Citrać by '''ivan222''

tomica0308

Well-known member
probaj srafa sa flexom onom reznom plocom 1mm malo zarezat i sa majzlom udari da pukne ili sa pilom za zeljezom ak se da doc
 

Krky

Lakerski profesionalac
Eeee vidiš kak sam ja sretan kaj nemam abs :D:D
Kugla ti ide jaaako teško iz glavčine van.. ja sam željeznu četvrtastu cijev 1m dugačku stavil iznad vilice i 3 do 4 puta cijelom težinom skakal po cijevi da je izašla..
Opet pazi da ne oštetiš manđetu kinetičkog...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemaš ABS? Ko bi reko da su tak ''moderni'' auti bez toga dolazili, stvarno nisam znao.

Evo ovako... flex bi bio prevelik za guranje u ovjes čini mi se, al na sreću imam genijalan alat po imenu Dremel. U kompletu sam našao ploču za metal... trajalo je malo dok smo se izborili, ali je na kraju skinut.

Također imam sreće da sam uzeo TRW komplet koji daje 4 šarafa u paketu, pa i taj koji sam pilio.



Nakon toga je ostalo malo lakše išlo, ako ne računamo tren kad sam se opalio pajserom u glavu. Uglavnom pajser je izdržao, malo skakutanja i kugla je ispala. Nova je gore, kotač više nema lufa, ne lupa u vožnji, sve super :D

Jedan od problema je riješen, a čak se ni ABS ne pali nakon zamjene kugle :D.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
ABS više ne smeta, ovjes ne lupa... al je problem na drugu stranu izbio. (I to sve nakon moga posjeta ZGu, dok je ga je stara doma vozila). Citrać svim silama se trudi pokazat da mu je vrijeme za ozbiljnu operaciju, ali nikako da gazda peneze skupi :D Vidit ćemo do kad će izdržat.

Sad je počeo označavat sve ''svoje'' parkinge... mislio sam da curi onaj semering radilice pošto sam nedavo opet poluosovinu natezao, al izgleda da curi direktno iz bloka, mislim da gore na glavi. Mada je dole masno skoro sve, ne kapa baš uvijek, bar ne istom brzinom.

Uz to, počelo je klapat nešto kad je opterećen na niskim okretajima, ili u leru kad se ventilator upali. Mislio sam da je auspuh... al izgleda da ne.

Kome se gleda muka:
[ame]https://youtu.be/D_1_BIkemV0[/ame]
 

Krky

Lakerski profesionalac
Aaauuuuu baš mi te žao..
Trebat će glava dolje..
Gladal sam na njuškalu, ima stvarno puno dijelova za c3, cijeli motori, pa samo glave.. i ne preskupo..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve je to očekivano :D S obzirom na način korištenja auta, ovih 9 godina koje je izdržao su čudo.

Nisu preskupi djelovi, al bi sve u šutu napravio, a tu se skupi stvari. Stražnji most, amortizer i kape, komplet opruga, kuplung, predihtat sve što se može, zamjenit remenje pumpe i tekućine, sredit ventile i injektore... A onda tek na red dolazi estetika :cool:

Nego, jel ima koji C3 od 300tkm na forumu?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ima moj kolega sa 370tkm al je 1.4hdi 2003g
Motor ne taknut.. osim velikog i malog servisa.. na 200tkm grijače, na 300tkm mijenjo kuplung.. i to je sve.. ispod haube dirano..
Od 200tkm na dalje vozi samo na plavu..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:D probat ću ja onda s benzinjarom 300 okrenut. No danas i sutra neću baš nakupiti puno kilometara. Popodne me je po prvi put kvar zaustavio na cesti. Počeo se pregrijavat i pala mu je snaga, OBD kaže 118c.
Mislio sam da je nešto povezano s ovime što me zeza zadnjih par dana, ali naravno nije.
Puko je doljnji plastični pipak kućišta termostata i voda je curila van. Yebmumater.

Zip trakicama to nekako povezao, curi al 20% manje :grin: Dodao vode koliko stane u posudu i lagano doma, svaka nizbrdica gašenje motora :D Do doma sam se dokrpao, a sutra se onda to bacam riješit.
 

Zix

Active member
Ocigledno da je doslo vreme za remont,ali lagano jedno po jedno i resices sve sto treba i male i velike probleme ne treba ocajavati ipak je to auto pa se i takve stvari desavaju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hvala na podršci :D

Naručeno kućište s termostatom, a dok ne stigne, Citrać može odmarati par dana. Taman je vrijeme za skinut prašinu sa skutera :cool:
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hitnoće sam poriješavao još pred koji dan... nači zamjenjen termostat i kućište. Mada me stanje termostata malo i iznenadilo, nisam mislio da je skroz kaputt. Možda je puknuo istovremeno sa kućištem u nekom trenutku...

Nakon popravka me i antipollution gnjavio, nemirno radio motor, ali je čišćenje konektora lambdi to riješio. Također mi se čini da je ovaj kratki odmor dobro došao auto pošto se kapanje ulja reduciralo. Sad tu i tamo samo pokoja kapljica.

Motor u kakvom god da je stanju i žeđa za ozbiljnim servisom, opet bez problema zavrti u visine
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
P'n'p kak bi se reklo. Èak i ja, koji sam se školovao na legićima, mogu to zamjenit... nije komplicirano.

Nego... Namjerno nisam par dana nista govorio, da vidim dal je stvarno bilo sve OK... i bilo je. Dok se nisam pohvalio.

Nekih 15min nakon prošlog posta ja pičim samouvjereno u kvalitetno servisiranom autu ( :D ) i krenu problemi. Prvo je malo izgubio snage, zatim je na opterecenju pocelo nesto lupat (mislio sam da je nesto benigno..., fali par sarafa ispod haube), onda je počelo stalno lupat pa dim.

Ugl glavu je skroz probilo, lupali su ventili, temperatura se digla do 120. I ovo sve bez upozorenja od elektronike auta (tlak ulja bi valjda trebao javi ako padne?). Probilo je na desnoj strani, kroz prednju desnu felgu se sljevalo... jel moguće da je remen preskočio kad ga je podmazalo?

I tak :D
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Samo ti to teraj, nije pomoglo, a ? :whistling:

Baš te snašlo..:hm:

ali znaš onu staru kinesku: Krepat ma ne molat..:cool:
 

Krky

Lakerski profesionalac
Aaaauuuuu...
Taman se poveselih čitajuči onaj prvi post.. :hm::(
Sumljam da je remen, mislim da je kompresija probila dihtung do kraja..
Ako imaš alata, stavi motor u fazu, skini remen i glavu dolje pa nam fotkaj i javi..
Ima posebno glava u ok stanju se nađe za pristojne pare ako je sa ovom po zlu pošlo..
Mislim da ti je samo dihtung probio.. drugi dihtung dat pohoblat glavu i gas dalje..
 
Na vrh