Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja vas shvaćam, al vi mene baš i ne čini mi se :D

Apsolutno jedini ispravan način za presložit dihtung glave je uz ravnanje. I to samo po sebi nije skupo. To je sve jasno.

Al ajmo sad ovako... imam neispravan auto doma, koji NE planiram popravljat. I uleti mi tjedan dana slobodnog i nemam šta radit to vrijeme. Pošto me interesiraju auti i volio bi više naučit, želja mi je bila malo kopat po njemu (pogotovo kad imam priliku po neispravnom, gdje nemogu puno zeznut) - sa glavnim i osnovnim ciljem učenja.
Osim vremenskog ograničenja, imam i ono još gore... financijsko. 300 posuđenih kuna. Nemam ni za kiflu kako bi se reklo.

Imao sam želju to odradit kako spada, i poravnati glavu, ali... Svi tokari osim jednog su me otkantali. A taj zahtijeva da je sve skinuto sa glave. Što znači zamjene svih dihtunga, gumica, ležaja, podložaka i sličnog što se tu nalazi uz ventile, injektore i grane. Kad se sve to već radi, trebalo bi stavit i nove svjećice, odradit i distribuciju kako spada pa stavit sve španere, pumpe, zupčaste i rebraste nove... pa je šteta ne riješit semerig radilice, reparirat anlaser, zamjenit manžete i slično kad je već sve otvoreno....
Valjda ste skužili kamo je to krenulo :grin:
A ako riješim motor, treba i ovjes (opruge komplet + stražnji most i amortizeri), za tehnički treba zamjenit auspuh i šoferšajbu... i onda polako dođem do cifre od oko 9.600kn (računao sam :D). Uz to bi šteta bilo imat ispravan a ružan auto, pa bi trebalo još jedno 5.000kn ubacit u estetiku.

I opet ću ponovit... ja u auto od 75 konja u bližoj budućnosti neći nikakvu ozbiljnu lovu ubacivati.
Nisam još gotov, ali već sam sad oduševljen s količinom novih stvari koje sam naučio, i novim entuzijazmom s kojim ću gledat aute. I za tu školu mi nije žao dat onih 300kn sa početka priče.
 

tomica0308

Well-known member
kak ne pali, jesi stavio svijecice? p.s zezam se.
jesi prevrtio motor malo rucno s racnom dok si ga stavio u fazu? mozda koji konektor nisi spojio :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Imam neke sumnje, al danas sam preumoran da opet idem kopat, a i tekma je brzo :D Sutra cu mu jos jednu sansu dat
 

Automatic

Well-known member
Ak se radi o tvom citracu , ako si skidal glavu pogledaj konektor injektora koji se nalazi ispod sredine usisne grane ja ga svaki put zaboravim spojiti kad skidam glavu
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Stigao sam se malo zavuć pod haubu prije kiše...
Anlaser vrti ko blesav, kao da nema nikakve kompresije u motoru. Mislim da je ispao iz faze, morao sam negdje zeznut :D
Ostalo mi se čini ok, svi konektori su na mjestu, goriva ima, iskru baca...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ništa se ne čuje, samo vrti ''u prazno''. Stavljao sam blokade, al mislim da mi ova kod zamašnjaka nije sjela kako spada, a i remenica radilice je bježala.
Crtao sam i s korektorom oznake al sam ih oprao bedak kad sam malo glancao blok.
Vidim da je nekakav tvornički zarez na remenici, moram skužit kako to ufazit...

...sutradan....

Maloprije sam nabrzak skinuo remen, uglavio bregastu i zamasnjak. Mislio sam da ce to bit to, al kompresija opet 0.

Jel moguce da je na zamasnjaku vise utora? Pa ga nisam "ufazio"? Jer ako nije to, onda sam valjda nesto maestralno shebao kod slaganja glave... Ili?

update

Büdala sam :D šta reć. Našao sam problem, neugodno mi priznati :oops:
Uglavnom, platio sam danak nestrpljenju i neznanju :D Al ko nema u glavi, ima u gedorama.

E sad... kad ću probat to riješit, neznam... taman je lipo vrijeme prognozi usprkos. Al mislim da ću morat nabavit lampu i hvatati noćne termine, slab sam s vremenom.
Èujemo se uskoro s novostima :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nazalost se nisam osramotio, bar ne s ovim sto sam mislio...
Pregledavao sam okolo motor detaljno, i skuzio sam da dihtung viri iznad kuplunga. Pomislio sam da mi je kod montaze pobjegao i zeznuo kompresiju.

I posto sam se (ajmo to tako rec) ispraksirao sa otvaranjem glave odlucio sam veceras to preslozit s lampicom na glavi.
Razocaranju nije bilo kraja kad sam vidio da je dihtung ipak na mjestu, te da je normalno ovo sta viri.
Stavio sam malo ulja na klipove (trebalo bi dignut kompresiju, bar u pocetku, ne?), i poslozio sve nazad.
-ocekivano, opet nista. Isto vrti "u prazno".

Mislim da eliminacija ostavlja jos samo zeznute ventile kao izvor problema. Stavit cu kasnije jos koju sliku i par rijeci...
 

igor

New member
Jesi dobro stavio motor u fazu? Imaš li goriva na injektorima, Ima li iskre na svječici? Provjeri šok šalter onak banalna stvar mene x puta zaje8ala. Ako sve navedeno štima mora upaliti ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dali je motor u fazi ako poravnam bregastu po onim rupama, i uglavim zamašnjak dole kod filtera ulja?
Jer to sam napravio, al nije pomoglo, pa sam još jednom okrenuo zamašnjak dok sljedeći put nije upao šaraf i zaustavio ga (čisto ako su dvije rupe na zamašnjaku, ili pitajboga, neznam). Bregasta je ostala na istom. Ali niti od toga ništa.
Onda sam za svaki slučaj kroz otvor za svjećice sa slamkama gledao poziciju klipova. 1 i 4 gore, 2 i 3 dole. (bregasta poravnata po rupama).



I ništa...vrti vrti i nula. Evo kratka snimkica kako to zvuči. Poslije se osjeti benzin, pogotovo nakon dužeg verglanja.

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=Y8FS_LMYxUI[/ame]


MOžda su ventili dobili po pi*ki, ali na oko mi dobro izgledaju. Ravni, sjede na svom mjestu i čine mi se ok (al opet, šta ja znam...). Nisam baš uspio poslikat, na ovoj se ok vidi. Svi su isti više manje...

.

Sutra ću spojit bateriju na punjač, sigurno se već izmučila... a taj šok šalter, di bi mogao biti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Punjenje baterije naravno nije pomoglo. Nego... meni je još uvijek glavna sumnja na ventilima, iako lijepo sjede kad je skinuta glava.
No na namontiranoj glavi je malo drugačija situacija. Njihove pozicije mi baš ne ulijevaju povjerenje da je sve OK. U trenutnu slikanja su bregasta i zamašnjak zakočeni na predviđenim mjestima (nači trebao bi bit u fazi po meni).





Jesu li usisni ventili bliže usisu, a ispušni ventili auspuhu?
Ako jesu, jel normalno da je drugi usisni ventil ovako niže od drugih?
I jeli normalno da su istovremeno 1. i 3. ispušni ventili malo spušteni?

Meni nekako ne pari to normalno.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Skini klackalice i izvadi ventile van, tek onda budeš videl da li su povijani..
Nisu ventili skupi..
 
Na vrh