Ja vas shvaćam, al vi mene baš i ne čini mi se
Apsolutno jedini ispravan način za presložit dihtung glave je uz ravnanje. I to samo po sebi nije skupo. To je sve jasno.
Al ajmo sad ovako... imam neispravan auto doma, koji NE planiram popravljat. I uleti mi tjedan dana slobodnog i nemam šta radit to vrijeme. Pošto me interesiraju auti i volio bi više naučit, želja mi je bila malo kopat po njemu (pogotovo kad imam priliku po neispravnom, gdje nemogu puno zeznut) - sa glavnim i osnovnim ciljem učenja.
Osim vremenskog ograničenja, imam i ono još gore... financijsko. 300 posuđenih kuna. Nemam ni za kiflu kako bi se reklo.
Imao sam želju to odradit kako spada, i poravnati glavu, ali... Svi tokari osim jednog su me otkantali. A taj zahtijeva da je sve skinuto sa glave. Što znači zamjene svih dihtunga, gumica, ležaja, podložaka i sličnog što se tu nalazi uz ventile, injektore i grane. Kad se sve to već radi, trebalo bi stavit i nove svjećice, odradit i distribuciju kako spada pa stavit sve španere, pumpe, zupčaste i rebraste nove... pa je šteta ne riješit semerig radilice, reparirat anlaser, zamjenit manžete i slično kad je već sve otvoreno....
Valjda ste skužili kamo je to krenulo :grin:
A ako riješim motor, treba i ovjes (opruge komplet + stražnji most i amortizeri), za tehnički treba zamjenit auspuh i šoferšajbu... i onda polako dođem do cifre od oko 9.600kn (računao sam ). Uz to bi šteta bilo imat ispravan a ružan auto, pa bi trebalo još jedno 5.000kn ubacit u estetiku.
I opet ću ponovit... ja u auto od 75 konja u bližoj budućnosti neći nikakvu ozbiljnu lovu ubacivati.
Nisam još gotov, ali već sam sad oduševljen s količinom novih stvari koje sam naučio, i novim entuzijazmom s kojim ću gledat aute. I za tu školu mi nije žao dat onih 300kn sa početka priče.
Apsolutno jedini ispravan način za presložit dihtung glave je uz ravnanje. I to samo po sebi nije skupo. To je sve jasno.
Al ajmo sad ovako... imam neispravan auto doma, koji NE planiram popravljat. I uleti mi tjedan dana slobodnog i nemam šta radit to vrijeme. Pošto me interesiraju auti i volio bi više naučit, želja mi je bila malo kopat po njemu (pogotovo kad imam priliku po neispravnom, gdje nemogu puno zeznut) - sa glavnim i osnovnim ciljem učenja.
Osim vremenskog ograničenja, imam i ono još gore... financijsko. 300 posuđenih kuna. Nemam ni za kiflu kako bi se reklo.
Imao sam želju to odradit kako spada, i poravnati glavu, ali... Svi tokari osim jednog su me otkantali. A taj zahtijeva da je sve skinuto sa glave. Što znači zamjene svih dihtunga, gumica, ležaja, podložaka i sličnog što se tu nalazi uz ventile, injektore i grane. Kad se sve to već radi, trebalo bi stavit i nove svjećice, odradit i distribuciju kako spada pa stavit sve španere, pumpe, zupčaste i rebraste nove... pa je šteta ne riješit semerig radilice, reparirat anlaser, zamjenit manžete i slično kad je već sve otvoreno....
Valjda ste skužili kamo je to krenulo :grin:
A ako riješim motor, treba i ovjes (opruge komplet + stražnji most i amortizeri), za tehnički treba zamjenit auspuh i šoferšajbu... i onda polako dođem do cifre od oko 9.600kn (računao sam ). Uz to bi šteta bilo imat ispravan a ružan auto, pa bi trebalo još jedno 5.000kn ubacit u estetiku.
I opet ću ponovit... ja u auto od 75 konja u bližoj budućnosti neći nikakvu ozbiljnu lovu ubacivati.
Nisam još gotov, ali već sam sad oduševljen s količinom novih stvari koje sam naučio, i novim entuzijazmom s kojim ću gledat aute. I za tu školu mi nije žao dat onih 300kn sa početka priče.