla?
Bi mogla ali teško, sporo i nesigurno.

Mengela, trebaš skinuti plastiku pored maglenke (na kojoj je parking senzor), a onda izvadiš maglenku, drže je samo kopče:

Kod:
https://nofile.io/f/6SDjBh18NMD/Removing+-+Refitting+-+Fron-+fog+lamp+and+front+direction+indicator+assembly.jpg
 

Doomsday

U prolazu...
Šta ne bi trebala izaći tamo di je ušla?
Teško...

Voda obično uđe kroz relativno malu pukotinu... I obično far dihta na svim drugim mjestima, tako da sva voda koja uđe, slije se na dno i tu ostane...

Na dnu je i poprilično daleko od izvora topline, žarulje, tako da se ne grije maximalno, nego posredno, i ne kuha nego lagano isparava, ne stvara se neki pritisak vodene pare... Tako da kroz rupicu di je voda polako ulazila i nakupljala se, izlazi jako malo zraka i vodene pare...

Nema ventilacije, nema sušenja, ima puno vlage u toplom zraku, vanjski zrak hladniji, eto kondenzacije iznutra... Konstantno...

:whistling:
 
Na vrh